RATUNKU VN 1600 umiera
-
- Posty: 173
- Rejestracja: pn cze 14, 2010
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: Kawasaki Vn 1600 Nomad
- VROC: 0
RATUNKU VN 1600 umiera
Po 6 tygodniach zabrałem mojego konika z warsztatu . Chłopcy nie dali rady . Widziałem bezradność w ich oczach , a moje wkur...e sięgnęło zenitu . Wymienianie kolejnych części zaczynało być groteską . Jeszcze chwila , a dowiedziałbym się , że mam do wymiany wzmacniacz , struny i kineskop . Przed naprawą moto latało 160 i trochę , żyło i miało powera . Po wymianie rozrządu , dekompresora , dźwigni zaworowych , uszczelniaczy , uszczelek , alternatora ,regeneracji głowicy motocykl jest w stanie ? Nie jest w stanie . Mocy mniej , jeździ jak by mu jaja ucieli . Nie trzyma obrotów , opóźniona reakcja na gaz , ledwo 140 i to z bulami , spalanie przeraźliwe na pozimi promu kosmicznego i zaczęła zapalać się czerwona kontrolka na budziku . Na części wydałem majątek i mam trupa w garażu i nie wiem co mam robić . Jeżeli jest ktoś w Szczecinie lub okolicy i mógłby pomóc to byłbym wdzięczny . Pozdrawiam !
Kontakt do mnie 605 926 256 Stach .
Kontakt do mnie 605 926 256 Stach .
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Koledzy nie mają ambicji i poddali się. Dołożyłbym do tej naprawy, ale oddałbym zrobiony, nawet przez innego mechanika. Ale co tam, wstydu nie ma.Big Stach pisze:Widziałem bezradność w ich oczach
Przed laty miałem audi 100 2,2 chyba z 1985 roku. Pedał hamulca wydawał mi się niepewny. Mechanik ze sławnego w 100lnicy serwisu zaproponował, aby wymieniać po kolei zespoły hamulca / chyba cztery / i za którymś razem będzie ok. Podziękowałem.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
-
- Posty: 173
- Rejestracja: pn cze 14, 2010
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: Kawasaki Vn 1600 Nomad
- VROC: 0
Taż zaczynam mieć takie podejżenia . Obdzwoniłem połowę autoryzowanych serwisów w Polsce i padły takie sugestie ze strony mechaników z tych serwisów . Najbardziej podobał mi się mechanik z Poznańskiego oddziału . Rozmowa była najbardziej konkretna i miałem wrażenie , że koleś wie co mówi . Pewnie przyjdzie mi wywlec silnik i na podstawie serwisówki zrobić to sam . Robiłem komarki , wfm-ki , później była Gazelka ( którą mam do dziś i na chodzie ) , następnie CZ 350 i chciałem nie babrać sobie rąk w Vulkanie . Jest takie przysłowie ; " kazał pan , musiał sam " .I dupa . Trzeba będzie zakasać rękawy i za...lać . Jak to zrobię i będzie wszystko OK to Wam napiszę . Dzięki za zainteresowanie , sugestie i dobre słowo .Pozdrawiam i szerokości .bartazzz pisze:może rozrząd źle poskładali
-
- Posty: 182
- Rejestracja: ndz maja 02, 2010
- Miejscowość: Biskupiec
- Motocykl: VN 750 '97
- VROC: 32179
Wiem co czujesz bracie. Moj motocykl stal w warsztacie 3 miesiace...po czym ledwie dojechalem do domu 40 km. Dwa lata ogarniam to co tam nawyrabiali. W koncu musialem nauczyc sie sam. I probuje choc wolno bo pracuje na kilku etatach. Mam odznake pierwszej Vulcanerii w Fijalkowie na ktora nie dojechalem. Moze w przyszlym roku dojade :P
Ducha Nie Gascie Pozdrawiam Robert
Ducha Nie Gascie Pozdrawiam Robert
..czy swiat wiele sie zmieni gdy z mlodych gniewnych powstana starzy wkurwieni?
- Basin Raider
- Posty: 149
- Rejestracja: ndz gru 04, 2011
- Miejscowość: Będzin
- Motocykl: Aprilia ETV 1000 Caponord
- VROC: 0
Heh... dzisiaj walczyłem z Nomadem Andrew do 21.30, efekt? Silnik wytargany i I-szy cylinder przygotowany do wymiany łańcucha, jeżeli będą części to można by się w 2 dniach zmieścić zdjęcia z akcji i naszego warsztatu pojawią się wkrótce w osobnym temacieMi też mówili , że 3 dni a trwało 6 tygodni i efekt znacie . Ale życzę z całego serca powodzenie i trzymam kciuki . Napewno się uda .
Co do głównego wątku... Jeżeli głowica była faktycznie regenerowana to jeżeli stracił moc obstawiał bym tą opcje. Po Isze dlaczego w ogóle miały być robione głowice? Wypaliło gniazda zaworowe?(raczej nie możliwe przy dobrze działającym wtrysku). Jeżeli jakieś połamane paluszki brały się za to to może się okazać że np. są źle dotarte(albo w ogóle nie dotarte gniazda zaworowe). Co do rozrządu... Jeżeli motocykl chodzi równo na niskich obrotach nie szczela podejrzanie w wydech i nie ma problemu z zapaleniem to nie ruszał bym tego. Na początek sprawdził bym szczelność komory spalania i kompresje. Następnie sprawdził dokładnie wszelkie przewody podciśnienia i cały bajzel z tym związany(prawa atrapa filtra powietrza-tak jest w 1500). Może być tak że przez uciekające podciśnienie nie ciągnie tak jak powinien. Jest opcja że źle założyli kroćce od wtrysku i bierze lewe powietrze(tak jak np. w motocyklu Domela który przy skręcie w prawo gasł-spadający gaźnik z króca) Przyczyn może być wiele i proponuje zacząć od pierdół bo może nam to zaoszczędzić wiele czasu u pieniędzy.
Życzę powodzenia i w razie potrzeby służę pomocą
"Better keep your eyes on the road ahead"
Suzuki LS 650 Savage->Honda GL 1500 Goldwing->Yamaha XV 1600 Wild Star-> Yamaha Bt 1100 Bulldog-> Aprilia ETV 1000 Caponord
=== Warsztat Motocyklowy Moto B Wojkowice ul. Skłodowskiej 6 tel. 507 605 581 ===
Suzuki LS 650 Savage->Honda GL 1500 Goldwing->Yamaha XV 1600 Wild Star-> Yamaha Bt 1100 Bulldog-> Aprilia ETV 1000 Caponord
=== Warsztat Motocyklowy Moto B Wojkowice ul. Skłodowskiej 6 tel. 507 605 581 ===
- mrblack
- Posty: 99
- Rejestracja: wt lip 13, 2010
- Miejscowość: Mazuria
- Motocykl: AWO Simson ver. Military
- VROC: 0
Siemanko
Hmmm nasuwają mnie się takie opcje:
1. Popitoliły cosik buraczki mechaniaczki jak składały - pewnie fazy rozrządu sie nie pokrywają lub ...
2. Poqrwiło elektronikę o ile jest to 1.6 na pełnej szprycy - jakiś durny czujnik albo lewe powietrze, ale tego Stasio Piętka nie zdiagnozuje bo trza mieć diagnozer choćby TEXA Navigator lub podobnisty
Cudów nie ma to nie Święta Lipka Da sie motonga ogarnąć na bank
Pozdrówki 4-All
Hmmm nasuwają mnie się takie opcje:
1. Popitoliły cosik buraczki mechaniaczki jak składały - pewnie fazy rozrządu sie nie pokrywają lub ...
2. Poqrwiło elektronikę o ile jest to 1.6 na pełnej szprycy - jakiś durny czujnik albo lewe powietrze, ale tego Stasio Piętka nie zdiagnozuje bo trza mieć diagnozer choćby TEXA Navigator lub podobnisty
Cudów nie ma to nie Święta Lipka Da sie motonga ogarnąć na bank
Elo Robert - jak się ogarnę po Rotorze (teraz reanimuję na rajd Garbusa dla wife i młodej a sobie Awoczszaka ) to wpadnę to pokukamy w motóra i jak cosik to zawine silnik na reanimację do kolesia z Młynowa i będzie gitesstarusheck pisze:Wiem co czujesz bracie. Moj motocykl stal w warsztacie 3 miesiace...po czym ledwie dojechalem do domu 40 km. Dwa lata ogarniam to co tam nawyrabiali. W koncu musialem nauczyc sie sam. I probuje choc wolno bo pracuje na kilku etatach.
Pozdrówki 4-All
-
- Posty: 182
- Rejestracja: ndz maja 02, 2010
- Miejscowość: Biskupiec
- Motocykl: VN 750 '97
- VROC: 32179
Szczala . Mam na dzis silnior na stole. Czekan na tylne walki. Lancuchy nowe, uszczelki, regulatory ogarniete. Wpadaj smialo kiedy tam Ci pasuje. A i jeszcze kosz sprzeglowy wymienilem nr. tel. na Privie masz. Pozdrawiam Robertmrblack pisze:
Elo Robert - jak się ogarnę po Rotorze (teraz reanimuję na rajd Garbusa dla wife i młodej a sobie Awoczszaka ) to wpadnę to pokukamy w motóra i jak cosik to zawine silnik na reanimację do kolesia z Młynowa i będzie gites
Pozdrówki 4-All
Ducha Nie Gascie
..czy swiat wiele sie zmieni gdy z mlodych gniewnych powstana starzy wkurwieni?
-
- Posty: 173
- Rejestracja: pn cze 14, 2010
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: Kawasaki Vn 1600 Nomad
- VROC: 0
Fajny ten nasz kraj . Każdy może robić co chce , czy ma o tym pojęcie , czy nie . Po co szkoły , kursy , wystarczy chęć ." Nie matura ........ itd . " Nikt nie weryfikuje umiejętności ( oprócz kilku zawodów ) wszystko na żywioł , a potem takie " kwiatki ".Zjeba....ne silniki , krzywe domy , walące się hale itd . wymieniać można długo . ech .
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Powody są dość złożone, przykre doświadczenia, ale ja widzę duży plus tej sytuacji.Big Stach pisze:Fajny ten nasz kraj . Każdy może robić co chce , czy ma o tym pojęcie , czy nie . Po co szkoły , kursy , wystarczy chęć ." Nie matura ........ itd . " Nikt nie weryfikuje umiejętności ( oprócz kilku zawodów ) wszystko na żywioł , a potem takie " kwiatki ".Zjeba....ne silniki , krzywe domy , walące się hale itd . wymieniać można długo . ech .
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
Kto jest online
Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości