DRIFTER 1500 2004rok

Benny84
Posty: 19
Rejestracja: czw paź 30, 2014
Miejscowość: Duszniki WLKP
Motocykl: Drifter 1500
VROC: 0

DRIFTER 1500 2004rok

Post autor: Benny84 » śr lis 26, 2014

Witam czy w tym silniku vn1500 zeby uszczelnic pokrywy zaworów trzeba wyciągnąc silnik????

dodeks
Posty: 172
Rejestracja: śr sty 19, 2011
Miejscowość: Płaza
Motocykl: vn 1500 nomad
VROC: 0

Post autor: dodeks » czw lis 27, 2014

Rama chyba się bardzo nie różni od klasycznej więc raczej nie masz innej możliwości.

Benny84
Posty: 19
Rejestracja: czw paź 30, 2014
Miejscowość: Duszniki WLKP
Motocykl: Drifter 1500
VROC: 0

Post autor: Benny84 » czw lis 27, 2014

co za gówno ,jednak kawasaki to kupa niezłej sraki

Piker

Post autor: Piker » czw lis 27, 2014

Idzie zima, masz duuużo czasu :D

Benny84
Posty: 19
Rejestracja: czw paź 30, 2014
Miejscowość: Duszniki WLKP
Motocykl: Drifter 1500
VROC: 0

Post autor: Benny84 » czw lis 27, 2014

no dokładnie,mam nadzieje ze tylko wystarczy jak go troche opuszcze :antlers: , albo moze sie uda dokrecic bedzie ok ,ale nie ma co sie łudzic pewnie,to regulacja zaworów tez jest widze zajebista hehe

Gasman
Posty: 250
Rejestracja: czw maja 17, 2012
Miejscowość: Brodnica
Motocykl: HD FLHTCUI
VROC: 34836

Post autor: Gasman » czw lis 27, 2014

w 1500 nie regulujesz zaworów.Tu masz hydraulikę.
Rolling, rolling, rolling.........
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » pt lis 28, 2014

wyciągniecie silnika na glebe jakieś 1,5 godziny, za drugim razem zszedłem do 55 minut :)
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

Peblo
Posty: 447
Rejestracja: wt lip 23, 2013
Miejscowość: Łuków
Motocykl: Nomad 1500
VROC: 0

Post autor: Peblo » pt lis 28, 2014

Benny84 pisze:co za gówno ,jednak kawasaki to kupa niezłej sraki
Dość odważna opinia jak na to forum......
Pozdrawiam Cię Iron 75

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » pt lis 28, 2014

Kolego Beny. Rozumiem, że coś Ci nie wyszło z mechaniką Twojego moto więc na markę Kawasaki żółć wylewasz ale czy to na pewno ich wina ? Przerabiałem niedawno z bratem klubowym wyjęcie silnika 1500 z ramy i wiem jak to może zirytować gdy nie ma "pomocnej ręki a właśnie trzeba szpilkę dociągnąć" :)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
sebbb
Posty: 83
Rejestracja: czw sie 21, 2014
Miejscowość: Dęblin
Motocykl: Kawa vn 1500
VROC: 36859

Post autor: sebbb » sob lis 29, 2014

W wn-15 na jesieni udało mi się ściągnąć pokrywę bez wyciągania silnika i opuszczania na tylnym cylindrze.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 0 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 0 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą