Kawasaki VN 1600 Mean Streak

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 3249
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » czw gru 05, 2013

Mars pisze:Takowe nie występują w motocyklach z silnikiem "na wtrysku"
I tu się mylisz, właśnie, że występują, zarówno w silnikach 1500 FI jak i 1600 FI tzn na wtrysku.
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » pt gru 06, 2013

I tu się mylisz, właśnie, że występują, zarówno w silnikach 1500 FI jak i 1600 FI tzn na wtrysku.
To tak naprawdę jest podwyższenie obrotów na zimnym silniku a nie ssanie ( to samo osiągniesz odkręcając trochę manetkę) . Ale jak pisze Piotr są w 1500 Fi i w 1600 Fi.

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 658
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » ndz gru 08, 2013

Hahaha- proszę o łopatologiczne wytłumaczenie, po co w silniku z wtryskiem jakaś dźwigienka? Że jest pokrętło do zwiększenia obrotów na biegu jałowym, to wiem, ale dźwigienka? Co ona pociąga?
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Awatar użytkownika
marekm
Posty: 100
Rejestracja: ndz maja 13, 2012
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: VN900 Classic, Yamaha T-Max 530
VROC: 0

Post autor: marekm » ndz gru 08, 2013

Motorcycle Service Manual

VN1600 MEAN STREAK

Rozdział 3-92 FUEL SYSTEM (DFI)

Obrazek

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 658
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » pn gru 16, 2013

Czyli to jest dźwigienka, którą się steruje, aby układ paliwowy podał więcej benzyny gdy jest zimno?
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Awatar użytkownika
kazuhira
Posty: 1382
Rejestracja: ndz sty 16, 2011
Miejscowość: Kotliska
Motocykl: KLE650
VROC: 33862

Post autor: kazuhira » wt gru 17, 2013

Mars pisze:Czyli to jest dźwigienka, którą się steruje, aby układ paliwowy podał więcej benzyny gdy jest zimno?
Dokładnie ... za czasów dawniejszej motoryzacji zwykło sie na to ssanie mówić :D
Nie jestem dziwny ... jestem z edycji kolekcjonerskiej :D

Awatar użytkownika
WiecznieŻywy
Posty: 307
Rejestracja: wt paź 02, 2012
Miejscowość: Elbląg
Motocykl: Kawasaki Vulcan 2000
VROC: 35625

Post autor: WiecznieŻywy » wt gru 17, 2013

Moj 1500 jest na wtrysku i tez ma dzwignie tak zwana ssanie , ale zasada dzialania jest oczywiscie inna , podnosi lekko obroty na zimnym a pociagaMars, dzwignie przepustnicy a reszte wykonuje sterownik( taka dzisiejsza technologia ulatwiajace zycie) a linka od obrotow ma słozyc czemu innemu , napewno nie do odpalania zimnego silnika

Jami66
Posty: 3
Rejestracja: wt sty 26, 2016
Miejscowość: Czarnków
Motocykl: kawasaki drifter1500r
VROC: 0

Re: Kawasaki VN 1600 Mean Streak

Post autor: Jami66 » pn mar 25, 2019

W drifterze 1500 też jest.
Jami66

Awatar użytkownika
Dino32
Posty: 48
Rejestracja: czw gru 06, 2018
Miejscowość: Trójmiasto
Motocykl: VN1600 Mean Streak
VROC: 0

Re: Kawasaki VN 1600 Mean Streak

Post autor: Dino32 » czw kwie 04, 2019

Również posiadam VN1600MS na wtrysku i takową "dźwigienkę ssania'' posiadam.
Na początku też myślałem właśnie że to musi być gaźnik, jednakże po wyedukowaniu się na temat budowy tego motocykla oraz sprawdzeniu organoleptycznie układu zasilania paliwem, z czystym sumieniem mogę powiedzieć że występowanie "linki ssania" przy zasilaniu wtryskiem jest w tym przypadku jak najbardziej na miejscu.

Gre8
Posty: 27
Rejestracja: sob gru 09, 2017
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: Mean Streak 1600B
VROC: 0

Re: Kawasaki VN 1600 Mean Streak

Post autor: Gre8 » ndz kwie 02, 2023

no i zeszło z tematu....problem autora był o odpalaniu a zrobił się wykład na temat linki ssania.

Ok, to już mamy ustalone...linka ssania w układzie paliwowym FI istnieje i tyle.

Wracam do korzeni tematu.
Mam ten sam problem po wymianie kominów na V&H.
Nie zawsze ale czasami bez znaczenia czy zimny czy ciepły potrafi kręcić i tak jakby nie miał paliwa.
Teraz już wiem z praktyki, że nie ma sensu kręcić go w nieskończoność tylko zrobić przerwę kilka sekind i spróbować ponownie. Zazwyczaj za drugim razem już pali normalnie.
Niestety czasem potrafi też "zdmuchnąć świece" przy próbie ruszania ze świateł w chwili dodania gazu.
Wkurza mnie to :(
Wymieniłem świecie, filtry powietrza i w zasadzie nadal okazjonalnie występują takie sytuacje.

Ostatnio rozmawiałem z kumplem i zwrócił uwagę, ze to może czujnik temperatury przekłamuje.
Jak zimny to z kominów strasznie śmierdzi jak by nie przepalał mieszanki (oczywiście brak kata na kominach V&N) nawet widać czasami lekki czarnawy dymek z kominów. Po odpaleniu obroty ma wyższe i po chwili schodzą, czyli coś tam się dzieje i reguluje. Niektórzy twierdzą, że po wymianie kominów moto musi iść na hamownię i strojenie . Wszystko ok, ale mój rocznik 2005 nie pozwala na ingerencję w mapy bez założenia DynoJet'a a to strasznie podnosi koszty i zaczyna się robić bez sensu.

Pytanie do autora, czy rozwiązał problem, czego próbował , jakie efekty ?

Kozioł
Posty: 454
Rejestracja: wt lip 31, 2018
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 1600classic
VROC: 0

Re: Kawasaki VN 1600 Mean Streak

Post autor: Kozioł » ndz kwie 02, 2023

Autor raczej nie pomoże ponieważ ostatni raz tu zaglądał w 2014 roku... Myślę że masz 3 wyjścia, przyzwyczaić się, zainwestować w Power Commandera albo wrócić do fabryki...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą