VN 2000 "wali" się w zakretach.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pn paź 04, 2010

Lecho69 pisze:
Abramsm1a1 pisze:Jak masz jaką żabę zobacz na klocku może dasz radę
Ja kupiłem coś takiego
Podnoszę moto na całą zimę i do wszelkich spraw serwisowych

Podnośnik
680kg :?:
:idea: Abrams, to weź i mój na zimę, spokojnie oba się w udźwigu zmieszczą.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wagowo spoks tylko gdzie z piętrować? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[ Dodano: Pon Paź 04, 2010 ]
Baudolino pisze:
Abramsm1a1 pisze:Ja kupiłem coś takiego
O widzisz !!! Fajne to to, a i cena nie jest przerażająca. Wielkie dzieki. :)

Pozdrawiam
I zimą nie musisz nim turlać w garażu, opony się nie odgniatają, i cały serwis dużo łatwiej wykonać...
Ja jeszcze pasy dostałem w komplecie do spięcia i jak przypniesz to się nie wywróci...
W garażu nim spokojnie podniesionym przejeżdżam i nie ma bólu przy czyszczeniu łańcucha wyjęciu koła...
Ten co wrzuciłem to jakiś pierwszy z brzegu ale coś w tym stylu nabyłem
Raz kiedyś to cały tył 206 podniosłem i dał radę;) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » pn paź 04, 2010

Abramsm1a1 pisze:Wagowo spoks tylko gdzie z piętrować?
Jak się popieści, to sie i zmieści :P

Pozdrawiam

Luzak

Post autor: Luzak » pn paź 04, 2010

Abramsm1a1 pisze: Jak masz jaką żabę zobacz na klocku może dasz radę
Ja kupiłem coś takiego
Podnoszę moto na całą zimę i do wszelkich spraw serwisowych

Podnośnik
Fajny patencik z tym podnośnikiem - widziałem to w akcji na bazarze na Służewcu, ale zapomniałem o tym. Dzięki za przypomnienie :-)
Ostatnio zmieniony wt lis 02, 2010 przez Luzak, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
merkury76
Posty: 422
Rejestracja: pn maja 10, 2010
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: był VN2000 i bedzie VN2000
VROC: 0

Post autor: merkury76 » wt paź 05, 2010

U mnie jest podobnie.Przy małych predkosciach i ciasnych winklach tak sie dzieje. W końcu to wazy prawie 380 kg plus kierowca. Zobacz na opony w jakim sa stanie to jest tez wazne, olej w lagach.
Prawdziwi twardziele nie pija mleka
Prawdziwi twardziele jedzą krowy

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » wt paź 05, 2010

merkury76 pisze:U mnie jest podobnie.Przy małych predkosciach i ciasnych winklach tak sie dzieje. W końcu to wazy prawie 380 kg plus kierowca. Zobacz na opony w jakim sa stanie to jest tez wazne, olej w lagach.
Dzięki za porady. Możesz mi jeszcze powiedzieć ile miejsca musisz mieć na ósemkę albo na najciasniejszy skręt ??

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » śr paź 06, 2010

Lozyska glowki ramy bym wykluczyl na 100%, w pierwszym etapie uszkodzenia mozna odczuc dziwne wrazenie ze moto po chwili reaguje na zakret, lub skrecajac odczuwa sie opor. Jak zna sie swoje moto to wychwyci sie to w momecie, a doprowadzenie do luzu pionowego trche trwa, wtedy juz lozyska sie rozsypuja i glebe zaliczyc mozna ostra.

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » czw paź 07, 2010

Tiszo pisze:Jak zna sie swoje moto to wychwyci sie to w momecie
To mój pierwszy motocykl i pierwszy sezon więc raczej ani nie znam motocykla, ani się nie znam na motocyklach. :) Dwie gleby zaliczyłe, z tego jedną z mojej winy, a następną do tej pory nie wiem czemu.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
merkury76
Posty: 422
Rejestracja: pn maja 10, 2010
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: był VN2000 i bedzie VN2000
VROC: 0

Post autor: merkury76 » czw paź 07, 2010

ósemeczke i ciasne zakrety rób na półsprzegle i lekki gaz bo to jest V i tylko 2 cycle przy tej pracy silnika i poj. mocno szarpie. Jak pomierze ile mi zajmuje to ci napisze albo nakrece filmik
Prawdziwi twardziele nie pija mleka
Prawdziwi twardziele jedzą krowy

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » czw paź 07, 2010

Przeleciałem posty w temacie i myślę sobie tak: VN2000 to duża maszyna o rozstawie ponad 1700 mm i o nadsterowności :wink: można zapomnieć. Na łukach często trzeba przycinać gdy nie ma miejsca na właściwą prędkość i odpowiedniej nawierzchni by się przechylić, inaczej wynosi do przeciwległego rowu. Miejskie winkle zazwyczaj trzeba atakować przeciwskrętami inaczej lecisz na czołówkę albo przeciwnie na glebę. Ważne by przy dużym skręcie kierownicy na małych prędkościach nie przesadzić z przednim hamowaniem, bo może być problem bez podpórki. Generalnie jest trudny w manewrowaniu na małych prędkościach, trzeba wyczucia i raczej używać delikatnie gazu na pół sprzęgle niż hamulca. Przy manewrowaniu na małych prędkościach / również podpierając się nogami / nie spieszyć się bo mały błąd może znaczyć kłopot. Moje doświadczenie ma przebieg tylko 10 kkm więc wrażenia są też świeże, ale za to nie skażone rutyną. Podsumowując: nie zauważyłem jakiejś szczególnej tendencji do walenia się moto, ale ciężar i bezwładność robią swoje. Powyższe uwagi mogą być banalne, ale tak dzisiaj czuję ten temat.
No i trening robi mistrza. Potrenujesz w okolicach Dużego i Małego Rynku i będziesz mistrzem. :yeee:
Zazdroszczę nocnych klimatów wokół Sukiennic. :wall:

_________________
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
merkury76
Posty: 422
Rejestracja: pn maja 10, 2010
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: był VN2000 i bedzie VN2000
VROC: 0

Post autor: merkury76 » czw paź 07, 2010

dokładnie mirad
Prawdziwi twardziele nie pija mleka
Prawdziwi twardziele jedzą krowy

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » ndz paź 10, 2010

Wielkie dzieki za rady panowie. Zakupilem gumy i się zastanawiam czy zmieniać je jeszcze w tym roku czy poczekać do wiosny. Zobaczymy.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » ndz paź 10, 2010

Baudolino pisze:Wielkie dzieki za rady panowie. Zakupilem gumy i się zastanawiam czy zmieniać je jeszcze w tym roku czy poczekać do wiosny. Zobaczymy.

Pozdrawiam
Ja bym poczekał do nast. sezonu :cool:
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz paź 10, 2010

Baudolino pisze:Wielkie dzieki za rady panowie. Zakupilem gumy i się zastanawiam czy zmieniać je jeszcze w tym roku czy poczekać do wiosny. Zobaczymy.

Pozdrawiam
Jeżeli nie stawiasz na podnośniku na zimę to zaczekaj do wiosny...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » ndz paź 10, 2010

Podnośnik już do mnie ponoć jedzie :)

Pozdrawiam

[ Dodano: Pon Paź 11, 2010 ]
Wiecie może gdzie jest i jak się można dobrać do rozrusznika ?? Powiesiło się wczoraj cholerstwo i dupa blada. Robi trrrrrry, trrrry i chyba trzeba go czymś szturchnąć albo rozebrać.


Pozdrawiam

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » wt lis 02, 2010

Baudolino pisze:Kurka... Nie wiem czy ma opory, to mój pierwszy motocykl więc doświadczenie raczej zerowe.

Swoją drogą to trochę przerażające że ludzie kupują najwieksze motocykle na pierwsze w życiu moto prawie -400kg ponad 100km mocy.. (bez urazy baudolino) jeszcze gorsza jest kombinacja gsx-r 1000 i 19lat pierwsze moto dołączyć do motoru wieniec..

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » wt lis 02, 2010

Nie jest zaś taki najwiekszy :mrgreen:
Fakt że ciężki, ale motocykle o mniejszej pojemności np.1300 cm3 też maja dobrze ponad 350kg.
Co do mocy ??
Moc i przyspieszenie to już chyba kwestia tego co i ile się ma pod berecikiem.
Zanim kupilem troszke czytałem na ten temat. Jest sporo wypowiedzi typu " Na poczatek 250 potem 500, 750 itd". Nie stać mnie na coroczną wymianę motocykla, więc wolałem z kopa kupić docelowy i powoli się uczyć na nim jezdzić.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » wt lis 02, 2010

Baudolino pisze:

Nie stać mnie na coroczną wymianę motocykla, więc wolałem z kopa kupić docelowy i powoli się uczyć na nim jezdzić.
Też tak myślałem / poza problemem moich gabarytów / i jakoś leci kilometraż. :motonita:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Albert
Posty: 1792
Rejestracja: czw kwie 22, 2010
Miejscowość: Błonie
Motocykl: VN 1600 Classic, Kawasaki Versys 1000
VROC: 0

Post autor: Albert » wt lis 02, 2010

Baudolino nie przejmuj sie niczym, ta moc Cię nie zabije, a do masy sie spokojnie i powoli przyzwyczaisz. Kilometrów narobisz i nawet nie zauważysz jak ciężki sprzęt prowadzisz. A do wypadów jest super, sam jedzie.
Człowiek jest niczym, czyny są wszystkim.
Człowiek to dusza w ciele zwierzęcia.

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » wt lis 02, 2010

Albert pisze: A do wypadów jest super, sam jedzie.
Byle jechał tam gdzie ja chcę :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 3249
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » wt lis 02, 2010

Baudolino pisze:Byle jechał tam gdzie ja chcę
Nawet się nie obejżysz jak ujażmisz bestię. :antlers:
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Zablokowany

Kto jest online

Jest 8 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 8 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą