Uszczelnienie dyfra VN 1600

Hanys
Posty: 6
Rejestracja: sob kwie 13, 2013
Miejscowość: Ruda Śląska
Motocykl: Kawasaki vn 1600
VROC: 0

Uszczelnienie dyfra VN 1600

Post autor: Hanys » pt maja 31, 2013

Witam szanowne Grono.Pozdrawia Hanys - nowy i jeszcze trochę zielony w mechanice VN 1600. Mam problem z cieknącym wałem napędowym koła tylnego. Wyciek pojawił się na wale od strony silnika ale kolor i konsystencja oleju wskazuje ,że jest to olej przekładni przy dyfsze koła tylnego.Po wymianie oleju i przebiegu ok 200 km okazało się ,że ubyło ok 50 ml .Na postoju w garażu pojawiają się krople. Liczę ,że może ktoś z miał też z tym do czynienia.Prosiłbym o pomoc gdzie można nabyć ewentualne uszczelnienie i jaka to konstrukcja-O ring ,czy zimering. Za pomoc z góry dziękuję- Hanys z Rudy Śląskiej.
HANYS JANUSZ

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » pt maja 31, 2013

Siemka Hanys
Zerknij tu : http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26 ... _Gear(1_2)
Jak będziesz potrzebował części to daj znać
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » sob cze 01, 2013

Siemasz Hanys . Czy to na pewno olej przekładniowy ? Na wałku wyjściowym ze skrzyni pod gumą jest simmering i lubi przeciekać.

Hanys
Posty: 6
Rejestracja: sob kwie 13, 2013
Miejscowość: Ruda Śląska
Motocykl: Kawasaki vn 1600
VROC: 0

Post autor: Hanys » sob cze 01, 2013

Olej jest napewno z przekładni bo mam ubytek ok 50 ml na 200km.Jestem bardzo wdzięczny za za schemat wielkie dzięki Zeus Pozdro.
HANYS JANUSZ

Awatar użytkownika
Dek
Posty: 665
Rejestracja: śr gru 07, 2011
Miejscowość: R.Śl.
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 35574

Post autor: Dek » sob cze 01, 2013

Siema Hanys
Zawsze do Przodu !

Hanys
Posty: 6
Rejestracja: sob kwie 13, 2013
Miejscowość: Ruda Śląska
Motocykl: Kawasaki vn 1600
VROC: 0

Post autor: Hanys » ndz cze 02, 2013

Witam nie wiedziałem że jest też ktoś z Rudy Śl.Pozdro i jeszcze raz DZIENKUJA BARDZO.---Hanys.
HANYS JANUSZ

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » ndz cze 02, 2013

a nie zalałeś za dużo przypadkiem bo wtedy też będzie wyciskać nadmiar o ile dobrze pamiętam to powinno być 200ml a jak wlewasz do korka to wchodzi prawie 500lm

Hanys
Posty: 6
Rejestracja: sob kwie 13, 2013
Miejscowość: Ruda Śląska
Motocykl: Kawasaki vn 1600
VROC: 0

Post autor: Hanys » pn cze 03, 2013

Przy wymianie miałem wypoziomowany motocykl i wlewałem do dolnej krawędzi korka max 250 ml.
HANYS JANUSZ

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » pn cze 03, 2013

Do dyfra ma wejść max 200 ml :ok:
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Hanys
Posty: 6
Rejestracja: sob kwie 13, 2013
Miejscowość: Ruda Śląska
Motocykl: Kawasaki vn 1600
VROC: 0

Post autor: Hanys » ndz cze 23, 2013

Panowie mieliście chyba rację. Co jakiś czas spuszczam olej do pojemnika z miarką (jestem już przewrażliwiony) i okazuje się , że przy stanie 200 ml. przestaje wypychać nadmiar i utrzymuje się taki poziom. Chciałem jeszcze zapytać czy w upalne dni korpus w przekładni tego dyfra po 30-40 km.może mieć temperaturę że solidnie grzeje rękę ? WIELKI SZACUN I DZIĘKI ZA DOTYCHCZASOWE DORADZTWO.
HANYS JANUSZ

niedobecki
Posty: 5
Rejestracja: pn sty 27, 2014
Miejscowość: Katowice
Motocykl: meanstreak1600
VROC: 0

Post autor: niedobecki » pn sty 27, 2014

Hej, ja tak mialem jak w meansterak 1600 czyli ten sam naped co ty masz, jak wlałem za duzo to wyciekał przy gumie przy silniku, dochodzilem do tego kilka tygodni. Mam przebieg 41000 mil i dziwne mi było ze taka awaria, a poprostu sprzedawca który wymienial mi olej wlał za dużo i tak sie działo. A dyfer jest ciepły. U mnie jest ciepły.
niedobecki

Japa
Posty: 19
Rejestracja: śr lip 24, 2013
Miejscowość: Ostrowiec Swietokrzyski
Motocykl: VN1600 Nomad '07, była Honda VT600 '89
VROC: 0

Post autor: Japa » czw wrz 11, 2014

U mnie niestety tez cieknie. Nie jest to jednak zwiazane z ze zbyt duza iloscia oleju, bo pojezdzilem nieco i w przekladni zrobilo sie prawie sucho. Na zime bede musial chyba dac komus to do zrobienia. :(
A moze ktos rozbieral to we wlasnym zakresie ?

Awatar użytkownika
oktogon
Posty: 2154
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Rzeszów
Motocykl: BMW K1200RT
VROC: 31527

Post autor: oktogon » czw wrz 11, 2014

We własnym zakresie to nie bo w warsztacie u Sławka w Wojkowicach robiłem. Są tam dwa uszczelniacze, jeden simmerin i jeden oring. Trzeba to naprawdę bardo solidnie i dokładnie złożyć zeby nie ciekło. Bez rozpięcia dyfra od korpusu sie nie obedzie. Nie jest to jednak jakoś bardzo skomplikowane, jak masz smykałke do mechaniki to dasz radę sam. I pytanie podstawowe, wywala Ci przy korpusie? Jesli tak to puszcza olej z silnika a nie ten przekładniowy przy tylnym kole.
_____ VROC 31527 _____

Japa
Posty: 19
Rejestracja: śr lip 24, 2013
Miejscowość: Ostrowiec Swietokrzyski
Motocykl: VN1600 Nomad '07, była Honda VT600 '89
VROC: 0

Post autor: Japa » pt wrz 19, 2014

cieknie z tylu i splywa walem w strone silnika, kapie spod takiego gumowego kapturka na wale (na poczatku walu, przy silniku)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą