Kłopoty z ładowaniem !!!

Awatar użytkownika
Epin12
Posty: 30
Rejestracja: ndz kwie 15, 2012
Miejscowość: BYTOM
Motocykl: kawasaki
VROC: 0

Kłopoty z ładowaniem !!!

Post autor: Epin12 » sob sie 31, 2013

Witam być może jest to temat już opisany kilkadziesiąt razy ale zadam pytanko jeszcze raz ...może ktoś podpowie mi jakąś kolejność sprawdzania układu ładowania jest u mnie tak .... miałem wczesniej problem z ładowaniem pojechałem do jakiegoś elektryka ,przemierzył to i owo( nie znam sie !) i kazał kupić nowy regulator napięcia .Kupiłem założył to i wszystko grało do dzisiaj :-( niestety pojeździłem trochę i okazało sie ze po wyłączeniu silnika moto nie odpaliło ! Pomógł mi gość ( odpaliłem moto na kable od jego auta) przyjechałem do garażu zdjąłem siedzenie i mierzę ładowanie miernikiem i klops 12 v i nic więcej ...!!! proszę o jakieś porady zanim znowu znajdę jakiegoś pseudo fachowca ! pozdrawiam krzysiek
krzysiek

Awatar użytkownika
jaca_1980
Posty: 14
Rejestracja: ndz sie 25, 2013
Miejscowość: Jarocin
Motocykl: VN750
VROC: 0

Post autor: jaca_1980 » sob sie 31, 2013

Kto wie czy ten "pseudo fachowiec" coś Ci pomógł. Może sam nie wiedział co i jak z tym zrobić. Naładował akumulator a moto bez ładowania przejedzie sporo kilometrów na samym akumulatorze. Na początek sprawdź wszystkie połączenia kabli a przede wszystkim te 3 żółte od alternatora.

Awatar użytkownika
Jaszyn
Posty: 952
Rejestracja: ndz mar 10, 2013
Miejscowość: Sz-o / podlaskie
Motocykl: Kawasaki VN 1600 A2, Yamaha FJR 1300
VROC: 0

Post autor: Jaszyn » sob sie 31, 2013

Może któraś ze szczotek się zawiesiła, albo urwała - wirnik, komutator .

Jepi19
Posty: 61
Rejestracja: śr lut 08, 2012
Miejscowość: Bieruń stary
Motocykl: vn 900
VROC: 0

Post autor: Jepi19 » sob sie 31, 2013

Wysłany: Dzisiaj 12:50 Kłopoty z ładowaniem !!!
Witam być może jest to temat już opisany kilkadziesiąt razy ale zadam pytanko jeszcze raz ...może ktoś podpowie mi jakąś kolejność sprawdzania układu ładowania jest u mnie tak .... miałem wczesniej problem z ładowaniem pojechałem do jakiegoś elektryka ,przemierzył to i owo( nie znam sie !) i kazał kupić nowy regulator napięcia .Kupiłem założył to i wszystko grało do dzisiaj :-( niestety pojeździłem trochę i okazało sie ze po wyłączeniu silnika moto nie odpaliło ! Pomógł mi gość ( odpaliłem moto na kable od jego auta) przyjechałem do garażu zdjąłem siedzenie i mierzę ładowanie miernikiem i klops 12 v i nic więcej ...!!! proszę o jakieś porady zanim znowu znajdę jakiegoś pseudo fachowca ! pozdrawiam krzysiek
_________________
krzysiek

Zacznij od swojego profilu bo nie jetem w stanie wywróżyć na czym śmigasz a to istotne
czego to pytanie dotyczy :wall: :wall:

Awatar użytkownika
Epin12
Posty: 30
Rejestracja: ndz kwie 15, 2012
Miejscowość: BYTOM
Motocykl: kawasaki
VROC: 0

Post autor: Epin12 » ndz wrz 01, 2013

mam vn 750 rocznik 87 :-D
krzysiek

Awatar użytkownika
Jaszyn
Posty: 952
Rejestracja: ndz mar 10, 2013
Miejscowość: Sz-o / podlaskie
Motocykl: Kawasaki VN 1600 A2, Yamaha FJR 1300
VROC: 0

Post autor: Jaszyn » ndz wrz 01, 2013

Epin12 - pewnie to zabrzmi banalnie ale kiedyś miałem taki przypadek że kupiłem nowy alternator ( mówię o samochodzie ) a okazało się że jest spalony bezpiecznik.
:wall:

Awatar użytkownika
Epin12
Posty: 30
Rejestracja: ndz kwie 15, 2012
Miejscowość: BYTOM
Motocykl: kawasaki
VROC: 0

Post autor: Epin12 » ndz wrz 01, 2013

nie no bezpieczniki są ok ! dzisiaj wszystkie styki przeczyściłem poprawiłem masę i przy wolnych obrotach mam 13 v a prz ok 4 tyś obrotów 13,8 v ! i co wy na to wystarczy takie ładowanie czy mało jest jeszcze ???? pozdro
krzysiek

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » ndz wrz 01, 2013

Te 13.8V to trochę za mało ale może ten temat pomoże Ci ??
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic978717.html
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
Jaszyn
Posty: 952
Rejestracja: ndz mar 10, 2013
Miejscowość: Sz-o / podlaskie
Motocykl: Kawasaki VN 1600 A2, Yamaha FJR 1300
VROC: 0

Post autor: Jaszyn » ndz wrz 01, 2013

To już jakiś postęp , ale 13 V to jest za mało .
Skoro masz nowy regulator napięcia to może komutator jest brudny.
No i te szczotki sprawdz.

Awatar użytkownika
Epin12
Posty: 30
Rejestracja: ndz kwie 15, 2012
Miejscowość: BYTOM
Motocykl: kawasaki
VROC: 0

Post autor: Epin12 » ndz wrz 01, 2013

i jeszcze jedno pytanie ,,,,faktycznie zakupilem nowy orginalny regulator pojechalem do sklepu motocyklowego ze starym redlerem gosc popatrzyl na niego i powiedzial ze to nie jest orginalny przyniosl nowy i ok tylko ze mam w kostce dochodzacej di reglera 6 przewodow a pinow wychodzacych z reglera jest,,,,5 ?!? takze w szoku jestem a najgorsze jest to ze na tym wolnym przewodzie ( gorny rzad w srodku !) jest napiecie ,,, masakra :'(
krzysiek

Awatar użytkownika
Jaszyn
Posty: 952
Rejestracja: ndz mar 10, 2013
Miejscowość: Sz-o / podlaskie
Motocykl: Kawasaki VN 1600 A2, Yamaha FJR 1300
VROC: 0

Post autor: Jaszyn » ndz wrz 01, 2013

zostaw go " wolnego " - tylko zabezpiecz by nie było zwarcia , resztę podłącz i zobacz .
Jak działa i jest ok to masz problem z głowy , jeśli nie - to konieczna wizyta u mądrego elektryka .

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 8 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 8 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą