problem z vn 2000

glowap
Posty: 13
Rejestracja: ndz maja 13, 2012
Miejscowość: Kowalów
Motocykl: vn2000
VROC: 0

problem z vn 2000

Post autor: glowap » ndz cze 17, 2012

Witam.jakis czas temu pisałem o problemie z czerwoną diodą na konsoli .Wiemy juz że informuje ona o temp.płynu.olej i wtrysk symbol FI.W serwisie kawy trzumali {naprawiali} moto przez 6 tyg.Wczoraj odebrałem i wiecie co ? dalej świeci .Fakt ze jak narazie pracuje i jezdzi ok.ale,wymontowali mi power comander ,jak kolwiek to się pisze,bo niby był uszkodzony i silnik strzelał i gasł .Dodam ze ktoś kto montował power com.to wymontował sonde lambda.Logiczne.No i właśnie znachor tłumaczy mi to wszystko w ten sposób że komp.odczytuje błąd w zakresie FI czyli braku sondy lambda ,wczesniej nie świeciła bo był power comander .Acha wymienili jeszcze jakiś pizdryk własnie od wtrysku.Skasowali mnie tyle że nawet nie chce juz o tym myśleć, ale właśnie interesuje mnie wasza opinia w tym temacie ,czy to się trzyma kupy.Nerw mnie tylko bierze że jade i widze tę czerwoną żarówe.Temat uwazam za otwarty .Pozdrawiam

Trufel

Post autor: Trufel » ndz cze 17, 2012

na allegro widziałem kiedyś takie coś " ogłupiacz sondy lambda " , wpinało się to we wtyczkę i w ten sposób komputer podobno widział sondę , poszukaj może znajdziesz

glowap
Posty: 13
Rejestracja: ndz maja 13, 2012
Miejscowość: Kowalów
Motocykl: vn2000
VROC: 0

Post autor: glowap » pn cze 18, 2012

Dzięki trufel,zaraz obadamy co tam mają.A nawiasem mówiąc zastanawiam się nad tym .ze poprostu trzeba będzie zainwestowac w powera i będzie spokuj,tylko jak myslisz ze ta kontrolka to świeci właśnie z braku sondy lub powera? Teraz pytanko do wszystkich czy wiecie gdzie mi to mondrze zamontują ,myśle o woj.Lubuskie Wielkopolskie,Zach.Pomorskie

Trufel

Post autor: Trufel » pn cze 18, 2012

glowap świeci bo komp głupieje bo nie ma sondy , czyli czujnika . To tak samo jak byś wywalił czujnik temperatury cieczy , po prostu brak zakończenia nerwowego :p
Możesz albo założyć z powrotem sondę lub zainwestować w Powera :motos: , pytanie tylko co tańsze w zakupie i montażu

glowap
Posty: 13
Rejestracja: ndz maja 13, 2012
Miejscowość: Kowalów
Motocykl: vn2000
VROC: 0

Post autor: glowap » pn cze 18, 2012

Tak tak Trufel masz racje chcę sie tylko upewnić ,bo wiesz ,diagnoza mechanika jest ważna a użytkownika bezcenna.Narazie tylko na niemieckiej stronie znalazłem ogłupiacz na naszych stronkach nie ma ,ale poszło już pare mejli po znajomych zobacze może coś znajdą.Pozdro

Trufel

Post autor: Trufel » wt cze 19, 2012

spoko w takim razie czekam na rozwój historii :yeee:

Pozdrawiam

glowap
Posty: 13
Rejestracja: ndz maja 13, 2012
Miejscowość: Kowalów
Motocykl: vn2000
VROC: 0

I po problemie

Post autor: glowap » sob cze 23, 2012

Tak naprawde to wstyt się przyznać ale co tam niech mój błąd będzie nauczką dla następnych,mały krok dla człowieka lecz wielki dla dwukołowej ludzkości,lub jak kto chce niech sobie to tłumaczy .Pisałem o palącej się czerwonej kontrolce na konsoli,że olej ,może wtrysk paliwa potem sonda lambda że jej nie ma ,nie nie nic z tego.W ubiegłym tygodniu odebrałem żelazo z serwisu średnio szczęsliwy bo moto sprawne ,ale nie do końca.Dzisiaj polazłem do garażu żeby troch pogmerać dodać pare gadżetyów i zrobić stop, bo nie świecił.Zaczołem sprawdzać bezpieczniki znalazłem od stopu ale poszedłem dalej ,a co .Znalazłem następny spalony i tu coś mnie tkneło,lecz jeszcze nie odpalałem,spokojnie założyłem dekiel ,wskoczyłem w skóre ,odpaliłem iiiiiiii :yeee: Tak naprawiłem moją kochanke ,jak twierdzi moja żona.Nie wiem jak to sie stało bo wczesniej sprawdzałem, to raz,dwa coś z serwisem jest nie tak skoro popełniają takie błedy Nauczka,żeby napic sie mleka nie kupuj krowy.Naprawe zaczynaj od rzeczy najprostszych :hammer:

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 658
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » ndz cze 24, 2012

Super, że znalazłeś przyczynę problemu, ale... powinieneś ten post napisać w swoim wątku: "Problem z vn 2000", a nie tworzyć nowy. W jednym wątku będzie wtedy cały opis sytuacji.
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

glowap
Posty: 13
Rejestracja: ndz maja 13, 2012
Miejscowość: Kowalów
Motocykl: vn2000
VROC: 0

Post autor: glowap » ndz cze 24, 2012

Wiesz od jakiegoś czasu jestm użytkownikiem strony ale nadal nie potrafie tak naprawde poruszać się po niej.dzięki

Błękitny Anioł
Posty: 9
Rejestracja: czw lut 17, 2011
Miejscowość: Kraków
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Błękitny Anioł » pn paź 01, 2012

Czytam o Twoich kłopotach z tą czerwoną kontrolką . Twoja przygoda jeszcze raz uświadamia na co można liczyć w serwisie i jak kompetentni są mechanicy. Zdemolowali Ci motor , wzięli duże pieniądze a kontrolka dalej się paliła. Nie wspomnę o czasie który był im do tego potrzebny. Jestem pewien że gdybyś sam na spokojnie zaczął analizować problem , szybko doszedłbyś do tego bezpiecznika . Z moich obserwacji /nie doświadczeń bo wszystko sobie robię sam / wynika że tak działa 80% warsztatów. Pozdrawiam Andrzej

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » wt paź 02, 2012

Jestem pewien że gdybyś sam na spokojnie zaczął analizować problem , szybko doszedłbyś do tego bezpiecznika . Z moich obserwacji /nie doświadczeń bo wszystko sobie robię sam / wynika że tak działa 80% warsztatów.

Sam to wiele razy podkreślam w swoich postach ,Vulkan między innymi jest tak mało awaryjny że o doświadczeniu w dosłownym tego słowa znaczeniu przeciętny warsztat może pomarzyć ,to nie Polonez .

Więc Panowie manual do rąk ,i daje głowe żę nie jeden problem rozwiążecie .

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » wt paź 02, 2012

glowap pisze:Znalazłem następny spalony i tu coś mnie tkneło.....
Tak sobie czytam i pod deklem mi się nie mieści. Serwis nie sprawdził bezpieczników? Chyba mechaniki na bronach się uczyli . :shoot:
Z drugiej strony co się dziwić, jak załoga na airbusie nie wie jak sprawdzić zabezpieczenie, o które pytają z wieży. Kultura techniczna schodzi na psy. :mad:

Ten warsztat ma szczęście, że Twój vn nie był moim, wejście smoka po mazowiecku murowane. :hammer:

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt paź 02, 2012

dlatego ja nie wierze SERWISOM :rant: wolę mieć zaufanego kolegę znającego mnie i motocykle, a i jeszcze sporo w kieszeni zostaje :ok:

Błękitny Anioł
Posty: 9
Rejestracja: czw lut 17, 2011
Miejscowość: Kraków
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Błękitny Anioł » wt paź 02, 2012

Moja niewiara jest w pełni uzasadniona . Prawie zawsze jestem obecny podczas pracy mechaników grzebiących przy moim samochodzie i dzięki temu uchroniłem się przed dodatkowymi kłopotami. Nie mam żadnych obiekcji i mówię wprost co mi się nie podoba , wręcz wymuszam na nich wykonanie pewnych czynności , które z niechlujstwa pomijają . W 100% wtedy gdy mnie nie było skutkowało to niedoróbkami lub powtarzaniem się usterek,plus dodatkowe koszty. Przykłady mogę mnożyć , tylko po co , wszyscy mamy podobne doświadczenia.Nie mam takich przypadków z motorem , wszytko robię sam. Każdy serwis to firma nastawiona na zarobek i nigdy nie poświęci motocyklowi tyle uwagi co jego właściciel. Nie wspominam już o kwalifikacjach mechaników ,zresztą wystarczy wejść w posty dotyczące tej dziedziny. Zaufanie nie jest najlepszą metodą doboru specjalisty, większość ludzi nie powinna ufać nawet sobie o co dopiero komuś. Pozdrawiam .

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt paź 02, 2012

co innego jak masz pojecie o mechanice to wiadomo, ja mam tylko szczere chęci, serwisówkę i forum, a no i jeszcze pewnych narzędzi brak(np mikrometr za kilkaset zł :D ) więc mam "kolegę" :ok: oczywiście nie jadę do niego z wymianami olejów, płynów świec żarówek czy smarowaniem łańcucha :ok:
ogólnie lubię samemu pogrzebać przy moto ale to trzeba nabrać wprawy od maja tego roku to trochę mało, "alem siem uczem" :D pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 7 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 7 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą