"Miszcze" w HD
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Foto autentyk z historii awiacji:
ten B24 dostał prosto w zbiornik podczas nalotu w listopadzie 1944 roku na zakłady chemiczne Niemiec.
Mimo, że sytuacja wyglądała nieciekawie 6 członków załogi zdążyło wyskoczyć i uratować się.
Niestety pilot miał pecha, bo jakiś głupi fryc zastrzelił go już na ziemi.
ten B24 dostał prosto w zbiornik podczas nalotu w listopadzie 1944 roku na zakłady chemiczne Niemiec.
Mimo, że sytuacja wyglądała nieciekawie 6 członków załogi zdążyło wyskoczyć i uratować się.
Niestety pilot miał pecha, bo jakiś głupi fryc zastrzelił go już na ziemi.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
No i mamy weekend.
Po makabesce tygodnia będzie aero-stop.
Należy zwrócić uwagę na przyjemną porę roku, świetną na zatrzymanie Grippena. Obiekty do szczegółowej analizy wybieramy wg. gustu klikając na fotkę.
I mały konkursik dla ambitnych.
W jaki szczególny sposób obiekt na fotografii związany jest z lotnictwem? Jaki miał numer taktyczny?
Pomijamy oczywistą oczywistość, że samoloty potrafią wykryć i skutecznie stuknąć dany obiekt.
Po makabesce tygodnia będzie aero-stop.
Należy zwrócić uwagę na przyjemną porę roku, świetną na zatrzymanie Grippena. Obiekty do szczegółowej analizy wybieramy wg. gustu klikając na fotkę.
I mały konkursik dla ambitnych.
W jaki szczególny sposób obiekt na fotografii związany jest z lotnictwem? Jaki miał numer taktyczny?
Pomijamy oczywistą oczywistość, że samoloty potrafią wykryć i skutecznie stuknąć dany obiekt.
Ostatnio zmieniony pt lut 15, 2013 przez mirad, łącznie zmieniany 1 raz.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Miradku
Japoński okręt podwodny typu I-15, względnie B1. Japonia zaczęła wojnę z flotą 60 sztuk tych okrętów. Wyróżnikiem była zdecydowanie możliwość zabrania na pokład samolotu torpedowo bombowego.
Charakterystyczny obły kształt pod kioskiem to hangar, a kształt części dziobowej pokładu umożliwiał start z użyciem katapulty.
Wojnę przetrwała jedna sztuka, i tak chwilę później zatopiona.
Trafiony?
Japoński okręt podwodny typu I-15, względnie B1. Japonia zaczęła wojnę z flotą 60 sztuk tych okrętów. Wyróżnikiem była zdecydowanie możliwość zabrania na pokład samolotu torpedowo bombowego.
Charakterystyczny obły kształt pod kioskiem to hangar, a kształt części dziobowej pokładu umożliwiał start z użyciem katapulty.
Wojnę przetrwała jedna sztuka, i tak chwilę później zatopiona.
Trafiony?
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Trafiony, ale nie zatopiony Dobrze wytropiłeś, ale szczegóły nieco inne. Brawo.
Dodatkowe fotki:
Rampa do startu z katapultą
Taki samolocik, lądowanie oczywiście na wodzie i dźwigiem go.
Tutaj widok wejścia do hangaru
A tak sobie żółtki to wyobrażały przed zbudowaniem
Dodatkowe fotki:
Rampa do startu z katapultą
Taki samolocik, lądowanie oczywiście na wodzie i dźwigiem go.
Tutaj widok wejścia do hangaru
A tak sobie żółtki to wyobrażały przed zbudowaniem
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
Japoński okręt podwodny typu STO sentokkei konkretniej I-400 wyposażony w samolot Aichi M6A1 Seiran.
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
Ale jaki tam mieli ciekawy system do rozgrzewania silników
Wiadomo taki silnik musi min. 25min rozgrzewać się, odpalenie pod wodą nie wchodziło w grę , a rozgrzewanie na powierzchni było obarczone zbyt dużym ryzykiem wykrycia jednostki.
Zatem pomysłowi zrobili transfuzję oleju i podgrzewali w obiegu zewnętrznym olej i przed startem cały silnik był nim zalewany i rozgrzewany
Wiadomo taki silnik musi min. 25min rozgrzewać się, odpalenie pod wodą nie wchodziło w grę , a rozgrzewanie na powierzchni było obarczone zbyt dużym ryzykiem wykrycia jednostki.
Zatem pomysłowi zrobili transfuzję oleju i podgrzewali w obiegu zewnętrznym olej i przed startem cały silnik był nim zalewany i rozgrzewany
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
I bardzo dobrze Fitter!!
Rzeczywiście to okręt podwodny klasy I-400. Były tylko trzy egzemplarze: I-400, I-401, I-402.
Z racji koniecznej rampy startowej były długie na 120m, dwa razy dłuższe niż największy U-boot. Załoga 144 ludzi!
I wisienka na torcie: autentyczny film z poddania się I-400 kowbojom. W kolorze, a jakże. Prawdę mówiąc Amerykanie do momentu przejęcia tej jednostki nie mieli o projekcie I-400 zielonego pojęcia.
http://www.youtube.com/watch?v=Fekxcqtf ... r_embedded
O tym rozwiązaniu z olejem nie wiedziałem. Sprytne.
Rzeczywiście to okręt podwodny klasy I-400. Były tylko trzy egzemplarze: I-400, I-401, I-402.
Z racji koniecznej rampy startowej były długie na 120m, dwa razy dłuższe niż największy U-boot. Załoga 144 ludzi!
I wisienka na torcie: autentyczny film z poddania się I-400 kowbojom. W kolorze, a jakże. Prawdę mówiąc Amerykanie do momentu przejęcia tej jednostki nie mieli o projekcie I-400 zielonego pojęcia.
http://www.youtube.com/watch?v=Fekxcqtf ... r_embedded
O tym rozwiązaniu z olejem nie wiedziałem. Sprytne.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Su-24?
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
No to jestem ciekaw wyniku. Zmyliły mnie prostokątne wloty
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
Aleś Miradku wygrzebał niezrealizowanego "pułkownika" - masz dojście do archiwów ITWL'u?
Toż to nasz krajowy TS-16 Grot, nad którym pracowała ekipa Tadeusza Sołtyka
ps.
gdyby nie skąpa ilość materiałów z chęcią popełnił bym go w kartonie tzn. zaprojektował model w skali 1/33
Toż to nasz krajowy TS-16 Grot, nad którym pracowała ekipa Tadeusza Sołtyka
ps.
gdyby nie skąpa ilość materiałów z chęcią popełnił bym go w kartonie tzn. zaprojektował model w skali 1/33
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Tak jest Wprawdzie do samolotu mu daleko, bo to makieta 1:1 z 1963 roku, ale miał kilka świeżości, które zostały zrealizowane w innych słynnych samolotach. Skrzydło delta ( MIG21), usterzenie płytowe ( MIG 21 i wiele innych do dzisiaj ), dwa silniki z dopalaczami. No i ponaddźwiękowy. Wszystko oczywiście założenia.fitter pisze:to nasz krajowy TS-16 Grot
Zagrałem trochę nieczysto, bo w oryginale było tak:
Ale to już nie jest zagadka.
Brawo!!
Ale podobała mi się przymiarka Maćka, rzeczywiście z boku coś jest ze współczesnych samolotów. Był ponadczasowy, ale nie nasze moce, różne zresztą.
A jakie materiały potrzebujesz?
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
Kto jest online
Jest 23 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 23 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości