Vn 1500 ?
-
- Posty: 14
- Rejestracja: pn paź 24, 2011
- Miejscowość: Jarosław
- Motocykl: Poszukiwany
- VROC: 0
Vn 1500 ?
Po przemyśleniach stwierdziłem ze silnik 900 to jednak troche za mały , za chwile dalej będzie mi brakować mocy , znalazłem takowego Vulcana w dobrej cenie , prosze o opinie , jak w tej wersji z olejem , bierze czy nie ? A moze ten model jest Awaryjny ? To ma być moje pierwsze kawasaki , jedni chwalą drudzy mówią " Nie pchaj sie w Vulcana " Ale on mi sie podoba ;/ Co mozecie powiedziec ? Prosze o szczere opinie
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
relatywnie w 900-ce jest więcej koni na kilogram bo jest lżejszy więc powinien objechać nomada. Ja bym się w taki stary sprzed nie pchał .Tanio ? kupisz dużo włożysz a i tak bedzie stary. Dołóż kup świerzą 900-tkę z małym przebiegiem. handlarz nie podaje przebiegu, pewnie nakulane i rozrząd do wymiany , a za to w warsztacie cię skasują, do tego nieszczęsna pompa oleju czy już padła czy dopiero padnie....
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
-
- Posty: 12
- Rejestracja: pt mar 23, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Kawasaki vulcan 1500 Drifter
- VROC: 0
Re: Kawasaki VN VULCAN 1500 DRIFTER
Ja miałem 3 1500 vulcany
dzisiaj sprzedaliśmy Driftera
http://moto.allegro.pl/1999-kawasaki-vn ... 55285.html
ale mamy jeszcze jednego kolor czarny więcej danych na priv i na forum później wrzucę
Jest sporo młodszy od tego z twojego linku i od mojego.
dzisiaj sprzedaliśmy Driftera
http://moto.allegro.pl/1999-kawasaki-vn ... 55285.html
ale mamy jeszcze jednego kolor czarny więcej danych na priv i na forum później wrzucę
Jest sporo młodszy od tego z twojego linku i od mojego.
Ryś
Jawa ts 350
Wierchowina
Khl 125
Kz 1000
Osa 175
Aktualnie drifter
Jawa ts 350
Wierchowina
Khl 125
Kz 1000
Osa 175
Aktualnie drifter
z tego co mi sie udalo ustalic to 1500 ma o 1,5 cm wiekszy rozstaw osi
a dlugosc o 3,5cm
wiec chyba ta 900 nie jast taka mniejsza
roznica w wadz to jakie 40-50kg wiec te 14 konikow wiecej sie niestety gubi
ja mam w swojej powercomandera wiec zapraszam do porownania, staje z kazda 1500 i stawiam flaszke dobra ze zadna nie ma szans, predkosc maksymalna tez porownywalna
a moim zdaniem za te same pieniadze mozna kupic mlodsza 900tke
a dlugosc o 3,5cm
wiec chyba ta 900 nie jast taka mniejsza
roznica w wadz to jakie 40-50kg wiec te 14 konikow wiecej sie niestety gubi
ja mam w swojej powercomandera wiec zapraszam do porownania, staje z kazda 1500 i stawiam flaszke dobra ze zadna nie ma szans, predkosc maksymalna tez porownywalna
a moim zdaniem za te same pieniadze mozna kupic mlodsza 900tke
- MUKA
- Posty: 8374
- Rejestracja: wt maja 25, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
- VROC: 0
Re: Vn 1500 ?
Z tego co widzę to nie oryginalne malowanie.DarekR970 pisze:Po przemyśleniach stwierdziłem ze silnik 900 to jednak troche za mały , za chwile dalej będzie mi brakować mocy , znalazłem takowego Vulcana w dobrej cenie , prosze o opinie , jak w tej wersji z olejem , bierze czy nie ? A moze ten model jest Awaryjny ? To ma być moje pierwsze kawasaki , jedni chwalą drudzy mówią " Nie pchaj sie w Vulcana " Ale on mi sie podoba ;/ Co mozecie powiedziec ? Prosze o szczere opinie
Pozdrawiam
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.
-
- Posty: 83
- Rejestracja: śr sty 04, 2012
- Miejscowość: Mikołów
- Motocykl: VN 900 Custom 2010,
- VROC: 0
a tutaj mam pytanie, wlasnie o ten 20 litrowy bak. Za nic nie jestem w stannie wlac wiecej niz 15 litrow paliwa!! Ostatnio tankowalem po przejechaniu okolo 20 km od zaswiecenia rezerwy,i wlalem 14,5 litra w zasadzie pod korek, balem sie lac wiecej, moto oparte na nozce. czy jest jakis knif zeby dolac te pozostale 5 litrow, jakos go przechylic? Ile i jak udaje sie Wam wlac do 900tki?:)Daromax pisze: Ja wybierając 900 kę kierowałem się ekonomią mało pali przy stosunkowo pojemnym baku 4,5 l na 100 km poj baku 20 l wystarcza na 400- 450 km na trasie dopiero się to docenia.
Co do spalania to wychodzi mi ok 4.5 litra, moze nawet nieco mniej, ale dopiero go koncze docierac wiec jezdze spokojnie.
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
W Customach tak jest niestety. te brakujące 5l chowa się po katach w bakukalfas pisze:a tutaj mam pytanie, wlasnie o ten 20 litrowy bak. Za nic nie jestem w stannie wlac wiecej niz 15 litrow paliwa!! Ostatnio tankowalem po przejechaniu okolo 20 km od zaswiecenia rezerwy,i wlalem 14,5 litra w zasadzie pod korek, balem sie lac wiecej, moto oparte na nozce. czy jest jakis knif zeby dolac te pozostale 5 litrow, jakos go przechylic? Ile i jak udaje sie Wam wlac do 900tki?:)Daromax pisze: Ja wybierając 900 kę kierowałem się ekonomią mało pali przy stosunkowo pojemnym baku 4,5 l na 100 km poj baku 20 l wystarcza na 400- 450 km na trasie dopiero się to docenia.
Co do spalania to wychodzi mi ok 4.5 litra, moze nawet nieco mniej, ale dopiero go koncze docierac wiec jezdze spokojnie.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Kto jest online
Jest 70 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 70 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości