Temat bumerang - nie mogę zapalić motocykla VN1500

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw lis 14, 2013

No i minus z kabla na ramę ;)

MaszaMadafaka
Posty: 18
Rejestracja: pn lis 11, 2013
Miejscowość: Okolice Tarnowa
Motocykl: Kawasaki Vulcan 1500 Nomad
VROC: 0

Post autor: MaszaMadafaka » czw lis 14, 2013

Panowie, jak to się mówi - czary! Dzisiaj dopiero od wtorku miałem czas popatrzeć na to co doradzaliście. Nawet już się wkur...em i kupiłem porządny prostownik. Idę więc z tym prostownikiem ,ale myślę dla jaj spróbuje go zapalić. I zaskoczył od strzała! :wall: No i już - motyla noga - zgłupiałem. Więc fruu na wiochę polansować. Ale po powrocie z kilku kilometrowej przejażdzki zauważyłem że coś się podziało z elektryką - nie świeci tylna lampa, stop, lightbary , nie jest podświetlony licznik (a chyba byc powinien) chociaż diody paliwa , Fi etc działają po przekręceniu kluczyka działają , potem gasną jak bozia przykazała. Kierunki , światła przód swiecą elegancko. Zyję nadzieją że to tylko bezpiecznik jakiś szlag trafił. I tu pytanie miażdzące - gdzie są bezpieczniki w moim krążowniku ? :scrach: No ale ważne że odpalił , zobacze jutro po pracy czy chwyci. Hough!
Jesteś zwycięzcą!!

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » czw lis 14, 2013

Z prawej strony odkręć boczek wkrętakem krzyżakowym . Pod spodem są bezpieczniki. Głowny bezpiecznik jest przy akumulatorze po odkręceniu siedzenia kierowcy. Akurat te odbiorniki o których piszesz są na jednym bezpieczniku.

MaszaMadafaka
Posty: 18
Rejestracja: pn lis 11, 2013
Miejscowość: Okolice Tarnowa
Motocykl: Kawasaki Vulcan 1500 Nomad
VROC: 0

Post autor: MaszaMadafaka » sob lis 16, 2013

Dobiłem dzisiaj akumulator na full i pali na styk :clap: Oby już tak pozostało! O
Okazało się że faktycznie spalił się bezpiecznik - i tak : świtało tylne, light bary, podświetlenie licznika świecą jak marzenie :) Ale niestety dalej nie mam światła STOP. Nie wiem szczerze mówiąc od czego zacząć.
- istnieje jakiś czujnik,przekaźnik stopu ? Czy każdy czujnik jest osobno jeden przy nożnym drugi przy ręcznym?
- w obydwu tylnych żarówkach są - nie wiem jak to cholera fachowo nazwać - po dwa druciki. Po przekręceniu kluczyka zapala (żarzy)się w żarówce ten krótszy drucik ( :p ) po przekreceniu kluczyka w pozycję " postojową" zapala się ten dłuższy drucik. Więc jak to wygląda po nacisnięciu stopu w pozycjji pierwszej (światła mijania) - który drucik powninien świecić cały czas a który po naciśnięciu drzwigni hamulca?
- mam miernik - jak spradzić czy do stopu dochodzi prąd
Jesteś zwycięzcą!!

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » ndz lis 17, 2013

MaszaMadafaka pisze: przy ręcznym?
- w obydwu tylnych żarówkach są - nie wiem jak to cholera fachowo nazwać - po dwa druciki. Po przekręceniu kluczyka zapala (żarzy)się w żarówce ten krótszy drucik ( :p ) po przekreceniu kluczyka w pozycję " postojową" zapala się ten dłuższy drucik. Więc jak to wygląda po nacisnięciu stopu w pozycjji pierwszej (światła mijania) - który drucik powninien świecić cały czas a który po naciśnięciu drzwigni hamulca?
- mam miernik - jak spradzić czy do stopu dochodzi prąd
Ten cieńszy dłuższy to postojówka 5W, grubszy i krótszy to stop 21W, a tak ogólnie to masz "choinkę" czyli brak masy........
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 38 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 38 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą