Pytania odnosnie VN 800

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Pytania odnosnie VN 800

Post autor: Wróbelek » ndz lip 25, 2010

Witam mam zamiar kupic VN 800 i mam pytanie czy nie bedzie za duzy na mnie mam ok 175cm wzrostu i 60kg wagi:) Pozatym mam na oku pewna sztuke tyle ze ma oryginalny wydech. Czy lepiej bedzie go wybebeszyc i uregulowac czy kupic sportowy wydech (jesli tak to jaki polecacie lub jaka firme ktora robi wydechy)

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Re: Pytania odnosnie VN 800

Post autor: Abrams » ndz lip 25, 2010

mwrobelek32 pisze:Witam mam zamiar kupic VN 800 i mam pytanie czy nie bedzie za duzy na mnie mam ok 175cm wzrostu i 60kg wagi:) Pozatym mam na oku pewna sztuke tyle ze ma oryginalny wydech. Czy lepiej bedzie go wybebeszyc i uregulowac czy kupic sportowy wydech (jesli tak to jaki polecacie lub jaka firme ktora robi wydechy)
Kolego będzie rozmiarowo w sam raz...
Wydechy zależy od zasobności Twojego portfela albo wybebeszasz i nie możesz wrócić do pierwotnej konfiguracji albo kupujesz akcesoryjne i masz lepszy wygląd i ciekawsze brzmienie.
Najlepiej wybierz się na oględziny z kimś bardziej doświadczonym w modelu szybciej wychwyci wszelakie uchybienia.
Lub wrzuć link może ktoś z nas wie coś o tym egzemplarzu
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » ndz lip 25, 2010

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1965681


o ta sztuke mi chodzi:) bo ma hypercharger(to na filtr powietrza) kumpel ma vn1500 tez hypercharger i wydechy cobry ale one od 2000zl sie zaczynają:) A slyszalem ze sa osoby ktore dorabiają wydechy bo nawet za 1000zl bym zlecil i puste moga byc bo podobno lepszy dzwiek niz sie wybebeszy;)

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz lip 25, 2010

Zobacz PW

A ten ze zdjęcia dosyć drogi jak za ten rocznik...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Ryffka
Posty: 1398
Rejestracja: pn kwie 19, 2010
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
VROC: 24863

Post autor: Ryffka » pn lip 26, 2010

Za podobną kasę kupiłem swojego, ale 4 lata temu, a i rocznik młodszy :) co prawda tylko roczek, ale zawsze ;) Cena zatem fajktycznie nieco wyśrubowana.

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » pn lip 26, 2010

gadalem z nim i za ok 14000 pusci go :) wiec sadze ze warto

Zbiherek
Posty: 422
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN800 DRIFTER
VROC: 0

Post autor: Zbiherek » pn lip 26, 2010

Też uważam ,że sporo kasy jak na rocznik...zależy jeszcze jaki jest stan techniczny...z doświadczenie wiadomo że ,,ubranko ''to nie wszystko...Źyczę udanych negocjacji i witaj wśród nas :mrgreen:
Jak mam czas ,to siedzę i myślę, a jak nie mam czasu to tylko siedzę...ostatnio tylko siedzę

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » pn lip 26, 2010

a co do wzrostu i masy (mojej) to utrzymam takiego vn?? Dodam ze kumpel ma vn 1500 i trzymac dobrze mi sie go trzyma z jazda troche gorzej bo jak zawrocic albo cos to nie mam sily go upchnac:P ale on wazy min 100kg wiecej

Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 75
Rejestracja: wt cze 22, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: kawasaki vn 800 clasic
VROC: 32495

Post autor: Mariusz » pn lip 26, 2010

Dasz rade :wink:

Vulcan dużo wybacza i jest idealny dla początkujących i na miasto również..
...zwłaszcza classic jak mawia mój kumpel prowadzi się jak mercedes...

Jakbyś chciał kupić nowszego to kolega z tego forum ma do sprzedania z Piaseczna k/Warszawy stan idealny rok 2004 .

vn800NDZ
Posty: 26
Rejestracja: ndz lip 18, 2010
Miejscowość: Działdowo
Motocykl: Kawasaki VN 800 A
VROC: 0

Post autor: vn800NDZ » pn lip 26, 2010

Hejka,

jesli chodzi o twoj wzrost i wagę, to jest akurat, bedziesz na nim dobrze wyglądał. VN 800 prowadzi się super. To dobry motor.

PS. ja swojego będe sprzedawał ale dopiero za rok, jest lepiej ubrany , jak chcesz fotki to daj znać.
Sosnos

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » pn lip 26, 2010

http://allegro.pl/item1164964603_2005_k ... kazja.html

a co o tym powiecie?? ten emblemat nie jest krzywo naklejony_

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » pn lip 26, 2010

mariusz daj mi namiary:) bo wlasnie tamten czarny troche drogi jest;/ bo w sumie sakwy piórniki , szybki mi nie potrzebne :) wazne zeby dobry stan i nie drogo:)

vn800NDZ
Posty: 26
Rejestracja: ndz lip 18, 2010
Miejscowość: Działdowo
Motocykl: Kawasaki VN 800 A
VROC: 0

Post autor: vn800NDZ » pn lip 26, 2010

Hejka, ładny ale trochę mocno goły - zauważ że jest to licytacja.
Sosnos

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pn lip 26, 2010

mwrobelek32 pisze:http://allegro.pl/item1164964603_2005_k ... kazja.html

a co o tym powiecie?? ten emblemat nie jest krzywo naklejony_
Trochę dziwnie przemalowany w nie oryginalny lakier...
Ciekawe co było przyczyną. jeśli ktoś go chciał przybajerzyć lakierem to dosyć kiepsko wyszło
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » pn lip 26, 2010

dzwonilem to powidzial ze oryginalny kolor i motor nie bity bo w stanach jakby lezal to ma wbite w papiery ze uderzony. A on nie ma nic i wydechy cobry

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » pn lip 26, 2010

JEST TO DEMA Z SALONU KAWASAKI W USA PRAKTYCZNIE JEST IGIEŁKA

Hmm. Demo Kawasaki na takich kominach?
Ale cena fajna

Sławek
Posty: 3161
Rejestracja: sob cze 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
VROC: 32428

Post autor: Sławek » pn lip 26, 2010

Tylko golas.
Polatasz trochę to stwierdzisz że szybka , sakwy ,gmole , spacerówki ,itp,są jednak potrzebne i tak ze dwa,trzy tysiączki pękną.
Czasami lepiej poszukać coś już ubranego i wprowadzić swoje zmiany.
Oczywiście stan techniczny jest ważny.
Warto sprawdzić kilka ofert i nie podpalać się ( wiem,wiem - jest to trudne,ale potem będziesz z siebie dumny że dokonałeś właściwego wyboru)
Pozdrawiam
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz

Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 75
Rejestracja: wt cze 22, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: kawasaki vn 800 clasic
VROC: 32495

Post autor: Mariusz » pn lip 26, 2010

mwrobelek32 pisze:mariusz daj mi namiary:) bo wlasnie tamten czarny troche drogi jest;/ bo w sumie sakwy piórniki , szybki mi nie potrzebne :) wazne zeby dobry stan i nie drogo:)

elgoczo sprzedaje ...napisz do niego na priva
jest super utrzymany jak nowy

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » pn sie 02, 2010

witam ponownie mam jeszcze jedno pytanie;) jak z trwałością silnika w vn800 classic? czy przebiegi 60 000 i wieksze sa możliwe?

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » pn sie 02, 2010

Lepiej kup ubranego, jeśli ci bajery nie potrzebne to zawsze szybki, piórniki schowasz a jak Ci się znudzi golas to zamontujesz ponownie. Co do trwałości to nie wiem, słyszałem kiedyś że w VN przy 70 tys. wypada wymienić pierścienie ale nie potwierdzę bo mój ma dop. 30 tys. :D Nie napalaj się bo nawet niski przebiego nie świadczy o dobrej kondycji silnika (zależy jak kto jeździ) kolega mój jeździł na swoim vn tak że z pasażerem zakręty 90 stopni zbierał na 3, 4 biegu i obroty były tak niskie że aż rwało motocyklem (ciekawe co by na to powiedział jego wał korbowy) i efekt taki że przy 16 tys. km przebiegu od nowości wał stukał niemiłosiernie;/ W zasadzie teraz już niewiele pojeździsz (zanim kupisz, załatwisz papiery, zrobisz serwis- bo bez tego ja bym nie wsiadł na obcy sprzęt, zawsze trzeba rozebrać i sprawdzić co w trawie piszczy) to będzie jesień a jesienią można kupić o wieleee taniej ;D A co do wymiarów, ja mam 174cm i 80kg wagi i VN jest jakby uszyty na miarę tylko czasem trzeba mieć trochę pary żeby go przepchnąć więc karnet na siłke sobie kup ;P

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 30 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 30 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą