Pomoc przy odpaleniu

nikomedes
Posty: 22
Rejestracja: śr paź 10, 2012
Miejscowość: Łomża
Motocykl: Kawasaki Vn 750
VROC: 0

Pomoc przy odpaleniu

Post autor: nikomedes » pt maja 24, 2013

Witam
Mam taki problem ze dalem motor do mechanika i wyszlo ze jest moduł walniety zmienili moduł iskra jest ale teraz jak próbują go odpalic to tylko strzela co moze z nim byc? bo nie chce naciągać się na koszta dałem do najlepszych mechaników w Łomży

Sztandar
Posty: 921
Rejestracja: pn sie 20, 2012
Miejscowość: Szczyty
Motocykl: drag star 1100
VROC: 0

Post autor: Sztandar » sob maja 25, 2013

:rotfl22: Najlepszych :rotfl22: :rotfl22: :rotfl22:
Bo liczy się droga, nie cel.

Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » sob maja 25, 2013

A sprawdzili czy iskra jest we właściwym momencie na danym cylindrze (w czasie sprężania tuż przed górnym położeniem tłoka)? Bo objawy o których piszesz sugerują, że tak nie jest - zakładając, że reszta silnika (rozrząd, zawory, ciśnienie sprężania) jest ok.
Można to sprawdzić np za pomocą lampy stroboskopowej. Jeśli zapłon jest dobrze to pozostałe rzeczy każdy zwykły mechanik potrafi sprawdzić. Nie musi być ten "najlepszy"
Zmień koniecznie mechaników !
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

Gasman
Posty: 250
Rejestracja: czw maja 17, 2012
Miejscowość: Brodnica
Motocykl: HD FLHTCUI
VROC: 34836

Post autor: Gasman » sob maja 25, 2013

Wszystko wskazuje na przestawiony zapłon-to w najlepszym przypadku. Jeśli byl rozbierany silnik to stawiam na przestawiony rozrząd.
Rolling, rolling, rolling.........
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....

nikomedes
Posty: 22
Rejestracja: śr paź 10, 2012
Miejscowość: Łomża
Motocykl: Kawasaki Vn 750
VROC: 0

Post autor: nikomedes » wt maja 28, 2013

Zabralem go od mechanikow i zrobili juz go tak ze palil przejechalem z 700m wracajac do domu i zgasl mi na skrzyzowaniu i jak chce odpalic to tylko cos pyka w okolicach aku. zadzwonilem do mechanika przyjechal nacisnol i odpalil dojechalem do siebie do miescowosci z 15 km i postawilem na podworko zgasilem chce odpalic dalej to samo co to moze byc tym razem?

Awatar użytkownika
Banan
Posty: 1637
Rejestracja: czw mar 22, 2012
Miejscowość: Tłuszcz
Motocykl: VN 2000 DIABLO BLACK
VROC: 0

Post autor: Banan » wt maja 28, 2013

Przejrzyj wszystkie kabelki i kostki pewnie coś nie łączy bądź masy brakuje :ok:

Niestety po mechaniku najlepiej sprawdzić samemu :wall:
VN 900 Custom Black Mat - był

Andy
Posty: 2540
Rejestracja: czw maja 03, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 700, VN 1600 Nomad
VROC: 34888

Post autor: Andy » wt maja 28, 2013

Akumulator naładuj, wymień.. :ok:

:ok:
Teraz już wiem, czym wolność jest...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...

nikomedes
Posty: 22
Rejestracja: śr paź 10, 2012
Miejscowość: Łomża
Motocykl: Kawasaki Vn 750
VROC: 0

Post autor: nikomedes » wt maja 28, 2013

Aku nowe jest naladowane nie mam pojecia ten motur jakos mi same koszta itd przynosi nie wiem sam czy go nie zostawic juz

Awatar użytkownika
Banan
Posty: 1637
Rejestracja: czw mar 22, 2012
Miejscowość: Tłuszcz
Motocykl: VN 2000 DIABLO BLACK
VROC: 0

Post autor: Banan » wt maja 28, 2013

nikomedes pisze:nie wiem sam czy go nie zostawic juz
Jakto zostawić :!!!: Nie rezygnuj krok po kroku,
spokojnie z browarem w ręku podejdż do tematu a napewno znajdziesz gdzie tkwi problem :yeee:

A puźniej już tylko :motorynka: i na Vulcanerie do Przysuchy :ok:
VN 900 Custom Black Mat - był

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » wt maja 28, 2013

Sprawdź alternator. Być może masz spalony i wymiana reglera nic nie pomoże. Zmierz napięcie między fazami alternatora - powinno być około 60V. Jeżeli jest tyle to napięcie ładowania aku powinieneś mieć na wolnych 12,3-12,5V a przy 4.000 or/min 14,4-14,5V i nie więcej !. Po paru sekundach powinno zejść do 12,5 V. Jeżeli nie to masz regler do wymiany.
oczywiście zakładam że wszystkie złącza masz czyste i nie zaśniedziałe.

Sztandar
Posty: 921
Rejestracja: pn sie 20, 2012
Miejscowość: Szczyty
Motocykl: drag star 1100
VROC: 0

Post autor: Sztandar » śr maja 29, 2013

Odkręć prawą osłone tam znajduje się elektromagnes rozrusznika, zdejmnij gumowe osłony z przewodów i spróbuj je zewrzeć wtedy gdy pyka i nie chce odpalić, ja obstawiam właśnie ten elektromagnes.
Bo liczy się droga, nie cel.

nikomedes
Posty: 22
Rejestracja: śr paź 10, 2012
Miejscowość: Łomża
Motocykl: Kawasaki Vn 750
VROC: 0

Post autor: nikomedes » czw maja 30, 2013

Juz podchodze i pali tylko mam cos takiego teraz, odpalilem z rana motorek i pojechalem do stacji benzynowej rozpedzal sie tak szybko ze nie poznalem swojego motoru ;d bylem w szoku ale potem wracam i juz zaczol wolniej sie rozpedzac ;/ cos jest z nim nie tak bo strasznie wolno sie rozpedza, no i duzo pali :( zalalem bak pod korek zrobilem 53mile i bak pusty jest ;/

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 9 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 9 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą