"Miszcze" w HD

Luźne temaciki. Bez cenzury ;)
Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pt gru 07, 2012

MUKA pisze:Nie wiem czy dla B-52 nie jest pas za krótki w Radomiu. ??
W Radomiu 2 km, z możliwością przedłużenia o 700m, ale to w planach.
Wiki-fiki-miki encyklopedia podaje rozbieg 2900m, ale to na pewno przy max masie startowej. Nie mam pod ręką lepszych danych.

A niech się wyrabia, płacę i wymagam !! :mrgreen:
Raczej jednak przelot. Trudno. :wall:

Dla Radomia to ważna uroczystość, bo mają ciśnienie na otwarcie własnego portu lotniczego.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » pt gru 07, 2012

mirad pisze:Wiki-fiki-miki encyklopedia podaje rozbieg 2900m, ale to na pewno przy max masie startowej. Nie mam pod ręką lepszych danych.
Myślę, że pusty na luzaku z 2km wyjdzie, żeby tylko chciał przycupnąć.
:ok:

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pt gru 07, 2012

Lecho pisze:
mirad pisze:Wiki-fiki-miki encyklopedia podaje rozbieg 2900m, ale to na pewno przy max masie startowej. Nie mam pod ręką lepszych danych.
Myślę, że pusty na luzaku z 2km wyjdzie, żeby tylko chciał przycupnąć.
:ok:
Myślę że i tam mu nie pozwolą i skończy się na kosiaku...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pt gru 07, 2012

Lecho pisze:Myślę, że pusty na luzaku z 2km wyjdzie, żeby tylko chciał przycupnąć.
Pas szeroki na 60m to niech sunie "wężykiem" będzie "dalej". :D
Chyba wyślę im ten pomysł. :ok:

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pt gru 07, 2012

Trzymając się przytoczonej wcześniej maksymy, że małe jest piękne, a duże z :cenzura: e !!
Można kliknąć na obrazek.

Zaglądanie B52H pod bieliznę. Tylko, że nie mają drabiny i są bezradni.

Obrazek


I małe schronienie przed deszczem.

Obrazek

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

FlasH
Posty: 146
Rejestracja: sob sie 11, 2012
Miejscowość: Warszawa / Rzepin
Motocykl: VN800 Classic
VROC: 0

Post autor: FlasH » pt gru 07, 2012

W tym miejscu chyba warto wspomnieć o Tropical Island, która jest wybudowana w hangarze po sterowcu

Obrazek

(te punkciki w dolnym lewym rogu to ludzie)
Obrazek

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » sob gru 08, 2012

FlasH pisze:(te punkciki w dolnym lewym rogu to ludzie)
Rzeczywiście prawdziwy "king size" i pomysł zagospodarowania całkiem ok. Przeczytałem teksty pod linkami i kolejny raz przekonałem się, że ekonomia też nie lubi podróżować balonami i pochodnymi. Balony są dobre do rekreacji.

Tropikalne palmy w hangarze potwierdzają moją tezę, że pod naszą szerokością geograficzną najbardziej brakuje klimatu śródziemnomorskiego.

Wtedy nie należałyby do rzadkości takie chwile relaksu w branży lotniczej. Klikamy i analizujemy szczegóły. Spóźnione dobranoc.

Obrazek

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Garciu
Posty: 2556
Rejestracja: pn lis 14, 2011
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 1700 Classic LT
VROC: 34722

Post autor: Garciu » sob gru 08, 2012

Mirad Ty to potrafisz rozbudzić człowieka.
Zapewne niektórych również i "pobudzić" :D
Pozdrawiam,

Garciu.

Awatar użytkownika
Hubas
Posty: 2951
Rejestracja: pn kwie 18, 2011
Miejscowość: Dopiewo
Motocykl: VN 2000 CLASSIC
VROC: 33938

Post autor: Hubas » sob gru 08, 2012

Mirad bardzo mi się podobają te Twoje dobranocki :ok:
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.

Awatar użytkownika
Garciu
Posty: 2556
Rejestracja: pn lis 14, 2011
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 1700 Classic LT
VROC: 34722

Post autor: Garciu » sob gru 08, 2012

Dzisiejsza publikacja rozpoczyna cykl "Dzień dobry z Miradem"
Pozdrawiam,

Garciu.

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » sob gru 08, 2012

Hubas pisze:Mirad bardzo mi się podobają te Twoje dobranocki :ok:
Cieszę się.

Ale widzę, że nawet trójkąty Cię nie bawią, musi być kwadrat. I dobrze, w pewnym wieku facet musi wiedzieć czego chce. :D :D :D

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » sob gru 08, 2012

Mirad założył temat lotniczy i tym sposobem niektórzy się edukują a niektórzy sobie przypominają swoje wcześnijsze zainteresowania. Dzięki Mirad. :yeee:
Ale jeszcze jedno zadanie przed Tobą .Od 1 grudnia palę fajkę . Palę to dużo powiedziane. Co 10 sek. muszę ją odpalać. Pomożesz w fajkowej edukacji na spotkaniu ? :pada:

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » sob gru 08, 2012

Andrew pisze:założył temat
Tak samo wyszło. Póki temat "żre" to go karmię, jak mam czym. ;)

Andrew pisze:Od 1 grudnia palę fajkę
I bardzo dobrze. Nałogi trzeba zmieniać. Niektórzy stosują "trójpolówkę" - trzy nałogi na zmianę. :D

Co do palenia zawsze służę pomocą. Tymczasem na necie jest trochę info technicznych związanych z pykaniem. Gaśnięcie może mieć wiele przyczyn, sprzętowych i technicznych. Musiałbym zobaczyć sprzęt i trochę pogadać. Da się zrobić. :)

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Góral
Posty: 2533
Rejestracja: sob mar 24, 2012
Miejscowość: Brusy
Motocykl: _FuMA
VROC: 34785

Post autor: Góral » sob gru 08, 2012

"Klikamy i analizujemy szczegóły"
Zgodnie z zaleceniem szanownego Membera analizowałem - wszystkie "szczegóły" mi się podobają :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy

Awatar użytkownika
Andrzej
Posty: 1955
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Nadarzyn
Motocykl: VN 900 Classic - "Pimpuś"
VROC: 31877

Post autor: Andrzej » sob gru 08, 2012

Ciekawe czy oni tam dużo wypadków mają ? Lokalesi pewnie dają radę ale jak przyleci jakiś pilot z europy to się może pogubić...

http://www.youtube.com/watch?v=DqgZvb37 ... Q&index=79
... i nie mylmy posiadacza motocykla z motocyklistą ...

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » sob gru 08, 2012

Andrzej pisze:Ciekawe czy oni tam dużo wypadków mają ? Lokalesi pewnie dają radę ale jak przyleci jakiś pilot z europy to się może pogubić...

http://www.youtube.com/watch?v=DqgZvb37 ... Q&index=79
Rewelacja, czegoś takiego nie widziałem. Ciasno, ale dają radę. Pas startowy z rodzaju "masz jedno podejście :czaszka: ".
Egzotyka w praktyce lotniczej jest znacznie bliżej nas niż Nepal, ale to nie temat na forum.

Podobało mi się.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » sob gru 08, 2012

Nieźli są :ok: :ok: :ok: :ok:
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » sob gru 08, 2012

Popularny górski kurort o ile się nie mylę ;) niezła jazda
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » ndz gru 09, 2012

Kartka z historii.

"Mój" typ: Fishbed-H czyli migawka 21 wersji 94R.
Tutaj w obcym malowaniu i zbiornikiem paliwa zamiast stosownego zasobnika pod kadłubem.

Obrazek



A tutaj dokładnie "ten" egzemplarz z nr taktycznym 1071. Fota słaba, bo z gazety. Typowa konfiguracja podwieszenia. Wybaczcie prywatę. :)

Obrazek

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pn gru 10, 2012

Zaczął się poniedziałek i jest taki sobie. Do weekendu daleko, zimno, sprzęt nawala, a psy śpią, mają to głęboko w :cenzura: i czekają na wiosnę.


W czarno białych barwach mamy trzy plany obserwacyjne. Najważniejszy to Dakota, następny to Dodge Challenger R/T rocznik 1970 i plan pierwszy jak każdy widzi. :)

Obrazek


:antlers: Żeby nie było łatwo, jak to w poniedziałek :twisted: .
Zagadka: co ma Dodge Challenger R/T do nazwiska Kowalsky? :ok:
Pierwsza trafna odpowiedź będzie premiowana 0,5 l Haineken Beer do odbioru przy okazji.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 6 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 6 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą