Kupiłem i jest fajne
- Goblin
- Posty: 1010
- Rejestracja: pt lut 25, 2011
- Miejscowość: Warszawa/Rembertów
- Motocykl: VN900 był EN 500C1 '96
- VROC: 33392
Kupiłem i jest fajne
W związku z licznymi pytaniami o fanfare podaję link do allegro;
Fanfara - sygnał tir
Pozdrawiam i polecam.
Fanfara - sygnał tir
Pozdrawiam i polecam.
Dziś trwa życie jedyne jakiego możemy być pewni, więc cieszmy się dopóki trwa.
- Szczotka
- Posty: 446
- Rejestracja: sob maja 21, 2011
- Miejscowość: Lublin
- Motocykl: Honda VTX 1800C
- VROC: 0
cały prawie już "Dziki Wschód" takowe posiada i fajowe sąGóral pisze:ile prądu to ustrojstwo potrzebuje?
Prądu żrą niewiele, ale wrażenia za to bezcenne
A montowane w miejscach najprzeróżniejszych, wszystko zależy tylko od pomysłowości samego użytkownika
ja zamontowałem swoją, z wielką pomocą Crejziego wzdłuż chłodnicy, trąbką do dołu
Pozdrawiam
__
Marcin
__
Marcin
czyli zakładając 20 % nadwyżki, ze 300 W, bateria lub altek w nie dostaje za bardzo?Mayones pisze:Bezpiecznik 30 A
zawsze mi się to podobało, ale ze względu na zapotrzebowanie mocy nie myślałem nigdy na poważnie o montażu w 800-tce, może pora zmienić zdanie
podłączacie to pod przycisk klaksonu czy jakiś oddzielny?
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy
To jeszcze podrążę temat.
1. Działają oba na raz - tzn. klakson tradycyjny i fanfara czy tylko jedno?
2. A jak pały każą nacisnąć klakson i zaryczy? Czy też inny diagnosta?
3. Myślę, że lepiej wrzucić dodatkowy przełącznik lewo-zero-prawo i mamy każdy oddzielnie do wyboru lub przełącznik 0-1, który włączy lub wyłączy fanfarę, a klakson będzie zawsze.
takie przemyślenia
I pytanie do Mayonesa - jak to się turbinka zawiesiła, co się stało? Skleił się włącznik? Ni ma prundu ni ma działania. Chyba, że perpetum...
1. Działają oba na raz - tzn. klakson tradycyjny i fanfara czy tylko jedno?
2. A jak pały każą nacisnąć klakson i zaryczy? Czy też inny diagnosta?
3. Myślę, że lepiej wrzucić dodatkowy przełącznik lewo-zero-prawo i mamy każdy oddzielnie do wyboru lub przełącznik 0-1, który włączy lub wyłączy fanfarę, a klakson będzie zawsze.
takie przemyślenia
I pytanie do Mayonesa - jak to się turbinka zawiesiła, co się stało? Skleił się włącznik? Ni ma prundu ni ma działania. Chyba, że perpetum...
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy
-
- Posty: 688
- Rejestracja: śr wrz 15, 2010
- Miejscowość: Świdnik
- Motocykl: VN 1700 VOYAGER
- VROC: 32896
Na początku miałem podłączone z klaksonem ale to się nie sprawdza, teraz mam długą chromowaną trąbkę w dół chłodnicy oraz plastikową małą schowaną w boczku prawym razem ze sprężarką, krótkie naciśnięcie daje w miarę znośne "tut" czyli sygnał można sprawdzić, ale już przytrzymanie daje w palnik i nie ma zmiłuj się
Ja się nie przejmuję opiniami innych bo to moje zabezpieczenie przed wymuszeniami i nieuwagą innych kierujących, podłączyć zwykły klakson zawsze można ale jeśli chodzi o przeglądy to mam taką stację diagnostyczną gdzie jeżdżę autami i jak przybywam na lśniącym moto to uderzam do "ulubionego" diagnosty, wchodzę z dowodem, pan pyta czy wszystko działa, ja potwierdzam, pogadamy, płacę i odjeżdżam, jak trafi się taki gość co wnika to mam problem trochę bo mi brakuje tabliczki znamionowej ale wtedy idę do drugiego, pada tekst "dogadamy się", na 0,5 zostawiam i mam na rok z głowy.
Jak chcesz to baw się w przełączniki, będziesz miał spokojniejszą głowę
Mi też się po zimie troszkę podwieszał przycisk bo jest podtopiony (na początku podłączyłem fanfarkę razem z klaksonem), poprawiłem jak mogłem działanie przycisku i jest ok.
Ja się nie przejmuję opiniami innych bo to moje zabezpieczenie przed wymuszeniami i nieuwagą innych kierujących, podłączyć zwykły klakson zawsze można ale jeśli chodzi o przeglądy to mam taką stację diagnostyczną gdzie jeżdżę autami i jak przybywam na lśniącym moto to uderzam do "ulubionego" diagnosty, wchodzę z dowodem, pan pyta czy wszystko działa, ja potwierdzam, pogadamy, płacę i odjeżdżam, jak trafi się taki gość co wnika to mam problem trochę bo mi brakuje tabliczki znamionowej ale wtedy idę do drugiego, pada tekst "dogadamy się", na 0,5 zostawiam i mam na rok z głowy.
Jak chcesz to baw się w przełączniki, będziesz miał spokojniejszą głowę
Mi też się po zimie troszkę podwieszał przycisk bo jest podtopiony (na początku podłączyłem fanfarkę razem z klaksonem), poprawiłem jak mogłem działanie przycisku i jest ok.
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Olera wie co się stało, jakieś zwarcie czy cuś, po wyłączeniu stacyjki nadal trąbił, więc wypiąłem zasilanie z turbinki, na drugi dzionek już działał bez problemu, wczoraj na obstawce u kumpla znów ostro trąbilismy i bez problemu
Zwykłego titka póki co odkręciłem, muszę sprawdzić ile te trąbki dają db, jakoś bardzo głośny to on może nie jest za to ma wkur..... dźwięk.
Zwykłego titka póki co odkręciłem, muszę sprawdzić ile te trąbki dają db, jakoś bardzo głośny to on może nie jest za to ma wkur..... dźwięk.
- Robson
- Posty: 4167
- Rejestracja: ndz lip 17, 2011
- Miejscowość: Tychy
- Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
- VROC: 34475
Re: Kupiłem i jest fajne
Byłem osobiście u tego allegrowicza w sklepie, bo kupiłem tam swoje ustrojstwo http://allegro.pl/mocny-klakson-jak-tir ... 61588.html Nie jest tak głośne jak TIRowska trąbka, ale daje b.mocno czadu, co poniektórzy słyszeli.Goblin pisze:W związku z licznymi pytaniami o fanfare podaję link do allegro;
Fanfara - sygnał tir
Pozdrawiam i polecam.
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.
- Goblin
- Posty: 1010
- Rejestracja: pt lut 25, 2011
- Miejscowość: Warszawa/Rembertów
- Motocykl: VN900 był EN 500C1 '96
- VROC: 33392
Tak to ta.
Montaż tylko i wyłącznie przez przekaźnik na dodatkowych przewodach. Bezpiecznik 20A - to chwilowy pobór prądu przy starcie, potem jest już mniej. Nie polecam użytkowania tego sygnału z firmowej instalacji gdyż przełącznik nie jest wysokoprądowy i kable dają spadek napięcia bo są cienkie.
Zdjęć niestety nie mam, ale wygląda dość ciekawie, tak wkomponowałem w moto, że nie widać go na pierwszy rzut oka - wszędzie chromy i fanfara podczepiona pod filtr powietrza. Sprężarka pod śrubę od filtra.
Efekt jest naprawdę fajny.
Montaż tylko i wyłącznie przez przekaźnik na dodatkowych przewodach. Bezpiecznik 20A - to chwilowy pobór prądu przy starcie, potem jest już mniej. Nie polecam użytkowania tego sygnału z firmowej instalacji gdyż przełącznik nie jest wysokoprądowy i kable dają spadek napięcia bo są cienkie.
Zdjęć niestety nie mam, ale wygląda dość ciekawie, tak wkomponowałem w moto, że nie widać go na pierwszy rzut oka - wszędzie chromy i fanfara podczepiona pod filtr powietrza. Sprężarka pod śrubę od filtra.
Efekt jest naprawdę fajny.
Dziś trwa życie jedyne jakiego możemy być pewni, więc cieszmy się dopóki trwa.
Kto jest online
Jest 94 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 94 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości