Post
autor: Pustelnik » czw lut 14, 2013
Woda pod zwiększonym ciśnieniem a takie panuje w układzie chłodzenia, wrze znacznie powyżej 100st.C. W niezbyt wysilonym silniku jaki ma Vulcan, nie ma żadnego znaczenia czy jest tam płyn czy woda. Układ chłodzenia przy normalnej eksploatacji nigdy nie może doprowadzić do zagotowania się czynnika chłodzącego (woda lub płyn), oczywiście jeśli jest sprawny. Jeżeli termostat został wyjęty i nadal wywala płyn to albo nie chodzi pompa wody, albo jest gdzieś układ przytkany, albo wywalona uszczelka pod głowicą lub pęknięta sama głowica. Innych możliwości nie ma.
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R