szarpiacy 1 bieg
Kolego , te objawy to na 100% koło 1-go biegu . Miałem te same objawy w 1500 i dwa sezony kombinowałem . dyfer - wymiana , tarcze sprzęgła wymiana 2 razy , siłownik sprzęgła - wymiana . Dopiero silnik na stół i koło jedynki ma takie kły na boku do zazębienia z innym trybem - te kły są właśnie przyczyną - podrobione i jak przychodzi duże obciążenie (manetka opór) wyskakują , a popuścisz gaz - wchodzą i stąd szarpanie . Ja wymieniłem obydwa koła i spoko , zrobiłem jeszcze około 9tyś. i moto sprzedałem . Szukając tych zębatek , kupiłem dwa komplety i ten drugi zapasowy mam do dzisiaj - nawet kiedyś ogłaszałem na Forum sprzedaż , jak poszukasz w moich postach to znajdziesz w dziale "sprzedam".
Masz z Mławy 25km - zapraszam - tel.601277707.
Masz z Mławy 25km - zapraszam - tel.601277707.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: sob wrz 20, 2014
- Miejscowość: włoszczowa
- Motocykl: vulcan 93'
- VROC: 0
podepne sie pod temat. mam te same objawy. Czy moze to byc kwestia regulacji ciegna zmiany biegow ? zauwazylem ze przy wrzucaniu jedynki dzwignia zapiera sie na ramie motocykla. Moze to jest powodem ze niedokladnie wrzuca ta jedynke i ona wyskakuje ? Bo u mnie objaw jest taki ze jak by wyskakiwala i wskakiwala samajanuszek pisze:Kolego , te objawy to na 100% koło 1-go biegu . Miałem te same objawy w 1500 i dwa sezony kombinowałem . dyfer - wymiana , tarcze sprzęgła wymiana 2 razy , siłownik sprzęgła - wymiana . Dopiero silnik na stół i koło jedynki ma takie kły na boku do zazębienia z innym trybem - te kły są właśnie przyczyną - podrobione i jak przychodzi duże obciążenie (manetka opór) wyskakują , a popuścisz gaz - wchodzą i stąd szarpanie . Ja wymieniłem obydwa koła i spoko , zrobiłem jeszcze około 9tyś. i moto sprzedałem . Szukając tych zębatek , kupiłem dwa komplety i ten drugi zapasowy mam do dzisiaj - nawet kiedyś ogłaszałem na Forum sprzedaż , jak poszukasz w moich postach to znajdziesz w dziale "sprzedam".
Masz z Mławy 25km - zapraszam - tel.601277707.
Witam was wszystkich,
I ja również padłem zmorą pierwszego biegu. Dziś zabrałem się za niego, aby przygotować się na sezon. Silnik na stole, zostało tylko odkręcić parę śrub i rozpaławiać. Mam pytanie do obeznanych, gdyż przygodę z vulcanem rozpocząłem w tamtym roku. Gdzie najlepiej (najtaniej) szukać do tego części?
Oczywiście chodzi o komplet wszystkich uszczelek, trybów związanych z pierwszym biegiem. Dodatkowo ciągnie sporo oleju (widać na tłoku świecach) a więc wymienię przy okazji pierścienie, uszczelniacze, sprawdzę łańcuch. Co ewentualnie sprawdzić jeszcze przy tym silniku, gdy już prawie wszystko w pyle?
Pozdrawiam.
I ja również padłem zmorą pierwszego biegu. Dziś zabrałem się za niego, aby przygotować się na sezon. Silnik na stole, zostało tylko odkręcić parę śrub i rozpaławiać. Mam pytanie do obeznanych, gdyż przygodę z vulcanem rozpocząłem w tamtym roku. Gdzie najlepiej (najtaniej) szukać do tego części?
Oczywiście chodzi o komplet wszystkich uszczelek, trybów związanych z pierwszym biegiem. Dodatkowo ciągnie sporo oleju (widać na tłoku świecach) a więc wymienię przy okazji pierścienie, uszczelniacze, sprawdzę łańcuch. Co ewentualnie sprawdzić jeszcze przy tym silniku, gdy już prawie wszystko w pyle?
Pozdrawiam.
- sebbb
- Posty: 83
- Rejestracja: czw sie 21, 2014
- Miejscowość: Dęblin
- Motocykl: Kawa vn 1500
- VROC: 36859
Smutne jest to, że jak większość jest już po pierwszych przejażdżkach to ty musisz wywalać silnik na stół. Możesz pogadać z Zeusem lub skorzystać z katalogu tego sklepu Jeżeli myślisz o generalce, to z doświadczenia wiem, że to koszt 2000 - 3000 bez robocizny. Drogie te nasze Kaśki w utrzymaniu. Na początek poszukaj skrzyni (najlepiej (czytaj najtaniej) z silnika w którym padły panewki) Powodzenia.katalog z cenami w pl
-
- Posty: 3
- Rejestracja: wt lis 22, 2016
- Miejscowość: wojsławice lubelskie
- Motocykl: vn-15
- VROC: 0
na początku witam wszystkich od niedawna mam vn-15 i pojawił się problem z pierwszym biegiem, na szczęście zima teraz to można na spokojnie coś zadziałać.
Mam takie pytanie czy do skrzyni uzyskam dostęp bez ściągania cylindrów i wyciągania silnika z ramy? czy trzeba wszystko na stół i po kolei od góry go rozbierać?
Mam takie pytanie czy do skrzyni uzyskam dostęp bez ściągania cylindrów i wyciągania silnika z ramy? czy trzeba wszystko na stół i po kolei od góry go rozbierać?
-
- Posty: 3
- Rejestracja: wt lis 22, 2016
- Miejscowość: wojsławice lubelskie
- Motocykl: vn-15
- VROC: 0
-
- Posty: 301
- Rejestracja: sob cze 30, 2012
- Miejscowość: Zawiercie
- Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
- VROC: 35092
Nie są potrzebne specjalistyczne narzędzia. To jest prosty silnik. Kup sobie instrukcję serwisową to będzie Ci o wiele łatwiej. Np taką:
http://allegro.pl/kawasaki-vulcan-vn-15 ... 88858.html
Przy okazji wymienisz sobie plastikowe trybo napędu pompy oleju na metalowe (jeśli nie było wymieniane). Warto też wymienić łożysko pompy wody i wirnik pompy wraz z uszczelniaczami. Jak rozbierałem silnik to nie wymieniłem tego łożyska i kilka tysięcy km później musiałem się nieźle napocić by je wymienić bez rozpoławiania silnika.
http://allegro.pl/kawasaki-vulcan-vn-15 ... 88858.html
Przy okazji wymienisz sobie plastikowe trybo napędu pompy oleju na metalowe (jeśli nie było wymieniane). Warto też wymienić łożysko pompy wody i wirnik pompy wraz z uszczelniaczami. Jak rozbierałem silnik to nie wymieniłem tego łożyska i kilka tysięcy km później musiałem się nieźle napocić by je wymienić bez rozpoławiania silnika.
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R
-
- Posty: 3
- Rejestracja: wt lis 22, 2016
- Miejscowość: wojsławice lubelskie
- Motocykl: vn-15
- VROC: 0
Kto jest online
Jest 12 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości