Prędkość maksymalna.
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
Prędkość maksymalna.
Witam od regulacji gaźnika zawsze jeździłem sam. Vmax nie sprawdzalem ale tak do 170szedl lekko sobie. Dzisiaj jeździłem z pasażerką i dużo wolniej się motor zbiera i vmax z osobą to ok 135 -140. Też tak macie. Chodzi o vn800
-
- Posty: 83
- Rejestracja: śr sty 04, 2012
- Miejscowość: Mikołów
- Motocykl: VN 900 Custom 2010,
- VROC: 0
ja mojego po dotarciu nieco przegonilem, pod leeka gorke z trodem przekracza 140, na prostej lekko powyzej 160 z tym ze powyzej 140 to juz zbiera sie bardzo powoli, a z gorki dal rade do 170, ale to tak dla testu, normalnie to nie bede nim tyle jezdzil bo nie nadaje sie do tego, przyjemna jazda jest jak dla mnie do okolo100, natomiast troche w rure mozna dac raz na jakis czas jak w czlowieka cos wstapi:)Mars pisze:Sprawdzał ktoś v-max VN 900?
- Mars
- Posty: 658
- Rejestracja: pt lis 25, 2011
- Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
- Motocykl: VN 900 classic 2008r.
- VROC: 34646
Czyli zgadza się to z moimi obserwacjami. Jak wracałem do domu po kupnie motocykla, to zauważyłem, że do 120 km/h jest znośnie, a przy 140 km/h mnie zwiewa z niego . Najbardziej odpowiada mi prędkość rzędu 80- 90 km/h . W suzuki przy tej prędkości dopiero się rozpędzałem hehe . Tylko, że tam była owiewka i inna pozycja- raczej pół leżąca. Pytam o v-max tylko po to, aby móc udzielić poprawnej odpowiedzi w sytuacji, gdy ktoś zapyta mnie, jaką prędkość mój motocykl osiągnie maksymalnie. Gdybym chciał zapier...ć, to bym nie sprzedawał suzi .
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN
HDK ZDZN
-
- Posty: 83
- Rejestracja: śr sty 04, 2012
- Miejscowość: Mikołów
- Motocykl: VN 900 Custom 2010,
- VROC: 0
ja bym nie zamienil mojego na mocniejszy i szybszy suzuki, liczy sie wygoda, zreszta uwazam ze w srofd obecnych modeli do 1000 VN jest najlepszy i najfajniejszy, i jest wygodny, jedynie honda shadow jeszcze daje rade ale jest slabsza,tym VN 900 Custom naprawde fajnie i wygodnie mi sie jezdzi,polubilem go do tego stopnie ze nigdy nie sprzedam, byc moze kupie kiedys jakis inny motór ale ten sobie i tak zostawie:), w sprzecie powyzej 1K juz nie wiem co bym chciał, tzn wybral bym pomiedzy VN 1700 Classic (bo 2K juz nie robia,widze ze wycofali z oferty nawet na stany), a Yamaha Raider, podobaja mi sie te silniki 1.7 i 1.9 chlodzone powietrzem,
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
dzisiaj sprawdzalem tak z ciekawości jak wypada ten moj vulcan na tle innych(spotkałem posiadacza vn800 w Słupcy). Moj na autostradzie bez pasażera 185 i moze bym dobił do 190 ale myślałem że mi głowę urwie;/ Drugi vulcan full oryginał 160-165. Z tym ze z pasażerem podobnie szły;) Może jestem lekki i dlatego solo był zrywniejszy. Muszę na hamownię podjechać i zobaczyć czy gaźnik mam ustawiony dobrze;)
- adamli
- Posty: 1562
- Rejestracja: pn sie 08, 2011
- Miejscowość: zielonka k/w-wy
- Motocykl: VN 1600 Nomad
- VROC: 34189
Wróbelek.......był już temat bezpieczeństwa na drodze.Nie wiem czy nasze Vulcany i nasze drogi nadają się do bicia rekordów prędkści. ... nie skupiaj wzroku na migających białych liniach .....zwolnij ...... Nie chcę Ci moralizować ale TY nie nazywasz się ""Wałęsa" i mogą Cię nie poskładać w razie nieszczęścia.
Kiedy humor ci się zjebie, wsiądź na motor będziesz w niebie ~~~~
VROC: 34189 tel. 511616633
VROC: 34189 tel. 511616633
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
Ja wiem, jeżdżę rozważnie zazwyczaj w granicach 80-115. Tyle ze ciekawość mnie zżerała i raz chciałem zobaczyć co potrafi ten vulcan. A że autostrada była pusta i wiatru nie było to zaspokoiłem swoją ciekawość. Więcej nie mam zamiaru tak jeździć;) Zgadzam się z tobą vulcany są do spokojnej jazdy, przy takich prędkościach typu 80-115 jest radość z jazdy, brak wiatrów itp.
I gitaraWróbelek pisze:Ja wiem, jeżdżę rozważnie zazwyczaj w granicach 80-115. Tyle ze ciekawość mnie zżerała i raz chciałem zobaczyć co potrafi ten vulcan. A że autostrada była pusta i wiatru nie było to zaspokoiłem swoją ciekawość. Więcej nie mam zamiaru tak jeździć;) Zgadzam się z tobą vulcany są do spokojnej jazdy, przy takich prędkościach typu 80-115 jest radość z jazdy, brak wiatrów itp.
Dajcie człowiekowi szansę.
Ja z prędkości szybko wyrosłem i On pewnie kiedyś też. Oby nie za późno.
Życzę szczęścia.
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy
- broda
- Posty: 2980
- Rejestracja: śr lip 14, 2010
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Szara Eminencja VN 2000
- VROC: 33010
Chyba każdy tak miał, przynajmniej jaWróbelek pisze:autostrada była pusta i wiatru nie było to zaspokoiłem swoją ciekawość
No chyba, żeby jakaś pierońska okazja byłaWróbelek pisze:Więcej nie mam zamiaru tak jeździć
No i niech tak zostanieWróbelek pisze:vulcany są do spokojnej jazdy
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
Były Preludomaniak
Były Preludomaniak
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Też tak mówiłemkalfas pisze:...tym VN 900 Custom naprawde fajnie i wygodnie mi sie jezdzi,polubilem go do tego stopnie ze nigdy nie sprzedam, byc moze kupie kiedys jakis inny motór ale ten sobie i tak zostawie:),
Mój Custom szedł maks. 170. Ale po co, skoro najlepiej się jeździło 110 z piętami na podnóżkach?
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- RadekSłupsk
- Posty: 302
- Rejestracja: pn lis 19, 2012
- Miejscowość: Słupsk
- Motocykl: Kawasaki VN 800 A (1997)
- VROC: 35633
800A, szyba, rocznik 1997 poszedl 100mil. Wiecej nie chcial i mnie tez sie odechcialo... zawieszenie zupelnie nie do tego tylu rzeczy obmyslane
It's not the Wild West anymore, you can't just clean up the streets with a gun, even though sometimes, that's exactly what's needed
VROC #35633
VROC #35633
Podlacze sie, moi drifter z 98, szyba, jechal ok 130 strzelal z rur, mial na prawde powera przy ruszaniu, ale cos ostatnio nie domagal- max 60km/h i to z trudem, przerywal (obroty jak stal spoko, ale nie mogl ruszyc, wrecz musialem sie odpychac nogami)- no to na serwis, okazalo sie ze membranka w gazniku byla niedokladnie zalozona i mieszanka paliwowo-powietrzna ponoc zle ustawiona- po wizycie rusza ale maksymalnie jedzie 100-110, a jak wrzucam 5 to spada predkosc, jakbym mial z tylu kotwice . Te wartosci zdaje sie nie sa normalne?
Kto jest online
Jest 39 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 39 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości