Vn2000 2008r Pali jak smok

gang45
Posty: 15
Rejestracja: pt maja 18, 2012
Miejscowość: szamotuły
Motocykl: vn2000 LT
VROC: 0

Vn2000 2008r Pali jak smok

Post autor: gang45 » pt maja 18, 2012

Proszę o rade vn2000 pali średnio około 8,5l/100
GANG45

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pt maja 18, 2012

A czego się spodziewasz po 2litrowym silniku benzynowym o mocy pow. 100KM, w którym każdy cylinder ma nie mniej nie więcej tylko równo 1 litr?

Na pocieszenie powiem Ci, że mój Nomad w ruchu miejskim łyka też 8-9 l/100km.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

gang45
Posty: 15
Rejestracja: pt maja 18, 2012
Miejscowość: szamotuły
Motocykl: vn2000 LT
VROC: 0

Post autor: gang45 » pt maja 18, 2012

No to mnie troche uspokoiłeś bo czytałem na forum że palą 5,5 l/100 i zwariowałem !!!
GANG45

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » pt maja 18, 2012

Najlepiej wyłącz cewkę jednego z cylindrów :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: A tak na serio to dużo nie pali , mój syn ma Yamahę Warrior która przy delikatnym odkręcaniu pali 6 l jednak podejrzewa że przy agresywnej jeździe dobrze z 10 l łyknie . :ok:

Trufel

Post autor: Trufel » pt maja 18, 2012

no to człowieku masz coś nie chalo albo ja jakoś dziwnie jeżdżę bo mi powyżej 6 nie wychodzi

VN 2000 Diablo
Posty: 402
Rejestracja: wt cze 15, 2010
Miejscowość: Katowice
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Diablo Black
VROC: 0

Post autor: VN 2000 Diablo » pt maja 18, 2012

MaciekSz pisze:A czego się spodziewasz po 2litrowym silniku benzynowym o mocy pow. 100KM, w którym każdy cylinder ma nie mniej nie więcej tylko równo 1 litr?

Na pocieszenie powiem Ci, że mój Nomad w ruchu miejskim łyka też 8-9 l/100km.
Nie zgodzę się z tobą. Miałem wcześniej 1600 Nomada i palił mi 7-8 litrów do 120km/h natomiast VN 2000 2008r. pali mi 6 litrów jak jeżdźę do 120 km/h powyżej tej prędkości wiadomo zużycie coraz większe.

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » pt maja 18, 2012

Mi LC 1500 łyka 7,5 ;)
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pt maja 18, 2012

VN 2000 Diablo pisze:
MaciekSz pisze:A czego się spodziewasz po 2litrowym silniku benzynowym o mocy pow. 100KM, w którym każdy cylinder ma nie mniej nie więcej tylko równo 1 litr?

Na pocieszenie powiem Ci, że mój Nomad w ruchu miejskim łyka też 8-9 l/100km.
Nie zgodzę się z tobą. Miałem wcześniej 1600 Nomada i palił mi 7-8 litrów do 120km/h natomiast VN 2000 2008r. pali mi 6 litrów jak jeżdźę do 120 km/h powyżej tej prędkości wiadomo zużycie coraz większe.
Diablo - ile czasu spędzasz jeżdżąc w zakorkowanym mieście? Mój tyle pali podczas codziennych dojazdów do pracy.

Jeżeli 2k pali Ci faktycznie 6, to szacun :)
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pt maja 18, 2012

Średnio 6,5 l/100 km. Zależy od stylu jazdy. Dawanie ostro do przodu musi być kosztowne.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » pt maja 18, 2012

jurekawasaki pisze:Najlepiej wyłącz cewkę jednego z cylindrów :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: A tak na serio to dużo nie pali , mój syn ma Yamahę Warrior która przy delikatnym odkręcaniu pali 6 l jednak podejrzewa że przy agresywnej jeździe dobrze z 10 l łyknie . :ok:
Ale warior jest silnikiem który działa na wyższym zakresie obrotów , i kolegą którzy mają takowe palą więcej , a co do 2000 10l to za dużo
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » pt maja 18, 2012

VN 2000 Diablo pisze:
MaciekSz pisze:A czego się spodziewasz po 2litrowym silniku benzynowym o mocy pow. 100KM, w którym każdy cylinder ma nie mniej nie więcej tylko równo 1 litr?

Na pocieszenie powiem Ci, że mój Nomad w ruchu miejskim łyka też 8-9 l/100km.
Nie zgodzę się z tobą. Miałem wcześniej 1600 Nomada i palił mi 7-8 litrów do 120km/h natomiast VN 2000 2008r. pali mi 6 litrów jak jeżdźę do 120 km/h powyżej tej prędkości wiadomo zużycie coraz większe.
Potwierdzam...oczywiscie w czesci dotyczacej VN2000...
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt maja 18, 2012

ktoś mi ostatnio powiedział, że moto się nie litrażuje bo można zatracić przyjemność z jazdy :D cos w tym jest, zobaczymy ile moja 800 wciąga paliwa.
przy okazji koledzy czy w motocyklach jak w autach, jazda np średnio 50 km/h na 5tym biegu z lekkiej górki jest ok ? wiadomo wtedy zużycie paliwa =0, a że mieszkam w terenie gdzie non stop górka z górki górka z górki...

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pt maja 18, 2012

mayones4 pisze:wiadomo wtedy zużycie paliwa =0
W moim zauważyłem nawet lekką tendencję do produkcji paliwa. :rotfl22:

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Garciu
Posty: 2556
Rejestracja: pn lis 14, 2011
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 1700 Classic LT
VROC: 34722

Post autor: Garciu » pt maja 18, 2012

mirad pisze:
mayones4 pisze:wiadomo wtedy zużycie paliwa =0
W moim zauważyłem nawet lekką tendencję do produkcji paliwa. :rotfl22:

:yeee:
:D
Pozdrawiam,

Garciu.

Awatar użytkownika
Hubas
Posty: 2951
Rejestracja: pn kwie 18, 2011
Miejscowość: Dopiewo
Motocykl: VN 2000 CLASSIC
VROC: 33938

Post autor: Hubas » pt maja 18, 2012

Kurde jestem jakiś inny , nigdy nie sprawdziłem ile moja bestyjka pali :D no bo i co to zmieni ?
Liczy się tylko przyjemność z jazdy :yeee:
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pt maja 18, 2012

Hubas pisze:no bo i co to zmieni ?
Może zmienić samopoczucie, bo może być objawem usterki. W moto, nie w portfelu.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » pt maja 18, 2012

MaciekSz pisze:A czego się spodziewasz po 2litrowym silniku benzynowym o mocy pow. 100KM, w którym każdy cylinder ma nie mniej nie więcej tylko równo 1 litr?
Prawdą to nie jest, ponieważ każdy cylinderek w VN 2000 ma pojemność 1,0265 litera co daje w sumie 2,053 l pojemności

Za to moja "DWÓJKA" pali średnio 6,3 literka.

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » pt maja 18, 2012

Hubas pisze:Kurde jestem jakiś inny , nigdy nie sprawdziłem ile moja bestyjka pali :D no bo i co to zmieni ?
Liczy się tylko przyjemność z jazdy :yeee:
Hubasiński też nie liczyłem ;) ale jak jedziesz w grupie z 800 , 900, 1500 , 1600 na dalszej trasie i twój pali troszkę więcej jedynie od 900-ki lub porównywalnie to coś w tym jest ;)
Przyjemność przyjemnością , ale ja liczę i wiem jeżeli by mi spalanie podskoczyło do 8,5 i więcej to bym się zainteresował , może to moje zboczenie zawodowe że wyliczam ile przy tankowaniu po przejechanych kilometrach ale to się dzieje automatycznie , nic na to nie poradzę ;)
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Awatar użytkownika
Hubas
Posty: 2951
Rejestracja: pn kwie 18, 2011
Miejscowość: Dopiewo
Motocykl: VN 2000 CLASSIC
VROC: 33938

Post autor: Hubas » pt maja 18, 2012

Thomas pisze:Hubasiński też nie liczyłem ;) ale jak jedziesz w grupie z 800 , 900, 1500 , 1600 na dalszej trasie i twój pali troszkę więcej jedynie od 900-ki lub porównywalnie to coś w tym jest ;)
Przyjemność przyjemnością , ale ja liczę i wiem jeżeli by mi spalanie podskoczyło do 8,5 i więcej to bym się zainteresował , może to moje zboczenie zawodowe że wyliczam ile przy tankowaniu po przejechanych kilometrach ale to się dzieje automatycznie , nic na to nie poradzę ;)
Thomaseusz w takim razie w niedzielę na trasce sprawdzę , dla zaspokojenia wiedzy :ok:
Pozdro :yeee:
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt maja 18, 2012

mirad pisze:
mayones4 pisze:wiadomo wtedy zużycie paliwa =0
W moim zauważyłem nawet lekką tendencję do produkcji paliwa. :rotfl22:

:yeee:
wyczuwam ironię, ale nie umiem wyprodukować paliwa, a szkoda przy tych cenach ;)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą