VN 2000 dlawi sie i przerywa przy wyzszych obrotach
VN 2000 dlawi sie i przerywa przy wyzszych obrotach
Witam. Przedstawilem sie w powitalni i od razu przychodze z problemem.
VN 2000 z 2005 r. przerywa na wyzszych obrotach. po podpieciu pod komputer nic nie widac... Przepustnice sprawdzone przez mechanika i ponoc ok... ogolny przeglad przewodow elektrycznych zrobiony i nic... paliwo w miare pewne... moto przyplynelo z USA i przez pierwsze tygodnie szlo jak zloto a teraz masakra jakas... Ratujcie Pozdrawiam
VN 2000 z 2005 r. przerywa na wyzszych obrotach. po podpieciu pod komputer nic nie widac... Przepustnice sprawdzone przez mechanika i ponoc ok... ogolny przeglad przewodow elektrycznych zrobiony i nic... paliwo w miare pewne... moto przyplynelo z USA i przez pierwsze tygodnie szlo jak zloto a teraz masakra jakas... Ratujcie Pozdrawiam
- Thomas
- Posty: 3124
- Rejestracja: ndz paź 24, 2010
- Miejscowość: Chorzów, Bytom
- Motocykl: VN 2000 Limited
- VROC: 33040
Ja bym też obstawiał na za małą ilość paliwa bo wysokie obroty , czyli wtedy gdy zapotrzebowanie na więcej paliwa , pompa może być zapchana , wystarczy że raz zatankujesz jakieś badziewie i dupa .
Jeszcze w VN 2000 do pompy się nie dobierałem ale pisali już gdzieś tutaj na forum że można ją potraktować ultradźwiękami , ja bym spróbował się do niej dostać jakoś inaczej
Jeszcze w VN 2000 do pompy się nie dobierałem ale pisali już gdzieś tutaj na forum że można ją potraktować ultradźwiękami , ja bym spróbował się do niej dostać jakoś inaczej
- Thomas
- Posty: 3124
- Rejestracja: ndz paź 24, 2010
- Miejscowość: Chorzów, Bytom
- Motocykl: VN 2000 Limited
- VROC: 33040
Na to samo wychodzi 2-ka ma pompę a Ty masz kranik , bo jest na wtrysku , a filtr no chyba że ktoś dołożył i zmniejszył ciśnienie w układzie , jeszcze do tego jakiejś śmieci w filtrze i masz powód , wypierdzielić ustrojstwo i bez filtra o ile masz takie cuś dołożonePustelnik pisze:Ja miałem przytkany kranik i zapchany filtr paliwa przy takich samych objawach.
- Kristofer
- Posty: 374
- Rejestracja: sob lut 25, 2012
- Miejscowość: Myszków
- Motocykl: Honda Goldwing
- VROC: 0
Przy "kraniku" jak piszesz też JEST pompa paliwa a przed pompą oryginalny wstawiony przez japońców filtr paliwaThomas pisze:Na to samo wychodzi 2-ka ma pompę a Ty masz kranik , bo jest na wtrysku , a filtr no chyba że ktoś dołożył i
w vn2000 jest troszkę inaczej ale możesz poszukać schematu
http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26 ... em%28CA%29
Kto jest online
Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości