"Miszcze" w HD
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
"Miszcze" w HD
Można poszaleć i tak:
http://www.youtube.com/watch?v=jIAqgVMZ ... e=youtu.be
Można podkręcić głośność i pełny ekran.
http://www.youtube.com/watch?v=jIAqgVMZ ... e=youtu.be
Można podkręcić głośność i pełny ekran.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
"Miszcze" w HD Dwa
Ci sami na znanym niektórym sprzęcie.
Zwracam uwagę niewtajemniczonym, że lot równoległy /jeden nad drugim/ z akrobacją, od 3.30 to mistrzostwo świata. Zresztą ten typ nadaje się do "kręcenia" i dlatego kowboje mieli z nim kiedyś kłopoty.
No i na koniec zazdroszczę kowbojom, że stać ich na zabawę na całego.
Tak wygląda kryzys w USA - pokaz w 2012 roku. Pełny ekran.
http://www.youtube.com/watch?v=VIR6jh7E ... e=youtu.be
Zwracam uwagę niewtajemniczonym, że lot równoległy /jeden nad drugim/ z akrobacją, od 3.30 to mistrzostwo świata. Zresztą ten typ nadaje się do "kręcenia" i dlatego kowboje mieli z nim kiedyś kłopoty.
No i na koniec zazdroszczę kowbojom, że stać ich na zabawę na całego.
Tak wygląda kryzys w USA - pokaz w 2012 roku. Pełny ekran.
http://www.youtube.com/watch?v=VIR6jh7E ... e=youtu.be
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Chował się bo widział, że kosiarz leci w przechyle (!!) i może go końcówką skrzydła wyczepić z gruntu.Andrzej pisze:Nie sposób ocenić wysokości, ale jestem niemal pewien że przy jednym z tych kosiaków widziałem dupę chowającego się ze strachu kreta...
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
To też VULCAN Dla tych co wąchali naftę lotniczą
Avro VULCAN . Maksymalny ciężar ok 90 ton. Tutaj bez ładunku, co demonstruje. Dzięki delcie porusza się na pokazie całkiem żwawo, chociaż stale na otwartych hamulcach aerodynamicznych. Niemniej przypomina zwrotność naszych 2-litrówek na małych prędkościach. Co ważne - cztery Rolls Royce w jednym ( silniki oczywiście )
http://www.youtube.com/watch?v=TbaQo6nMIng
Avro VULCAN . Maksymalny ciężar ok 90 ton. Tutaj bez ładunku, co demonstruje. Dzięki delcie porusza się na pokazie całkiem żwawo, chociaż stale na otwartych hamulcach aerodynamicznych. Niemniej przypomina zwrotność naszych 2-litrówek na małych prędkościach. Co ważne - cztery Rolls Royce w jednym ( silniki oczywiście )
http://www.youtube.com/watch?v=TbaQo6nMIng
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
To zupełnie inna bajka, tego nie da się porównywać. Oczywiście lot pasażerem to nuuuuuuda w porównaniu z jazdą nawet motorynką. Natomiast lot czymś szybkim i zwrotnym na wysokości wierzchołków drzew ma w sobie coś.ROBSON966 pisze:Nie ma to jak motocyklem przed siebie .
Nic tego nie przebije
Jeszcze o Avro Vulcanie: sprzęt już wycofany ze służby, jakieś 20 sztuk po muzeach, a ten to chyba jedyny latający ( nie jestem pewien ). Jest dumą brytyjczyków. Ciekawa była jego historia przywrócenia do lotu: jest własnością prywatną, uzdatnienie do lotu kosztowało 10 mln GBP, ale tylko z datków społecznych, państwo nie dołożyło ani pensa. Czyli jedna zbiórka Owsiaka i mamy taki sam.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Niestety nie ! Te cholerne procedury ( które teraz odrzucono z wiadomym skutkiem ) nie pozwalały na takie doświadczenia. Zresztą miałem do czynienia albo z bojowymi / z zadaniami / albo prototypami więc pod szczególną ochroną. Mundurowy prokurator wyglądał zza rogu.Lecho pisze:Mirad, a miałeś przyjemność przelecieć się jakąś rurą
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Policzmy na Su-22. Na godzinę zużycie jakieś 6700 kg paliwa, czyli ca 9400 literków.Lecho pisze:Kilka lat temu poszła plotka, że za 2000pln można się śmignąć na Białorusi, ale jak zacząłem drążyć to się okazało, że jednak plotka
W PL JET A-1 jakieś 4,90 PLN/l, załóżmy na Białorusi 3 PLN/l.
2000 PLN/3 = 666 litrów, czyli na jakieś 4 minuty.
Nie ruszyłby ze stojanki. Chyba, że "prywatnie", czyli jak mówił mistrz od Jasia - "robot prive".
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
Kto jest online
Jest 61 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 61 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości