VN1500 gaźnik - gaśnie na ciepłym silniku

Awatar użytkownika
Duszek
Posty: 1918
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Niemcy
Motocykl: GL 1500 I
VROC: 32261

VN1500 gaźnik - gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: Duszek » pt paź 03, 2014

Witajcie, łapy mi już opadają, moja była lalka jest chora a ja nie potrafię jej pomóc.
Sprawa jest następująca: moto było przez ostatnie dwa lata sporadycznie i krótko używane.
W tej chwili na zimnym silniku odpala jak należy, kiedy silnik się rozgrzeje gaśnie tak "jakby ktoś zgasił światło" - zanik iskry na wszystkich świecach. Kiedy ochłonie odpali na chwilkę i sytuacja się powtarza.
Wymieniłem świece, sprawdziłem impulsatory - podają napięcie, sprawdziłem kable są przejścia - wygląda mi to na moduł zapłonowy.

Co o tym myślicie ??

Pozdrawiam
... i nie mylmy posiadacza motocykla z motocyklistą ... Andrzej Ch +

GG : 51000581

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » pt paź 03, 2014

Podmień jeszcze czujnik temperatury, albo sprawdź jego oporność, w manualu gdzieś widziałem dane jakie powinny być opory zależnie od temperatury.
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
Duszek
Posty: 1918
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Niemcy
Motocykl: GL 1500 I
VROC: 32261

Post autor: Duszek » pt paź 03, 2014

Tak Wojciu, ale ten model nie ma komputera. Myślisz, że czujnik temp. to jest ten problem Przeglądając serwisówkę nie widziałem możliwego wpływu jednego do drugiego ;) czujnik temp. wg tego odpowiada tylko za uruchomienie wentylatora :twisted:
... i nie mylmy posiadacza motocykla z motocyklistą ... Andrzej Ch +

GG : 51000581

Awatar użytkownika
Duszek
Posty: 1918
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Niemcy
Motocykl: GL 1500 I
VROC: 32261

Post autor: Duszek » śr lis 26, 2014

Dziś wieczorem wrócił do mnie moduł zapłonowy z regeneracji - DUPA z tego wyszła.

Teraz to już wcale nie gada - brak iskry.

Co robić ??
... i nie mylmy posiadacza motocykla z motocyklistą ... Andrzej Ch +

GG : 51000581

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » śr lis 26, 2014

Duszek pisze:sprawdziłem kable są przejścia
zmień przewody jednak :p
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
sebbb
Posty: 83
Rejestracja: czw sie 21, 2014
Miejscowość: Dęblin
Motocykl: Kawa vn 1500
VROC: 36859

Post autor: sebbb » pt lis 28, 2014

Moduł widzę na allegro to koszt około 400 zł, więc drogo :( Proponuje znalezienie kogoś z forumowiczów blisko Ciebie i podmianę modułu na chwilę... Jak nie zaskoczy poszukałbym jeszcze w stacyjce (może coś się przegrzewa), sprawdził napięcie zasilania czy w normie i nieszczęsny czujnik kosy... No może jeszcze cewki, które mogły ulec przebiciu i pod wpływem temperatury tracą swoje właściwości. Możesz je sprawdzić mierząc oporność.

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » pt lis 28, 2014

Duszku, a cewki sprawdzałeś ? Czujnik "wypadkowy" :)
Przewody WN i fajki to też dobry trop choć naraz cztery jakby padły to byłoby "coś" jeżeli mówisz, że w ogóle nie gada.

Peblo
Posty: 447
Rejestracja: wt lip 23, 2013
Miejscowość: Łuków
Motocykl: Nomad 1500
VROC: 0

Post autor: Peblo » sob lis 29, 2014

Też bym stawiał na cewki może zmieniłeś regulator poszło lepsze napięcie i słabą cewkę szlak trafił.....
Pozdrawiam Cię Iron 75

Awatar użytkownika
Duszek
Posty: 1918
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Niemcy
Motocykl: GL 1500 I
VROC: 32261

Post autor: Duszek » sob lis 29, 2014

Wg mojej skromnej osoby, cewki nie !!! bo jak, dwie na raz ???
:(
... i nie mylmy posiadacza motocykla z motocyklistą ... Andrzej Ch +

GG : 51000581

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » pn gru 01, 2014

Duszek pisze:Wg mojej skromnej osoby, cewki nie !! ! bo jak, dwie na raz ?? ?
:(
Duszek napraw to w końcu. Bo przyjadę . :mad:

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » wt gru 02, 2014

Duszku, a sprawdzałeś po tym "padnięciu" napięcie na akumulatorze ? może to regler Ci padł i teraz to nie ma czym kręcić rozrusznikiem ? a po jakimś czasie to się aku "zregenerowało" i coś tam jeszcze da ale nie wystarczy aby ruszyć V2.
Stara samochodziarska metoda (tak mi się wydaje że pamiętam jak mi ociec gadali) jak sprawa prądu to w kolejności : świece, fajki, przewody, aparat zapłonowy, akumulator, prądnica/alternator......
Długa droga ale coś mi się wydaje że u Ciebie to będzie pierdoła w stylu regulator padnięty.... :)
Daj znać proszę

P.S. jaką masz wersję Nomada ?

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 0 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 0 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą