Spalanie w Vulcanie

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » sob wrz 18, 2010

Raczej wszystko w normie, w mieście wiele zależy od stylu jazdy, korków itp itd
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » ndz wrz 19, 2010

SAURO - Mój spala po mieście 7,0 - 7,5 (Gażniki)
TrasKA prędkośc 80 - 110km/g spalanie 6.0
I nie mogę niżej zejść.
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » ndz wrz 19, 2010

moja BlueLady podczas ostatniego powrotu z podkarpacia spaliła 10 litrów 95 (shell) na dystansie 247 km. Przeważnie około 200 - 230 km przebiegu musiałem załączać rezerwę. A tego dnia to myślałem, że mi się kranik popsuł - wjechałem na stację bardziej profilaktycznie niż żebym musiał.
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
Azachiel77
Posty: 142
Rejestracja: ndz sie 08, 2010
Miejscowość: strzelce opolskie
Motocykl: kawasaki vulcan VN 1500 classic
VROC: 0

Post autor: Azachiel77 » pn wrz 20, 2010

U mnie identycznie jak u MUKI
zbiornik 16 l. przy ok przejechanych ok. 200 km - rezerwa i możne jeszcze zostanie na 30-50 km ale nie próbuje bo 310kg. nie zamierzam pchać
:yeee:

crazytomi
Posty: 688
Rejestracja: śr wrz 15, 2010
Miejscowość: Świdnik
Motocykl: VN 1700 VOYAGER
VROC: 32896

Post autor: crazytomi » pn wrz 20, 2010

Dokonałem dzisiaj pierwszego pomiaru, trasa mieszana 50/50 a wynik to niecałe 13L na 200 km więc 6,5/100km to chyba znośnie bo lubię odkręcić ;)

crazytomi
Posty: 688
Rejestracja: śr wrz 15, 2010
Miejscowość: Świdnik
Motocykl: VN 1700 VOYAGER
VROC: 32896

Post autor: crazytomi » ndz wrz 26, 2010

Dzisiaj drugi pomiar 2/3 miasto i 6,25 oraz mała nauka, że normalne położenie kranika to ON i dopiero wtedy RES bo miałem na środku i susza w baku na trasie :) na szczęście niedaleko był brejdak cioteczny i poratował bańką po płynie z cenną zawartością ;)

VKC
Posty: 3177
Rejestracja: czw kwie 08, 2010
Motocykl:
VROC: 0

Post autor: VKC » ndz wrz 26, 2010

NO właśnie - jak to jest - dwie szkoły są - mieć na ON i jak zajdzie potrzeba to przerzucić na RES czy mieć na RES cały czas - i pilnować się... (?)

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz wrz 26, 2010

Papaj pisze:NO właśnie - jak to jest - dwie szkoły są - mieć na ON i jak zajdzie potrzeba to przerzucić na RES czy mieć na RES cały czas - i pilnować się... (?)
mieć na on i przełączyć na res
jak będziesz się zapominał to możesz pchaniem zakończyć...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » ndz wrz 26, 2010

Średnie spalanie po Sycylii to znaczy 70% trasy po krętych górskich drogach ze stomymi podjazdami i 30% po drogach dobrych i autostradach wyszło około 5,7 litra . uważam że z bagażami i we dwie osoby to dobry wynik.
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

crazytomi
Posty: 688
Rejestracja: śr wrz 15, 2010
Miejscowość: Świdnik
Motocykl: VN 1700 VOYAGER
VROC: 32896

Post autor: crazytomi » ndz wrz 26, 2010

Odbiegając lekko od tematu spalania chciałbym zapytać o pojemność zbiornika paliwa bo:
Mariusz pisze:zbiornik powinien mieć 15 litrów...
mieso1972 pisze:Tak jak Mariusz mówi zbiornik ma 15l
Cytując Badgera z tego tematu LINK :
"VN800 Custom (1995)
- pojemność zbiornika 15,0 l"
natomiast
"VN800 Classic (1996)
- pojemność zbiornika 18,0 l"

Teraz jak to się ma do tego co mamy u siebie bo ja też mam raczej 15l ...

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » ndz wrz 26, 2010

Abramsm1a1 pisze:
Papaj pisze:NO właśnie - jak to jest - dwie szkoły są - mieć na ON i jak zajdzie potrzeba to przerzucić na RES czy mieć na RES cały czas - i pilnować się... (?)
mieć na on i przełączyć na res
jak będziesz się zapominał to możesz pchaniem zakończyć...
Zgadzam się .......... chyba że ktoś ma zaklajstrowane wężyki pod bakiem i pozycja RES nie zadziała :):) wtedy to już tylko zatrzymanie, moto na bok, pion i z wypiekami na twarzy szukać stacji:):) wszak nie przystoi Vulcana pchać :):):)

VKC
Posty: 3177
Rejestracja: czw kwie 08, 2010
Motocykl:
VROC: 0

Post autor: VKC » ndz wrz 26, 2010

A dlaczego Duszku jesteś zwolennikiem metody na RES ?

Awatar użytkownika
krzysztof
Posty: 26
Rejestracja: ndz sie 08, 2010
Miejscowość: Zawadzkie.opolskie
Motocykl: Kawasaki Vulcan 1500
VROC: 0

Post autor: krzysztof » ndz wrz 26, 2010

Jezdze dosc spokojnie i w trasie troche powyzej 5 litrow.Miasto to 6 pewna.

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » ndz wrz 26, 2010

odbiegając trochę od tematu Qufa na tych agrafkach to mi troszkę mocy brakowało. Jak jest nachylenie 60% i kąt zakrętu 180 st to i pierwszy bieg trzeba zapiąć. Jakie są wasze doswiadczenia w górzystym terenie?
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Awatar użytkownika
merkury76
Posty: 422
Rejestracja: pn maja 10, 2010
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: był VN2000 i bedzie VN2000
VROC: 0

Post autor: merkury76 » pn wrz 27, 2010

No to ja sie pochwale bak 21 l. okolo 350 kilometrów.Czyli wychodzi okolo 7 l/100. Ostatnio miałem dziwne zdarzenie.Szarpanie i nierówna praca silnika i spalanie na poziomie okolo15 litr. co sie okazało - fajki na swiecach sie poluzowały i podniosły. Po nałozeniu praca moto wróciła do normy jednak spalanie poszło na około 10 l/100.Nie wiem jaka przyczyna .
Prawdziwi twardziele nie pija mleka
Prawdziwi twardziele jedzą krowy

Awatar użytkownika
Albert
Posty: 1792
Rejestracja: czw kwie 22, 2010
Miejscowość: Błonie
Motocykl: VN 1600 Classic, Kawasaki Versys 1000
VROC: 0

Post autor: Albert » pn wrz 27, 2010

U mnie wygląda to tak, szybko czy wolno, cięzko czy lekko ,srednia zawsze koło 6.5/100km
Człowiek jest niczym, czyny są wszystkim.
Człowiek to dusza w ciele zwierzęcia.

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » pn wrz 27, 2010

crazytomi pisze:bo miałem na środku i susza w baku na trasie :)
Nigdy na środku, to położenie serwisowe i przy odrobinie pecha może się okazać, że będziesz miał cylindry do pełna zatankowane paliwem , a jak wtedy pokręcisz rozrusznikiem............. :wall: :wall: :wall:

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » pn wrz 27, 2010

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
SAURO pisze:odbiegając trochę od tematu Qufa na tych agrafkach to mi troszkę mocy brakowało. Jak jest nachylenie 60% i kąt zakrętu 180 st to i pierwszy bieg trzeba zapiąć. Jakie są wasze doswiadczenia w górzystym terenie?
A skąd tu wziąć takie górki.
Kiedyś na nartach zjeżdżałem z górki co miała 42% i na piechotę to bym pod nią pewnie wlazł, ale motorem w życiu :sad:
Na naszym południu to kwestia 3-2 zależy jak szybko da się agrafkę pokonać, z tym, że jeździłem sam - trochę lżej i trochę szybciej :mrgreen:

Awatar użytkownika
Albert
Posty: 1792
Rejestracja: czw kwie 22, 2010
Miejscowość: Błonie
Motocykl: VN 1600 Classic, Kawasaki Versys 1000
VROC: 0

Post autor: Albert » pn wrz 27, 2010

Jak jest nachylenie 60% i kąt zakrętu 180 st to i pierwszy bieg trzeba zapiąć.
Toż to prawie pion, nic sauro nie pokręciłeś? Jeżdziłem troche po Alpach ale nie spotkałem nawet takiej drogi pod takim kątem. Na wszystkich mapach są zaznaczone podjazdy do 20% ale zeby 60. :?:
Człowiek jest niczym, czyny są wszystkim.
Człowiek to dusza w ciele zwierzęcia.

Awatar użytkownika
oktogon
Posty: 2154
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Rzeszów
Motocykl: BMW K1200RT
VROC: 31527

Post autor: oktogon » pn wrz 27, 2010

Albert pisze:Jak jest nachylenie 60% i kąt zakrętu 180 st to i pierwszy bieg trzeba zapiąć.
Toż to prawie pion, nic sauro nie pokręciłeś? Jeżdziłem troche po Alpach ale nie spotkałem nawet takiej drogi pod takim kątem. Na wszystkich mapach są zaznaczone podjazdy do 20% ale zeby 60. :?:
Pewnie o kąt pochylania mu chodziło w stopniach a nie procent pochylenia.
_____ VROC 31527 _____

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 19 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 19 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą