Vn 900 kupno i obawy

Kecik1993
Posty: 229
Rejestracja: ndz sie 18, 2013
Miejscowość: Zimnowoda
Motocykl: Versys 650 /Trajka,Shl M05,WSK 175/WSKi125
VROC: 0

Post autor: Kecik1993 » pn sie 19, 2013

Dzięki bo właśnie ten ma jutro dzwonie i się umawiam na jazde
1 Jedź z głową 2 masz dla kogo wrócić 3 motocykl nigdy nie ma pierwszeństwa nawet jeśli ma 4 dobrze się bawić 5 Lepiej wolniej a całym dojechać. Takie moje zasady

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » wt sie 20, 2013

Jest wręcz przeciwnie ,,Cobry,, mocy dodaja. Wiem co mòwię bo mój także na nich chodzi. Głośne ale tak ma być. Dobrze jest jeśli sa połaczone z modułem regulacynym wtrysku Cobra FI 2000. Wtedy można na chamowni wszystko pięknie zestroić.
--

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » wt sie 20, 2013

Tak jak pisałem na dzień dzisiejszy nie za wiele mogę powiedzieć bo w sumie dopiero zaczynam przygodę z VN900 ale powiem Ci, Wczoraj nawinąłem po mieście i okolicach około 100 km dla mnie jak na dzień dzisiejszy rewelacja, wrażenia z jazdy bezcenne :) :) :) .
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Kecik1993
Posty: 229
Rejestracja: ndz sie 18, 2013
Miejscowość: Zimnowoda
Motocykl: Versys 650 /Trajka,Shl M05,WSK 175/WSKi125
VROC: 0

Post autor: Kecik1993 » pt sie 30, 2013

1 Jedź z głową 2 masz dla kogo wrócić 3 motocykl nigdy nie ma pierwszeństwa nawet jeśli ma 4 dobrze się bawić 5 Lepiej wolniej a całym dojechać. Takie moje zasady

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » pt sie 30, 2013

Sprowadzony z USA + okazyjna cena z reguły = się kłopoty.

Ale ja to przeczulony jestem.

Na Twoim miejscu szukałbym moto od motocyklisty a nie od handlarza
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pt sie 30, 2013

Brak szparunków na baku i tylnym błotniku. Model 2009 powinien wg mnie mieć czarne wsporniki tylnego błotnika (ten ma chromy). Coś jest nie tak.

Poza tym, custom.... Dałbym się pokroić ;)
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » sob sie 31, 2013

Brak górnej osłony pasa napędowego na pewno miął jakąś przygodę ale myślę, że przy tej cenie warto zapytać sprzedającego o zdjęcia z przed naprawy może nie było tak źle ;) ;) ;)
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » ndz wrz 01, 2013

Przy deklarowanym przebiegu 14000km nieoryginalny tylny kapeć, przedniego nie jestem pewien, ale z tyłu powinien być Dunlop. Z takim przebiegiem to trzeba ostro szarżować żeby laczka zedrzeć... Zdecydowanie powinieneś zapytać sprzedawcę o zdjęcia sprzed naprawy.
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » pn wrz 02, 2013

marekfg pisze:Z takim przebiegiem to trzeba ostro szarżować
Nie koniecznie - po Skandynawii nie było wyjścia i też zmieniliśmy tylne laczki bo były sliki - a przebiegi również około 14 tysi... Wszystko zależy gdzie i po czym jeździł.
A jeśli nowy kapec to z jednej strony na plus a z drugiej warto dowiedzieć się dlaczego - może nie tylko kapec zmieniony a całe koło.....
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

Kecik1993
Posty: 229
Rejestracja: ndz sie 18, 2013
Miejscowość: Zimnowoda
Motocykl: Versys 650 /Trajka,Shl M05,WSK 175/WSKi125
VROC: 0

który

Post autor: Kecik1993 » pn wrz 02, 2013

http://otomoto.pl/kawasaki-vulcan-vn-vu ... 82361.html
http://otomoto.pl/kawasaki-vn-vn-900-customhttp
://otomoto.pl/kawasaki-vulcan-vn-900-clasic-super-stan-M3755329.html-M3787855.html
znacie któregoś i co uważacie bo się umówić jutro chce na obejrzenie
1 Jedź z głową 2 masz dla kogo wrócić 3 motocykl nigdy nie ma pierwszeństwa nawet jeśli ma 4 dobrze się bawić 5 Lepiej wolniej a całym dojechać. Takie moje zasady

Kecik1993
Posty: 229
Rejestracja: ndz sie 18, 2013
Miejscowość: Zimnowoda
Motocykl: Versys 650 /Trajka,Shl M05,WSK 175/WSKi125
VROC: 0

Post autor: Kecik1993 » pn wrz 02, 2013

1 Jedź z głową 2 masz dla kogo wrócić 3 motocykl nigdy nie ma pierwszeństwa nawet jeśli ma 4 dobrze się bawić 5 Lepiej wolniej a całym dojechać. Takie moje zasady

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pn wrz 02, 2013

pierwszy i czwarty godne uwagi i dalszego rozpoznania. Przemawia oryginalne malowanie i ogólnie schludny wygląd bez udziwnień... Ale trzeba bliżej obejrzeć...
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » czw wrz 05, 2013

:) Jak na trasy dalekie to classic bo w burzy czy na mokrym to w customie masakra. Ogólnie 900 - ki są kuloodporne praktycznie nie mają wad. Bardzo ekonomiczne na trasy długo dystansowe zużycie ok. 4 l a i słyszałem że mniej ale to już jazda spacerowa. Na baku możesz 500 km zrobić to w terenie dzikim gdzie trudno o stację duży plus.

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » czw wrz 05, 2013

Daromax pisze::) Jak na trasy dalekie to classic bo w burzy czy na mokrym to w customie masakra.
Tu mam zupełnie inne zdanie :D
Daromax pisze:Ogólnie 900 - ki są kuloodporne praktycznie nie mają wad. Bardzo ekonomiczne na trasy długo dystansowe zużycie ok. 4 l a i słyszałem że mniej ale to już jazda spacerowa. Na baku możesz 500 km zrobić to w terenie dzikim gdzie trudno o stację duży plus.
A tu mam dokładnie takie samo zadnie :D
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Kecik1993
Posty: 229
Rejestracja: ndz sie 18, 2013
Miejscowość: Zimnowoda
Motocykl: Versys 650 /Trajka,Shl M05,WSK 175/WSKi125
VROC: 0

Post autor: Kecik1993 » czw wrz 05, 2013

MaciekSz pisze:
Daromax pisze::) Jak na trasy dalekie to classic bo w burzy czy na mokrym to w customie masakra.
Tu mam zupełnie inne zdanie :D


Jaką Pan pokonał najdłuższą
1 Jedź z głową 2 masz dla kogo wrócić 3 motocykl nigdy nie ma pierwszeństwa nawet jeśli ma 4 dobrze się bawić 5 Lepiej wolniej a całym dojechać. Takie moje zasady

Awatar użytkownika
MarKov
Posty: 2479
Rejestracja: wt lip 06, 2010
Miejscowość: WARSZAWA
Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
VROC: 27362

Post autor: MarKov » czw wrz 05, 2013

kiedyś po Polsce zdarzyło mi się poganiać jednego dnia i na liczniku przybyło 942 km :D
MarKov
VN 1700 Classic Tourer
VN 900 Classic (był)

VROC # 27362

Kecik1993
Posty: 229
Rejestracja: ndz sie 18, 2013
Miejscowość: Zimnowoda
Motocykl: Versys 650 /Trajka,Shl M05,WSK 175/WSKi125
VROC: 0

Post autor: Kecik1993 » czw wrz 05, 2013

Sporo mi tak maks 150km tylko też trajką albo 125 którą miałem więc dalej sens mały był, no i nie było "plecaka" żadnego :moto:
1 Jedź z głową 2 masz dla kogo wrócić 3 motocykl nigdy nie ma pierwszeństwa nawet jeśli ma 4 dobrze się bawić 5 Lepiej wolniej a całym dojechać. Takie moje zasady

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » czw wrz 05, 2013

Kecik1993 pisze:

Jaką Pan pokonał najdłuższą
To już Ci na priv nie będę odpowiadał. Najdłuższą na oryginalnej kanapie pokonałem prawie 500km. jednego dnia. Jechałem nim też w czasie i po urwaniu chmury swojego czasu. Do pracy dojeżdżałem codziennie od +2 st. C. (marzec - październik). Nie miałem powodów do narzekania na przyczepność czy komfort jazdy (ale może mało wymagający jestem)

Musisz wiedzieć jedno. Kanapa w Customie dla kierowcy to bajka. Inny profil niż w Classicu i możliwość zaparcia o sety powodują, że jedzie się wygodnie. Ale pasażer... No cóż. To zupełnie inna historia. Każda trasa pow. 10 km oznacza, że pasażer/ka kocha Cie miłością bezmierną. Moja wytrzymała te 500 km i kolejne 500 następego dnia z powrotem :D.

Dlatego kanapę przerobiłem...


Obrazek
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Yuzek
Posty: 1149
Rejestracja: sob sty 26, 2013
Miejscowość: Poznań/Kamionki
Motocykl: VN1700 Classic
VROC: 0

Post autor: Yuzek » pt wrz 06, 2013

ja miałem VN900 classic razem z plecaczkiem między innymi zrobiliśmy

W tym sezonie Mazury ok. 1500 km w 4 dni

W tamtym sezonie Wisłę w 2 dni ok. 1000 km

Daliśmy radę bez żadnych problemów - tak że moto bardzo wygodne - polecam :ok:
LwG Darek
Iguanas Poznań

Kecik1993
Posty: 229
Rejestracja: ndz sie 18, 2013
Miejscowość: Zimnowoda
Motocykl: Versys 650 /Trajka,Shl M05,WSK 175/WSKi125
VROC: 0

Post autor: Kecik1993 » pt wrz 06, 2013

Ja postawiłem na customa, przerobione tylnie siedzenie, coś w rodzaju poduszki na pasażera. właśnie z właścicielem się dogaduje co do terminu. Myślałem bardziej o classicu ale w końcu stanęło na nim, będę bardziej się wyróżniał :P :pedzi:
1 Jedź z głową 2 masz dla kogo wrócić 3 motocykl nigdy nie ma pierwszeństwa nawet jeśli ma 4 dobrze się bawić 5 Lepiej wolniej a całym dojechać. Takie moje zasady

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą