Odpowietrzanie sprzęgła wysprzęglik

Larry
Posty: 34
Rejestracja: pn lis 19, 2012
Miejscowość: Kościan
Motocykl: vn 1500
VROC: 0

Odpowietrzanie sprzęgła wysprzęglik

Post autor: Larry » czw lut 28, 2013

Jak w temacie może ktoś coś robił ?
Jestem na ostatnim etapie składania moto, i pojawił mi się problem, wymieniam wszystkie płyny, hamulce odpowietrzyłem bez problemu, ale ze sprzęgłem mam problem.
niby leci sam płyn z odpowietrznika ale sprzęgła nie ma.
Czy ktoś odpowietrzał i w jaki sposób? może odpowietrzanie od dołu? jak tak to czy strzykawka wystarczy?
Ex: 3x jawka, simson, Yamaha Dt80, 3x Jawa350 i Mz, Suzuki Gs, Kawasaki GPZ, DragStar, Shadow.

Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » czw lut 28, 2013

Sprzęgła nie ma (czyli moto nie ciągnie), czy przy wciskaniu dźwigni nie wysprzęgla - czyli sprzęgło jest ale nie możesz go rozłączyć?
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

Larry
Posty: 34
Rejestracja: pn lis 19, 2012
Miejscowość: Kościan
Motocykl: vn 1500
VROC: 0

Post autor: Larry » czw lut 28, 2013

Znaczy się wcześnie ze sprzęgłem było oki. sprawdzam na Sucho bo moto jeszcze nie chodzi, wrzucam jedynkę duszę sprzęgło i nie wysprzęgla.
Miałem rozebraną kierownice i pościągane przewody i teraz jakoś nie mogę go odpowietrzyć. Dziś albo juto spróbuje na metodę "od dołu"
Ex: 3x jawka, simson, Yamaha Dt80, 3x Jawa350 i Mz, Suzuki Gs, Kawasaki GPZ, DragStar, Shadow.

Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » czw lut 28, 2013

Powinno dać się normalnie odpowietrzyć. Odpowietrzanie z ciasno nałożoną rurką na odpowietrznik z drugiej strony zanurzoną w słoiczku z płynem. Sposobu z dużą strzykawką od dołu nie próbowałem ale rzeczywiście może dać lepszy efekt. Wszystkie banieczki powietrza powinny polecieć do góry.
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » pt mar 01, 2013

To coś zwaliłeś bo odpowietrzenie jest banalnie proste i nie trzeba nawet żadnych wężyków,
po prostu ze trzy razy odkręcasz i powinno być dobrze. Zastanów się od początku co rozebrałeś i gdzie mogłeś walnąć gafę :)

Larry
Posty: 34
Rejestracja: pn lis 19, 2012
Miejscowość: Kościan
Motocykl: vn 1500
VROC: 0

Post autor: Larry » sob mar 02, 2013

Gafa była banalnie prosta i śmieszna.
Odpowietrzając sprzęgło robiłem to samemu gdy motor stał na podnóżku oczywiście przechylony na lewą stronę, a odpowietrznik również jest z lewej strony, i tak pęcherzyk powietrza unosił się w wysprzęgliku bliżej środka silnika a nie odpowietrznika.
Także gdyby ktoś odpowietrzał sprzęgło należy przechylić motor lekko na prawą stronę.
Ex: 3x jawka, simson, Yamaha Dt80, 3x Jawa350 i Mz, Suzuki Gs, Kawasaki GPZ, DragStar, Shadow.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 14 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 14 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą