![:pada:](./images/smilies/pwned.gif)
LwG
Mój też był malowany, na jedyny słuszny kolor czarnykawosz pisze:Dziękuje Panowie za zainteresowanie moją sprawą, przeczytałem uważnie wszystkie wypowiedzi i już wiem że motor był malowany skoro Wituś napisał że ten rocznik występował tylko w kolorze czerwonym no ale cooo tam za takie pieniądze nie mogło być inaczej ....
no i jak napisał Duch silnik trzeba osłuchać, serducho najważniejsze! Czytałem już na forum że niekatowane nakręcają ponad 150 000 km także od razu pojawił się banan na twarzy![]()
Miałem nadzieje że na tym weekendzie pojadę obejrzeć machinę ale niestety pogoda nie sprzyja...
Panowie dzięki jeszcze raz i słoneczka życzę!
LwG
o... .i ja miałem problem z lewą, ciekła i w dodatku był duży luz wiec tuleje ślizgowe trzeba było wymienić! a prawa okWituś pisze: Wymiana uszczelniaczy cię nie zrujnuje. Przerabiałem to z dwa tygodnie temu, tez w zasadzie lewa strona. Zastanawiam się czy to nie jest spowodowane tarczą hamulcową z lewej strony wiec i nie równomiernym obciążeniem podczas hamowania, zwłaszcza że oponę też miałem z lewej strony ciut bardziej zjechaną.
Masz pełną rację.Painkiller pisze:Ta stronka twierdzi, że w '95 roku oprócz czerwonego występowało również czarne malowanie
http://www.cyclechaos.com/wiki/Kawasaki_VN800A
no właśnie, był i czarny i czerwony, z małym emblematem na zbiorniku oraz bez takowychZeus pisze:Masz pełną rację.Painkiller pisze:Ta stronka twierdzi, że w '95 roku oprócz czerwonego występowało również czarne malowanie
http://www.cyclechaos.com/wiki/Kawasaki_VN800A
Roczniki '95 były w dwóch malowaniach, czerwonym i czarnym.
Emblematy również występowały w tych modelach, z tym że nie wszyscy musieli zakładać.