Vulcan żre paliwo niczym diabeł

Awatar użytkownika
Dolny
Posty: 26
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Lipnica/Bytów (pomorskie)
Motocykl: VN 700
VROC: 0

Vulcan żre paliwo niczym diabeł

Post autor: Dolny » śr wrz 26, 2012

Witam,

Nie wiem co może być tego przyczyną ale mój vulcan żre paliwo na potęge.

Dzisiaj wskaźnik paliwa prawie pełen, zrobiłem jakieś 30 km i została jakaś 1/4 baku.

Jakiś koszmar.

Za wszelkie przyczyny byłbym bardzo, bardzo wdzięczny

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Dolny
Posty: 26
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Lipnica/Bytów (pomorskie)
Motocykl: VN 700
VROC: 0

Post autor: Dolny » czw wrz 27, 2012

Jeśli w złej kategorii dałem to przepraszam.

Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc bo mój portfel tego nie wytrzyma ;)

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » czw wrz 27, 2012

Witam 700 setka to nie moja specjalność ale napisz do RUDY on jest specem w tych fałkach . :ok:

Awatar użytkownika
Rudy
Posty: 1080
Rejestracja: pn kwie 26, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750
VROC: 29537

Post autor: Rudy » czw wrz 27, 2012

Ot i znowu zostałem wywołany do tablicy :D

Dolny,
Napisz coś więcej o dolegliwościach. Nie kopci Ci przypadkiem za bardzo?
zacznij od sprawdzenia rzeczy najprostszych.
1. Odkręć wlew oleju i powąchaj - jak olej jedzie benzyną to niedobrze.

2. Sprawdź czy kranik działa prawidłowo - tj. czy podaje paliwo dopiero pod wpływem podciśnienia i czy nie leje za dużo do gaźników. W tym celu odepnij od kranika wszystkie 3 wężyki i na ich miejsce podepnij jakieś inne długie węże. Dwa boczne puść do jakiegoś słoika, miski itp. Odkręć kranik. Paliwo powinno lecieć dopiero jak zassiesz powietrze przez ten środkowy wężyk. jak leci bez "ssania" (albo co gorsza leci przez środkowy) to masz padnięte membrany i zalewa Ci gaziory.

3. Zmierz kompresję w cylindrach. Jeżeli odpala bez problemu to raczej bardzo mało prawdopodobne żeby puszczały pierścienie, ale warto sprawdzić tak na wszelki wypadek.

Tyle na początek.
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III

Awatar użytkownika
Dolny
Posty: 26
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Lipnica/Bytów (pomorskie)
Motocykl: VN 700
VROC: 0

Post autor: Dolny » czw wrz 27, 2012

Pali elegancko, resztę rzeczy sprawdzę jutro.

Dzięki

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 658
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » pt wrz 28, 2012

Nie ma gdzieś wycieku?
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

bartazzz
Posty: 317
Rejestracja: śr paź 27, 2010
Miejscowość: KOSZALIN
Motocykl: moto vacante...
VROC: 0

Post autor: bartazzz » pt wrz 28, 2012

wskaźnik wskaźnikiem, ale najlepiej gdybyś zrobił pomiar ilościowy od pełnego do pełnego, najlepiej po 100km i do tego z opisem stylu jazdy, bo wiadomo że jak będziesz cisnął do końca to i 700 Ci wypije

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 29 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 29 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą