odczuwalny spadek mocy vn2000
-
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz cze 26, 2011
- Miejscowość: Chodzież
- Motocykl: Kawa Vulcan 2000
- VROC: 0
Koledzy byłem dzisiaj w serwisie. Mamy rozwiązanie problemu spadku mocy, dławienia się motocykla przy pelnym odkręceniu manetki. Otóż okazało się że walnięty jest moduł steowania przepustnicą. Największy problem w tym że serwis kawy nie sprzedaje samego modułu tylko komplet razem z całą przepsutnicą. Cena takowego zestawu to 5450,00 W związku z tym mam pytanie, czy ktoś może ma kontakt do kogoś gdzie mógłbym nabyć używkę tego modułu za jakieś rozsądne pieniądze????????????? I w ten oto niecodzienny sposób zakończyłem sezon 2012
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Nie wiem jak jest dokładnie w vn2000, ale w elektronicznym systemie przepustnicy występują dwa moduły APS Accelerator Position Sensor oraz TPS Throttle Position Sensor. APS podaje impuls o zmianie do ECU Electronic Control Unit, który regulując proporcje powierze/paliwo podaje sygnał do zmiany położenia przepustnicy na silniczek elektryczny. TPS podaje sygnał zwrotny do ECU o nowej pozycji przepustnicy. Tak z grubsza.
W używce vn 2000 z 2004 występuje cała przepustnica z zamocowanym na nim TPS.
Tutaj przykładowy link:
http://store03.prostores.com/servlet/ri ... -VN/Detail
Z braku wiedzy, posiłkując się inteligencją podejrzewam, że walnął Ci ten TPS.
Na fotkach widać jak to g..o wygląda.
Ale upewnij się czy dobrze dedukuję i "cza" szukać po necie, ale "zagramanicznym" sądzę.
W używce vn 2000 z 2004 występuje cała przepustnica z zamocowanym na nim TPS.
Tutaj przykładowy link:
http://store03.prostores.com/servlet/ri ... -VN/Detail
Z braku wiedzy, posiłkując się inteligencją podejrzewam, że walnął Ci ten TPS.
Na fotkach widać jak to g..o wygląda.
Ale upewnij się czy dobrze dedukuję i "cza" szukać po necie, ale "zagramanicznym" sądzę.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- Daromax
- Posty: 1455
- Rejestracja: pt kwie 22, 2011
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: VN 2000 Classic LT
- VROC: 33649
Ja dzisiaj czyściłem filtr paliwa w VN 900 i o zgrozo był cały czarny jak by oblepiony sadzą .Ostatnio czyściłem 2 lata temu i po objawach braku paliwa na wysokich obrotach ale pod obciążeniem zdecydowałem się na ponowne czyszczenie. Niestety panowie żyjemy w Polsce i paliwo jest do dupy u nas , wyczyść filtr paliwa a potem kombinuj dalej
-
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz cze 26, 2011
- Miejscowość: Chodzież
- Motocykl: Kawa Vulcan 2000
- VROC: 0
Chłopaki, przerażony ceną przepsutnicy szuakłem dzielnie mechanika, (z uporem maniaka), który potwierdzi diagnozę serwisu... Nie spieszno mi do wywalenia w kosmos 5 tysi. No i cóż się okazało... Mechanik walczył 3 dni ponieważ porobił wszelkie testy na tym module sterowania przepsutnicą i wychodziły delikatne odchylenia od normy. Z resztą niepokoiło go to że motocykl nie wyświetla FI czyli usterki. Mechanik twierdzi iż powodem tego dławienia nie jest przepustnica a na 100% pompa paliwa. Dokonał pomiaru i okazało się że daje ona ciśnienie zaledwie 1,5 bara a powinna dac niecałe 4... Czy ma ktoś może namiary na jakowąś używkę, nówka w stanach 436 baksów cena kosmos...
-
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz cze 26, 2011
- Miejscowość: Chodzież
- Motocykl: Kawa Vulcan 2000
- VROC: 0
Tak byłem przy badaniu komputer ewidentnie pokazywał subthrottle assy failed. Natomiast obecny mechanik tłumaczy, że nie ma pomiaru ciśnienia paliwa a co za tym idzie komp diagnozuje jedynie mieszankę to skoro dostał za mało paliwa skład mieszanki się sypnął to wywalił błąd jedyny który mógł czyli przepsutnica... Mam nadzieję że skoro kolo podważa diagnozę serwisu to musi być pewien usterki....
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Jak ja to znam. "Wymieni pan podzespół za 5 kPLN, a potem się zobaczy".P_awel23 pisze:powodem tego dławienia nie jest przepustnica a na 100% pompa paliwa
No żesz k , motocykl to nie brona do jasnej ch , a portfel klienta to nie fort Knox
Używki to raczej zagranica, niestety. Zważywszy, że najwięcej vn2000 sprzedaje się w USA nie ma wyboru.
Przykład:
http://www.ebay.com/itm/KAWASAKI-VN2000 ... 0891149262
Jeśli to "tylko" pompa to trzeba skakać pod sufit z radości. Jak się nie ma....itd
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- Krasnal
- Posty: 2148
- Rejestracja: sob kwie 24, 2010
- Miejscowość: UK & Piotrków T.
- Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
- VROC: 32105
Tutaj masz tak na szybko z moto z przebiegiem 20 tys mil:
http://www.ebay.co.uk/itm/Kawasaki-VN20 ... _500wt_985
gosc pisze, ze moze wszedzie wyslac, i ze pompa jest w pelni sprawna i gotowa do zamontowania, a cena jest zdecydowanie do zaakceptowqania.
nareczka
http://www.ebay.co.uk/itm/Kawasaki-VN20 ... _500wt_985
gosc pisze, ze moze wszedzie wyslac, i ze pompa jest w pelni sprawna i gotowa do zamontowania, a cena jest zdecydowanie do zaakceptowqania.
nareczka
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...
+44 7540233074
+44 7540233074
Dopiero przeczytałem temat......znajomy miał to samo, moc mu spadła.........okazało się, że pompa paliwowa-no jak w Kilerze normalnie :-) - a tak naprawdę filtr, który jest przy pompie i jest nierozbieralny i trzeba wymienić całą pompę. I o dziwo okazało się, że inne "zieleniaki" mają taką samą pompę-on kupił chyba od jakiejś ZZR-y bo tanio było (żeby nie skłamać 100 PLN). Wykręć, zobacz jak wygląda pompa i dobierz taką samą-najtańszą z allegro i po sprawie :-) Powodzenia.
-
- Posty: 402
- Rejestracja: wt cze 15, 2010
- Miejscowość: Katowice
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Diablo Black
- VROC: 0
Mozesz sobie sprawdzić czy to pompa. Masz kolegę co ma VN-a 2000, podmień baki i sprawa załatwiona. Rozłącz akumulator żeby koputer się zrestartował i jazda. Wtedy będziesz wiedział na 100 % czy to pompa czy nie. Kupiłeś już filter - i nic. Wyrzucenie kasy w błoto. Wiekszość mechaników nie preferuje zakładanie K&N. Daje lepsze osiągi ale przepuszcza więcej syfu do cylindra - coś za coś, Kupisz pompę i też może być nie to. Kasę zawsze możesz stracić ale czy w dobrym celu i kierunku. Lepiej sprawdzić 10 razy jak umoczyć.....Powodzenia. druga sprawa to nasze paliwko - w Polsce jest nagminne oszukiwanie paliwa, a tym samym idące za tym awarie naszych cztero i dwu śladów. Co poniektórzy są skąpi na parę groszy i tankują w byle-jakich stacjach gdzie potem mają problem.
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
co by nie zakładać nowego to wniosę tutaj zapytanie odnośnie "spadku mocy" w 800tce, otóż ostatnio zapaliłem tak sobie dziwnie pykał, zajechałem na stację jak się rozgrzał ale co z tego skoro ruszanie z miejsca to mniej więcej w stylu chińskiego skutera no i prawie zero reakcji na szybkie odkręcenie manetki, dojechałem do domku zdjąłem filtr powietrza i coś tam przetarłem bo dość mokro było, odczekałem zapaliłem ze 2 razy na nowo i wio jak zaskoczył to moc przynajmniej 100 komi , miał ktoś takiego "muła" w swojej 800tce ?
i jeszcze pytanie czy filtr powietrza powinien być mokry od paliwa? paliwo dość sporo pryskało przy zapalaniu na zewnątrz, już pomijam fakt że dziś czyli po 3 dniach zalałem silnik, za olere nie zaskoczył, właśnie się suszy nie wiem czy może to być spowodowane np koniecznością wyczyszenia gaźnika ? regulacją zaworów ? hm
acha i jeszcze pytanie jaka jest żywotność świecy ? moje mają pół roku tylko
i jeszcze pytanie czy filtr powietrza powinien być mokry od paliwa? paliwo dość sporo pryskało przy zapalaniu na zewnątrz, już pomijam fakt że dziś czyli po 3 dniach zalałem silnik, za olere nie zaskoczył, właśnie się suszy nie wiem czy może to być spowodowane np koniecznością wyczyszenia gaźnika ? regulacją zaworów ? hm
acha i jeszcze pytanie jaka jest żywotność świecy ? moje mają pół roku tylko
- Lecho
- Posty: 4599
- Rejestracja: śr maja 12, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: VN1600 Classic
- VROC: 32224
Zaczynają się chłodne dni i nie zawsze drugi garnek zaskoczy, pewnie stąd ten spadek mocy i później nagły wzrost. Jeżeli 800tka na wolnych obrotach pracuje równiutko, to znaczy że chodzi na jednym cylindrzeMayones pisze:co by nie zakładać nowego to wniosę tutaj zapytanie odnośnie "spadku mocy" w 800tce, otóż ostatnio zapaliłem tak sobie dziwnie pykał, zajechałem na stację jak się rozgrzał ale co z tego skoro ruszanie z miejsca to mniej więcej w stylu chińskiego skutera no i prawie zero reakcji na szybkie odkręcenie manetki, dojechałem do domku zdjąłem filtr powietrza i coś tam przetarłem bo dość mokro było, odczekałem zapaliłem ze 2 razy na nowo i wio jak zaskoczył to moc przynajmniej 100 komi , miał ktoś takiego "muła" w swojej 800tce ?
i jeszcze pytanie czy filtr powietrza powinien być mokry od paliwa? paliwo dość sporo pryskało przy zapalaniu na zewnątrz, już pomijam fakt że dziś czyli po 3 dniach zalałem silnik, za olere nie zaskoczył, właśnie się suszy nie wiem czy może to być spowodowane np koniecznością wyczyszenia gaźnika ? regulacją zaworów ? hm
acha i jeszcze pytanie jaka jest żywotność świecy ? moje mają pół roku tylko
A jeżeli ci cieknie paliwo przy kręceniu i nie odpala, to popukaj delikatnie kluczem lub małym młoteczkiem w gaźnik
Kto jest online
Jest 17 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 17 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Amess (53)
- Broda4 (46)
- GregSar (55)
- SzyldziarzCom (51)