Sławek to nie 800 i palić musi więcej. Poza tym to gaźnik i więcej podobno łyka tak ok 1 litraSAURO pisze:Dzisiaj zakręciłem się wokól komina z moją żonką. Traska spokojna prędkość przedział 90-100 wyszło 6,8l/100 nadal uważam że dużo pali . Pomęczę sie troszke jeszcze jak jest po urlopie zapodam nowy filt który przywiozę z polski i zobaczę co się zmieni.
Spalanie w Vulcanie
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
- SAURO
- Posty: 2157
- Rejestracja: pn maja 03, 2010
- Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
- Motocykl: VN 1500 Nomad
- VROC: 30956
Wiecie jak poczytałem że w trasie niektórym Kolegom palą motory w granicach 5,5-6l a mój 8 to deko mnie zakręciło. Spodziewałem się że 1500 będzie palił więcej w mieście i trasie od 800 ale troszkę zgłupiałem jak po 150 km przejechanych z prędkością 130 musiałem przełączyć na rezerwę. Chodzi mi o porównanie z innymi posiadaczami 1500 wtedy będę wiedział czy coś grzebnąć czy nie kąbinować.
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ
- msm jack
- Posty: 109
- Rejestracja: ndz gru 11, 2011
- Miejscowość: Morąg
- Motocykl: VN 2000 Limited
- VROC: 34682
Witam!
Przy wczorajszej wyprawie na Vulcanerię sprawdziłem spalanie mojego moto.
Po zatankowaniu pod korek, do zapalenia się kontrolki rezerwy przejechałem 260 km,
w tym jazda w paradzie. Na rezerwie przejechałem jeszcze jakieś 30 km.
Prędkość z jaką jechałem to 140-150 km/h.
Wynik:
-290 km przejechane
-18 litrów zatankowane (pod korek)
= 6,2 L/100km
Przy wczorajszej wyprawie na Vulcanerię sprawdziłem spalanie mojego moto.
Po zatankowaniu pod korek, do zapalenia się kontrolki rezerwy przejechałem 260 km,
w tym jazda w paradzie. Na rezerwie przejechałem jeszcze jakieś 30 km.
Prędkość z jaką jechałem to 140-150 km/h.
Wynik:
-290 km przejechane
-18 litrów zatankowane (pod korek)
= 6,2 L/100km
A mój dojazd, parada, powrót, ja + małżonka, obciążenie dopuszczalne minimalnie przekroczone, prędkość 80 - 100 km/h - zeżarła bestia jakieś 4,5 literka/100km - sam się zdziwiłem. 800 classic.
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy
Nie chcę się wymądrzać ale sprawdź filtr powietrza( chyba że masz nowy) jak będzie zasyfiały to spalanie będzie większe, no i świece .SAURO pisze:Wiecie jak poczytałem że w trasie niektórym Kolegom palą motory w granicach 5,5-6l a mój 8 to deko mnie zakręciło. Spodziewałem się że 1500 będzie palił więcej w mieście i trasie od 800 ale troszkę zgłupiałem jak po 150 km przejechanych z prędkością 130 musiałem przełączyć na rezerwę. Chodzi mi o porównanie z innymi posiadaczami 1500 wtedy będę wiedział czy coś grzebnąć czy nie kąbinować.
- Makus001
- Posty: 216
- Rejestracja: pt mar 02, 2012
- Miejscowość: okolice Wolsztyna
- Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
- VROC: 36160
Wczoraj w drodze powrotnej z Vulcanerii między 5,2 a 5,8 , tak mi wychodzi. Tankowania były 3 w każdą stronę prędkość czasem 90-100 a innym razem 90- 120 załadowany na maksa z żonką na tylnej kanapie
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
W drodze na zlot mi też spalił około 5,5/100. Głównie dzięki Fitterowi
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
Wolniej jedziesz - dalej będzieszMaciekSz pisze:Głównie dzięki Fitterowi
Moja 900-tka, przy emeryckim tempie jakie prezentuję, pali 5,2-5,5 w trasie.
Obliczenia po pierwszym tysiącu mil w sezonie.
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
czyli z tego co wstępnie doczytałem to nowy czysty filtr powietrza zmniejsza spalanie, a czy np po wymianie filtra powietrza miał ktoś wrażenie że motocykl o wiele płynniej gada ?
tak wczoraj z nowym filtrem wyjechałem wokół komina i powiem że INNA JAZDA jakoś bardziej płynnie sie jedzie i lepiej reaguje na manetkę, jakis taki spokojniejszy sie zrobił choć stary filtr nie był znów taki zasyfialy światło przebijało jeszcze przez harmonijkę ,
może tak byc czy to raczej moja autosugestia typu "wywaliłeś kasę na filtr to widzisz że lepiej jedzie co nie"
tak wczoraj z nowym filtrem wyjechałem wokół komina i powiem że INNA JAZDA jakoś bardziej płynnie sie jedzie i lepiej reaguje na manetkę, jakis taki spokojniejszy sie zrobił choć stary filtr nie był znów taki zasyfialy światło przebijało jeszcze przez harmonijkę ,
może tak byc czy to raczej moja autosugestia typu "wywaliłeś kasę na filtr to widzisz że lepiej jedzie co nie"
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Mój Jazzy pali zawsze za 80 zł
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
Kto jest online
Jest 19 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 19 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości