Pompa paliwa
- Kristof_if
- Posty: 726
- Rejestracja: sob sty 11, 2014
- Miejscowość: Lubomia
- Motocykl: HD FLHTK103,Honda Transalp,Cx500,był VN 1500
- VROC: 37033
Pompa paliwa
Jak Sprawdzić pompę paliwa w vn 1500 G nomad na gaźniku.
Do pompy idzie przewód 4 pinowy na dwoch jest 12 v ale pompa stoi
Pomocy
Do pompy idzie przewód 4 pinowy na dwoch jest 12 v ale pompa stoi
Pomocy
Kriss.
Live to ride,ride to live.
Live to ride,ride to live.
-
- Posty: 921
- Rejestracja: pn sie 20, 2012
- Miejscowość: Szczyty
- Motocykl: drag star 1100
- VROC: 0
Re: Pompa paliwa
A co się dzieje, nie odpala?Kristof_if pisze:Jak Sprawdzić pompę paliwa w vn 1500 G nomad na gaźniku.
Do pompy idzie przewód 4 pinowy na dwoch jest 12 v ale pompa stoi
Pomocy
Bo liczy się droga, nie cel.
- Kristof_if
- Posty: 726
- Rejestracja: sob sty 11, 2014
- Miejscowość: Lubomia
- Motocykl: HD FLHTK103,Honda Transalp,Cx500,był VN 1500
- VROC: 37033
- Kristof_if
- Posty: 726
- Rejestracja: sob sty 11, 2014
- Miejscowość: Lubomia
- Motocykl: HD FLHTK103,Honda Transalp,Cx500,był VN 1500
- VROC: 37033
Dzięki od odzew
Dławiła (Baśka) się zawsze jak była niższa temperatura ale już znalazłem problem z prawej strony pod pokrywą Filtra powietrza była luźna jedna ze śrub stąd pewno za dużo powietrza.A w pokrywie wieczny gwint i dlatego poprzednik nie dokręcił.
Pytałem czy ktoś ma znajomość elektryki żeby sprawdzić pracę pompy bez uruchomiania silnika.Ale już widzę że pracuję tylko jak silnik jest odpalony.
Pozdrawiam
Dławiła (Baśka) się zawsze jak była niższa temperatura ale już znalazłem problem z prawej strony pod pokrywą Filtra powietrza była luźna jedna ze śrub stąd pewno za dużo powietrza.A w pokrywie wieczny gwint i dlatego poprzednik nie dokręcił.
Pytałem czy ktoś ma znajomość elektryki żeby sprawdzić pracę pompy bez uruchomiania silnika.Ale już widzę że pracuję tylko jak silnik jest odpalony.
Pozdrawiam
Kriss.
Live to ride,ride to live.
Live to ride,ride to live.
- Kristof_if
- Posty: 726
- Rejestracja: sob sty 11, 2014
- Miejscowość: Lubomia
- Motocykl: HD FLHTK103,Honda Transalp,Cx500,był VN 1500
- VROC: 37033
- KJUSTYN
- Posty: 8
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011
- Miejscowość: Hajnówka,
- Motocykl: VN 1500 NOMAD G2
- VROC: 0
Witam. Pozwolę sobie odświeżyć temat trochę z innej beczki. Pociekła mi pompa paliwa w VN 1500 G2, ta 4-ro PINowa. Mam dość napraw i uszczelniania przed każdym sezonem i czekania kiedy się znów roz***rzy. Chcę ją wymienić na inną 2-PINową. Podłączenie elektryczne nie stanowi problemu. Nie wiem tylko jaką pompę (zamiennik) dobrać. W związku z tym pytanie: czy ktoś z kolegów zmieniał taką pompę? Jakieś sugestie odnośnie zamiennika? I najważniejsze - jakie ciśnienie robocze daje oryginalna pompa (układ paliwowy z gaźnikiem)?
- Kristof_if
- Posty: 726
- Rejestracja: sob sty 11, 2014
- Miejscowość: Lubomia
- Motocykl: HD FLHTK103,Honda Transalp,Cx500,był VN 1500
- VROC: 37033
- KJUSTYN
- Posty: 8
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011
- Miejscowość: Hajnówka,
- Motocykl: VN 1500 NOMAD G2
- VROC: 0
Próbowałem skontaktować się przez PW i mailem, ale chyba nie poszło. Jak możesz przyślij mi swój nr tel. SMS-em na nr 604 546 564. Pozdrawiam KrzysiekKristof_if pisze:Witaj
Mam tą starą pompę jest szczelna i pompuje TYLKO że za dużo podobno są kpl. naprawcze jak chcesz to podjedź bądź ci wyślę wg uznania
Co do zamienników nie mam pojęcia
Pisz lub dzwoń nr tel na PW
- Kristof_if
- Posty: 726
- Rejestracja: sob sty 11, 2014
- Miejscowość: Lubomia
- Motocykl: HD FLHTK103,Honda Transalp,Cx500,był VN 1500
- VROC: 37033
Kto jest online
Jest 13 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 13 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości