Szarpanie na 2 biegu przy niskoch prędkościach

crazytomi
Posty: 688
Rejestracja: śr wrz 15, 2010
Miejscowość: Świdnik
Motocykl: VN 1700 VOYAGER
VROC: 32896

Post autor: crazytomi » pn maja 28, 2012

BubRb pisze:A przy okazji zapytam...wciskając bieg, bez załączonego sprzęgła... nie wskoczy przypadkiem ?
Poczujesz jak wstępnie wchodzi ale nie wejdzie zupełnie, jak odpuścisz gaz to wskoczy, przy pewnej wprawie w operowaniu (2 ręce i noga) można naprawdę miękko zmieniać biegi, też dopiero się tego uczę i czasem nie wychodzi ale trening czyni mistrza ;)

Awatar użytkownika
BubRb
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 06, 2012
Miejscowość: Babimost k.Zielonej Góry
Motocykl: VN 800
VROC: 35149

Post autor: BubRb » wt maja 29, 2012

crazytomi....

Dzięki.... qrde, no dobra już dobra....wieczorem jadę próbować... jadę czynić mistrza :)))

ps. coś ci się copy włączyło :))))))

Gasman
Posty: 250
Rejestracja: czw maja 17, 2012
Miejscowość: Brodnica
Motocykl: HD FLHTCUI
VROC: 34836

Post autor: Gasman » wt maja 29, 2012

BubRb...

Nie ignoruj strzałów w gaznik, bo moze ci sie rozleciec, to jest efekt nieszczelnosci ukladu dolotowego-gdzies ci zasysa powietrze i nie jest to ta wlasciwa droga-cwiczyłem to na swoim motongu i na gażnikowym fordzie Capri.

W moim Vulcanie znalazlem przeczyne: Gaznik jest polaczony z kolektorem dolotowym gumowym króćcem i wazne zeby te dwa miejsca były dobrze skrecone(zacisniete opaski)
Dojscie jest tam paskudne ale jest i mozna zrobic to ze zdjety zbiornikiem i zasobikiem powietrza.Potrzbny jet gietki srubokret.
Rolling, rolling, rolling.........
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » wt maja 29, 2012

Opaski mają śróby na klucz imbusowy.

Awatar użytkownika
BubRb
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 06, 2012
Miejscowość: Babimost k.Zielonej Góry
Motocykl: VN 800
VROC: 35149

Post autor: BubRb » wt maja 29, 2012

hymm.....

Nie ma tego znowu tak wiele... nie wiem jak określić częstotliwość.... 1 raz na 2-3 godziny jazdy....

ostatnio nauczyłem się "szanować" manetkę, stąd tych strzelań jest niewiele...a nawet wcale...

Hym, ale dziękuję za radę.... niedługo odkręcam zbiornik.... to obacze co tam siedzi....
a węża nie wymieniać ?!
Komar 3; Chart; Wigry 2; Suhl KK-150; VN800

VROC #35149

Gasman
Posty: 250
Rejestracja: czw maja 17, 2012
Miejscowość: Brodnica
Motocykl: HD FLHTCUI
VROC: 34836

Post autor: Gasman » wt maja 29, 2012

jurekwasaki....

Ja tam uzywalem takiego giętasa z wymiennymi koncówkami-ale jest jak piszesz tam sa srubki na imbusowy klucz.

Jesli chodzi o ten gumowy łącznik to jesli nie jest spękana guma albo zniszczona przez olej lub paliwo lub innego typu brud to nie trzeba wymieniać.
Rolling, rolling, rolling.........
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą