Vn 900 kupno i obawy
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Sprowadzony z USA + okazyjna cena z reguły = się kłopoty.Kecik1993 pisze:http://allegro.pl/kawasaki-vulcan-900-c ... 50446.html co myślicie
Ale ja to przeczulony jestem.
Na Twoim miejscu szukałbym moto od motocyklisty a nie od handlarza
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Brak szparunków na baku i tylnym błotniku. Model 2009 powinien wg mnie mieć czarne wsporniki tylnego błotnika (ten ma chromy). Coś jest nie tak.
Poza tym, custom.... Dałbym się pokroić
Poza tym, custom.... Dałbym się pokroić
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
-
- Posty: 436
- Rejestracja: śr lut 09, 2011
- Miejscowość: Szamotuły
- Motocykl: HD Electra Ultra Classic
- VROC: 0
Przy deklarowanym przebiegu 14000km nieoryginalny tylny kapeć, przedniego nie jestem pewien, ale z tyłu powinien być Dunlop. Z takim przebiegiem to trzeba ostro szarżować żeby laczka zedrzeć... Zdecydowanie powinieneś zapytać sprzedawcę o zdjęcia sprzed naprawy.
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
Nie koniecznie - po Skandynawii nie było wyjścia i też zmieniliśmy tylne laczki bo były sliki - a przebiegi również około 14 tysi... Wszystko zależy gdzie i po czym jeździł.marekfg pisze:Z takim przebiegiem to trzeba ostro szarżować
A jeśli nowy kapec to z jednej strony na plus a z drugiej warto dowiedzieć się dlaczego - może nie tylko kapec zmieniony a całe koło.....
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
-
- Posty: 229
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Zimnowoda
- Motocykl: Versys 650 /Trajka,Shl M05,WSK 175/WSKi125
- VROC: 0
który
http://otomoto.pl/kawasaki-vulcan-vn-vu ... 82361.html
http://otomoto.pl/kawasaki-vn-vn-900-customhttp
://otomoto.pl/kawasaki-vulcan-vn-900-clasic-super-stan-M3755329.html-M3787855.html
znacie któregoś i co uważacie bo się umówić jutro chce na obejrzenie
http://otomoto.pl/kawasaki-vn-vn-900-customhttp
://otomoto.pl/kawasaki-vulcan-vn-900-clasic-super-stan-M3755329.html-M3787855.html
znacie któregoś i co uważacie bo się umówić jutro chce na obejrzenie
1 Jedź z głową 2 masz dla kogo wrócić 3 motocykl nigdy nie ma pierwszeństwa nawet jeśli ma 4 dobrze się bawić 5 Lepiej wolniej a całym dojechać. Takie moje zasady
-
- Posty: 229
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Zimnowoda
- Motocykl: Versys 650 /Trajka,Shl M05,WSK 175/WSKi125
- VROC: 0
http://tablica.pl/oferta/kawasaki-vn-90 ... 2f1786808f i jeszcze ten
1 Jedź z głową 2 masz dla kogo wrócić 3 motocykl nigdy nie ma pierwszeństwa nawet jeśli ma 4 dobrze się bawić 5 Lepiej wolniej a całym dojechać. Takie moje zasady
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
pierwszy i czwarty godne uwagi i dalszego rozpoznania. Przemawia oryginalne malowanie i ogólnie schludny wygląd bez udziwnień... Ale trzeba bliżej obejrzeć...
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- Daromax
- Posty: 1455
- Rejestracja: pt kwie 22, 2011
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: VN 2000 Classic LT
- VROC: 33649
Jak na trasy dalekie to classic bo w burzy czy na mokrym to w customie masakra. Ogólnie 900 - ki są kuloodporne praktycznie nie mają wad. Bardzo ekonomiczne na trasy długo dystansowe zużycie ok. 4 l a i słyszałem że mniej ale to już jazda spacerowa. Na baku możesz 500 km zrobić to w terenie dzikim gdzie trudno o stację duży plus.
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Tu mam zupełnie inne zdanieDaromax pisze: Jak na trasy dalekie to classic bo w burzy czy na mokrym to w customie masakra.
A tu mam dokładnie takie samo zadnieDaromax pisze:Ogólnie 900 - ki są kuloodporne praktycznie nie mają wad. Bardzo ekonomiczne na trasy długo dystansowe zużycie ok. 4 l a i słyszałem że mniej ale to już jazda spacerowa. Na baku możesz 500 km zrobić to w terenie dzikim gdzie trudno o stację duży plus.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
-
- Posty: 229
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Zimnowoda
- Motocykl: Versys 650 /Trajka,Shl M05,WSK 175/WSKi125
- VROC: 0
MaciekSz pisze:Tu mam zupełnie inne zdanieDaromax pisze: Jak na trasy dalekie to classic bo w burzy czy na mokrym to w customie masakra.
Jaką Pan pokonał najdłuższą
1 Jedź z głową 2 masz dla kogo wrócić 3 motocykl nigdy nie ma pierwszeństwa nawet jeśli ma 4 dobrze się bawić 5 Lepiej wolniej a całym dojechać. Takie moje zasady
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
To już Ci na priv nie będę odpowiadał. Najdłuższą na oryginalnej kanapie pokonałem prawie 500km. jednego dnia. Jechałem nim też w czasie i po urwaniu chmury swojego czasu. Do pracy dojeżdżałem codziennie od +2 st. C. (marzec - październik). Nie miałem powodów do narzekania na przyczepność czy komfort jazdy (ale może mało wymagający jestem)Kecik1993 pisze:
Jaką Pan pokonał najdłuższą
Musisz wiedzieć jedno. Kanapa w Customie dla kierowcy to bajka. Inny profil niż w Classicu i możliwość zaparcia o sety powodują, że jedzie się wygodnie. Ale pasażer... No cóż. To zupełnie inna historia. Każda trasa pow. 10 km oznacza, że pasażer/ka kocha Cie miłością bezmierną. Moja wytrzymała te 500 km i kolejne 500 następego dnia z powrotem .
Dlatego kanapę przerobiłem...
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
-
- Posty: 229
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Zimnowoda
- Motocykl: Versys 650 /Trajka,Shl M05,WSK 175/WSKi125
- VROC: 0
Ja postawiłem na customa, przerobione tylnie siedzenie, coś w rodzaju poduszki na pasażera. właśnie z właścicielem się dogaduje co do terminu. Myślałem bardziej o classicu ale w końcu stanęło na nim, będę bardziej się wyróżniał :P
1 Jedź z głową 2 masz dla kogo wrócić 3 motocykl nigdy nie ma pierwszeństwa nawet jeśli ma 4 dobrze się bawić 5 Lepiej wolniej a całym dojechać. Takie moje zasady
Kto jest online
Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości