vn1500 classic 33,2 kw zwiekszenie mocy
-
- Posty: 3
- Rejestracja: sob wrz 04, 2010
- Miejscowość: Kraków
- Motocykl: vn 1500 classic
- VROC: 0
vn1500 classic 33,2 kw zwiekszenie mocy
Od niedawna jestem posiadaczem vn1500 classic z 1996 roku i w dowodzie mam wbita moc 33,2 kw. Z tego co sie orientuje to powinien mieć około 60 km. W związku z tym chciałbym się dowiedzieć gdzie mogę szukać jakiś modyfikacji aby osiągnąć właściwą moc. Mam jeszcze jedno pytanko czy normalne jest w tym motocyklu że zmiana biegu z jedynki na dwójkę odbywa się "na dwa sprzęgła" Z góry dziękuje za pomoc.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: sob wrz 04, 2010
- Miejscowość: Kraków
- Motocykl: vn 1500 classic
- VROC: 0
Mógł byś mi podać jakieś orientacyjne prędkości na różnych biegach u mnie na 2 biegu dociąga tak do 150km/h tak 165 km/h wykręca bez problemu, Wiec może już ktoś go odblokował a tylko mi brakuje. Wcześniej na motocyklach enduro i supermoto a to zupełnie inna bajka. Co do mojej skrzyni to inaczej jak na dwa sprzęgła dwójki nie włożę ( skrzynie mam 4 biegową)
- mrblack
- Posty: 99
- Rejestracja: wt lip 13, 2010
- Miejscowość: Mazuria
- Motocykl: AWO Simson ver. Military
- VROC: 0
Hmmm :?:
A może się ktoś w urzędzie piznał jak wypisywał papióry na motór ??
Te 33 kW to małowato jak na tę pojemność...
A tak podejrzewam, bo mam jeszcze w garażyku AWO Simsona z 57r i qrwa koleś w UK wpisał w dowodzie 22 kW !!!!
Ale jakoś nie mam cosik tyle mocy bo max to 93 km/h z pionowej górki wydupiłem z Awoszczaka
A może się ktoś w urzędzie piznał jak wypisywał papióry na motór ??
Te 33 kW to małowato jak na tę pojemność...
A tak podejrzewam, bo mam jeszcze w garażyku AWO Simsona z 57r i qrwa koleś w UK wpisał w dowodzie 22 kW !!!!
Ale jakoś nie mam cosik tyle mocy bo max to 93 km/h z pionowej górki wydupiłem z Awoszczaka
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Niekoniecznie. Moc może być "kastrowana" na potrzeby rynku, np. niemieckiego, żeby ubezpieczenia i opłaty były niższe... lub żeby w ogóle można było bez licencji jeździć. Jeżeli tak jest, to roboty chyba nie powinno być dużo - to nie były jakieś wymyślne patenty stosowane do kastracji.mrblack pisze:Hmmm :?:
Te 33 kW to małowato jak na tę pojemność...
Najlepiej to pewnie z VINem do ASO podjechać i sprawdzić, co fabryka dała. A potem na hamownię i zobaczyć, jak jest faktycznie.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- Pawelek450
- Posty: 242
- Rejestracja: śr lip 27, 2011
- Miejscowość: Suwałki
- Motocykl: VN 15 SE
- VROC: 0
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
nie miałem jak to na szybkiego wrzuciłem na fb - lista kw zależnie od kraju
nie miałem jak to na szybkiego wrzuciłem na fb - lista kw zależnie od kraju
- Pawelek450
- Posty: 242
- Rejestracja: śr lip 27, 2011
- Miejscowość: Suwałki
- Motocykl: VN 15 SE
- VROC: 0
ja mam też ze Szwajcarii i niby zduszony ale daje radę jak dam w gary. Muszę sprawdzić wężyki - bo jeden pod zbiornikiem mam zagięty/załamany lekko. Czasami na wolnych obrotach jakby niedomagał, przy lekkim dodaniu gazu powstaje jakby" dziura" i jest później szarpnięcie - pewnie się kłania regulacja.
Kto jest online
Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości