VN 800 classic strajkuje !!

Awatar użytkownika
mieso1972
Posty: 79
Rejestracja: czw lip 22, 2010
Miejscowość: Isle of Wight , UK
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic
VROC: 0

VN 800 classic strajkuje !!

Post autor: mieso1972 » śr sie 29, 2012

Witam szanowne grona.
Mam problem z 1 cylindrem nie pali klasyczna usterka :) . Sprawdziłem cewki zamieniając je na wszystkie sposoby i wyszło na to że jedna padła kupiłem nową.Zmieniłem świecę na nowe i dalej nic.Zaznaczę że prąd dochodzi do cewki i kapturka.Ponownie pozamieniałem cewki i wyszło że są ok lecz dalej nie pali i nie daje iskry.Wcześniej w którymś z tematów jeden z kolegów nawiązywał do jakiegoś czujnika położenia wału lecz nic mi to nie mówi.Czy ktoś mógłby mnie bliżej nasterować na to :) i po chłopsku wytłumaczyć jak to sprawdzić czy jest w porządku.Jezdzić się chce a nie ma jak :)
Z góry dziękuję za instruktarz

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » czw sie 30, 2012

Czujnik połozenia wału jest zainstalowany wewnatrz pokrywy koła magnesowego a źródłem sygnału są elemety wstawione w koło w odpowiednim miejscu .Wieczorem wgryzę sie w manuala i jeśli potwierdzi się że ów czujnik że jest połączony z modułem dwoma przewodami i jest jednoczęściowy to niestety bedzie do wymiany .

Awatar użytkownika
mieso1972
Posty: 79
Rejestracja: czw lip 22, 2010
Miejscowość: Isle of Wight , UK
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic
VROC: 0

Post autor: mieso1972 » czw sie 30, 2012

Fajnie będę czekał

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » czw sie 30, 2012

Przepatrzyłem manuala więc ze schematu wynika że impulsator połączony jest bezpośrednio z modułem tą mniejsza cztero pinową wtyczka .Połączenie jest wykonane dwoma przewodami żółtym i czarnym ,więc koło przesyła informacje o swojej pozycji impulsem o określonej polaryzacji ( + \ - ) ,lub określa pozycję długością impulsu .

Ja stawiam na impulsator choć i moduł też można podejrzewać .Ze względu na cenę modułu ( 400 -450 pln ) wymień wpierw impulsator . :scrach:

A dodam że impulsator to mała cewka ,niestety manual nie podaje jaką ma rezystancje jej uzwojenie .Modułu też nie sprawdzisz na podstawie podanych parametrów (oporności ) ze względu na brak danych o rezystancji wewnętrznej miernika do pomiaru .Mernik o odpowiednich parametrach niestety ma tylko serwis Kawasaki .

Trufel

Post autor: Trufel » czw sie 30, 2012

Nie mam pojęcia o czym ty piszesz Jurek :D to jakiś szyfr ?? :p

Awatar użytkownika
mieso1972
Posty: 79
Rejestracja: czw lip 22, 2010
Miejscowość: Isle of Wight , UK
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic
VROC: 0

Post autor: mieso1972 » pt sie 31, 2012

Dzisiaj odkręcę dekielek i po zerkam :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 30 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 30 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą