Jak częscto zmieniacie świece w dwójkach?
Jak częscto zmieniacie świece w dwójkach?
Cześć dwójkowcy,
wczoraj przy 8-miu stopniach w Kraku nie wytrzymałem i wziąłem swoją maliznę na wietrzenie garów. Odpalanie bez problemów lecz po paru sekundach podczas automatycznego schodzenia na niższe obroty silnik zgasł - opsss...
Odpalam dalej ale już na darmo, zaliczyłem jeszcze strzał z rury i tak oto hucznie rozpocząłem sezon 2015
Po strzale wyniuchałem lekki zapach benzyny. Wniosek - wacha jest podawana, iskry brak.
Korzystając z serwisówki oraz opisu/zdjęć Deka w tym dziale (dzieki!) zdjąłem bak, pochwyciłem odpowiedni klucz i....taaak, świeczki czorne, osmalone - nic przyjemnego.
Ostatnio je zmieniałem na wiosnę 2014 (stare jeszcze dawały radę ale w planie był dłuższy wyjazd) i zrobiłem max 12 tysi głównie dłuższe trasy.
Pytanie - jak często zmieniacie świeczki w V2K?
Czy w maszynach z PowerCommander zmienia się je częściej?
Przyczepności w 2015-tym!
wczoraj przy 8-miu stopniach w Kraku nie wytrzymałem i wziąłem swoją maliznę na wietrzenie garów. Odpalanie bez problemów lecz po paru sekundach podczas automatycznego schodzenia na niższe obroty silnik zgasł - opsss...
Odpalam dalej ale już na darmo, zaliczyłem jeszcze strzał z rury i tak oto hucznie rozpocząłem sezon 2015
Po strzale wyniuchałem lekki zapach benzyny. Wniosek - wacha jest podawana, iskry brak.
Korzystając z serwisówki oraz opisu/zdjęć Deka w tym dziale (dzieki!) zdjąłem bak, pochwyciłem odpowiedni klucz i....taaak, świeczki czorne, osmalone - nic przyjemnego.
Ostatnio je zmieniałem na wiosnę 2014 (stare jeszcze dawały radę ale w planie był dłuższy wyjazd) i zrobiłem max 12 tysi głównie dłuższe trasy.
Pytanie - jak często zmieniacie świeczki w V2K?
Czy w maszynach z PowerCommander zmienia się je częściej?
Przyczepności w 2015-tym!
- oktogon
- Posty: 2154
- Rejestracja: śr kwie 07, 2010
- Miejscowość: Rzeszów
- Motocykl: BMW K1200RT
- VROC: 31527
Przerabialem to u siebie. Dokładnie takie same objawy a potem cisza. Doszedłem nawet do wtryskiwaczy i sprawdzenie ich pokazało ze są dobre (sterowanie masą wg serwisówki). Ostatnim pomysłem był własnie Power Commander, a to od niego trzeba było zacząć. Przez zime padł, dostało się troche wilgoci i szlak go trafił. Po odpięciu i spięciu bez PC bezproblemowo odpalił.
_____ VROC 31527 _____
Dzięki Panowie za odzew.
PC pobieżnie już wcześniej sprawdziłem, a mianowicie patrzyłem na niego podczas przekręcania stacyjki i odpalania. Diody na PC III wykonały mrugnięcie od dołu do góry (takie domino) i podczas samego kręcenia jedna dioda dolna świeciła się cały czas. Paliwo zatem podawane jest co zresztą czuć było, a czy dobrze to się niedługo okaże jak zrobię próbę na rozłączonym PC.
Na dniach się sprawdzi, bo weekend był dość gęsty.
Jeśli to nie będzie PC tylko świece (były dość brudne, jedna całkiem "pływała" w benzynie po wyciągnięciu) to przyglądnę się wgranej mapce mapce, być może powoduje takie zabrudzenia świec.
Co do ew. zawilgocenia PC - moto stoi w suchym garażu. Jechałem dwójką 2 godziny w ulewie w drodze na Bałkany, a na Faaker to mi regularnie padało przez całą drogę w tym roku i nic nadmiernie nie zawilgło - ale nie zarzekam się, bywa że awarie zdarzają się na skutek bezczynności
Sergiusz - 52 tysie w 2 lata, gratuluje
PC pobieżnie już wcześniej sprawdziłem, a mianowicie patrzyłem na niego podczas przekręcania stacyjki i odpalania. Diody na PC III wykonały mrugnięcie od dołu do góry (takie domino) i podczas samego kręcenia jedna dioda dolna świeciła się cały czas. Paliwo zatem podawane jest co zresztą czuć było, a czy dobrze to się niedługo okaże jak zrobię próbę na rozłączonym PC.
Na dniach się sprawdzi, bo weekend był dość gęsty.
Jeśli to nie będzie PC tylko świece (były dość brudne, jedna całkiem "pływała" w benzynie po wyciągnięciu) to przyglądnę się wgranej mapce mapce, być może powoduje takie zabrudzenia świec.
Co do ew. zawilgocenia PC - moto stoi w suchym garażu. Jechałem dwójką 2 godziny w ulewie w drodze na Bałkany, a na Faaker to mi regularnie padało przez całą drogę w tym roku i nic nadmiernie nie zawilgło - ale nie zarzekam się, bywa że awarie zdarzają się na skutek bezczynności
Sergiusz - 52 tysie w 2 lata, gratuluje
PC III komunikuje sie z softem na laptopie, mapki wczytuje, wgrywa nowe itp...przy okazji sam sobie zrobiłem kabelek zasilający na baterie 9V ...
A świeczki..no właśnie...mimo, że nowe założone to iskra jest tylko na tej z tylnego garu . Po weekendzie poszukam przyczyny...wskazówki mile widziane.
Pozdro!
A świeczki..no właśnie...mimo, że nowe założone to iskra jest tylko na tej z tylnego garu . Po weekendzie poszukam przyczyny...wskazówki mile widziane.
Pozdro!
- Sergiusz
- Posty: 309
- Rejestracja: sob sty 26, 2013
- Miejscowość: Słupsk
- Motocykl: kawasaki vn 2000
- VROC: 35575
Jk częstozmieniać świece w 2000
.2 sezony 52 tyś.km i na razie koniec 2 tygodnie temu przejechał mnie mój własnny dostwczak 4 tony połamane. żebra obojczyk i trochę pognieciony,w tej chwili leżę w szpitalu w Krakowie,niejest lekkoendrju pisze:Dzięki Panowie za odzew.
PC pobieżnie już wcześniej sprawdziłem, a mianowicie patrzyłem na niego podczas przekręcania stacyjki i odpalania. Diody na PC III wykonały mrugnięcie od dołu do góry (takie domino) i podczas samego kręcenia jedna dioda dolna świeciła się cały czas. Paliwo zatem podawane jest co zresztą czuć było, a czy dobrze to się niedługo okaże jak zrobię próbę na rozłączonym PC.
Na dniach się sprawdzi, bo weekend był dość gęsty.
Jeśli to nie będzie PC tylko świece (były dość brudne, jedna całkiem "pływała" w benzynie po wyciągnięciu) to przyglądnę się wgranej mapce mapce, być może powoduje takie zabrudzenia świec.
Co do ew. zawilgocenia PC - moto stoi w suchym garażu. Jechałem dwójką 2 godziny w ulewie w drodze na Bałkany, a na Faaker to mi regularnie padało przez całą drogę w tym roku i nic nadmiernie nie zawilgło - ale nie zarzekam się, bywa że awarie zdarzają się na skutek bezczynności
Sergiusz - 52 tysie w 2 lata, gratuluje
1958
Sergiusz - trzymaj się, wiosna za miesiąc, dasz radęSergiusz pisze:w tej chwili leżę w szpitalu w Krakowie,niejest lekko
Thomas pisze:Świecy jeszcze nie wymieniałem a mam ponad 50tys.
Ja świeczki wymieniałem raz na początku po zakupie. Natomiast w chwili obecnej obstawiam u mnie coś innego. Pobawiłem się diagnozą wg serwisówki za pomącą kabelka, który podłącza się do minusa i w historii wyskoczyło mi parę błędów.Tokar pisze:Jaświeczki wymieniam co 2 sezony bez względu na to ile przelatam
Może też uda się niedługo założyć bak od innej maszyny celem sprawdzenia sprawności pompy jako całości. Mam pewne podejrzenie co do części składowych, a konkretnie filtra paliwa oraz regulatora ciśnienia (niestety ponoć nierozbieralne)
Maszyna odpalona i miewa się dobrze
Jednak obstawiam awarię świeczki. Częściowo zabrudzone styki którejś wtyczki mogły też się przyczynić do późniejszych kłopotów. W szczególności jednej koło akumulatora podającej prąd na cewkę dekompresyjną odpowiadającą właśnie za ułatwiony start.
Poprawione, odpalone, pochwalone
Jednak obstawiam awarię świeczki. Częściowo zabrudzone styki którejś wtyczki mogły też się przyczynić do późniejszych kłopotów. W szczególności jednej koło akumulatora podającej prąd na cewkę dekompresyjną odpowiadającą właśnie za ułatwiony start.
Poprawione, odpalone, pochwalone
Kto jest online
Jest 14 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 13 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 13 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 13 gości