no i dobrnęliśmy do części ostatniej
Cz. 3 – koło, błotnik, hamulce
Narzędzia: imbus 17, imbus 22, jakiś pobijak, mniejsze imbusy, klucz 12
Nie mam imbusa 22, a 17-tkę połamałem, taki patent, działa.
Między lagi wsuwamy koło zgodnie z oznaczeniem kierunku ruchu.
Pomiędzy kołem i amorkami należy umieszczamy tuleje (takie same z obu stron), wsuwamy ośkę i z drugiej strony nakrętką. Dokręcamy z odpowiednia siłą.
Dokręcamy śruby zabezpieczające (łącznie 4 szt)
Wkładamy błotnik (od tyłu)
Przykręcamy go do lag (4 śruby)
Za nakrętki służą blaszki z uchwytem na wężyk hamulcowy.
Powiększamy za pomocą np. płaskownika rozstaw klocków (tłoczki się trochę wsuną). Bez szaleństw, 2 mm to dużo.
Nasuwamy na tarcze i przykręcamy 2-ma śrubami
Wężyk hamulcowy wraz z gumowym pierścieniem mocujemy w uchwycie.
O ile pogoda pozwoli jedziemy na próbę.
Jeżeli nie to w pełni zadowoleni z dobrze wykonanej pracy delektujemy się słynną lubelską.
Oczywiście używamy do tego odpowiedniego specjalnego klucza, tzw. szklanej 30-tki
PS. wszystkie elementy, olej dostaniecie w V-MOTO, w razie wątpliwości co do dobrania kolega Zeus z pewnością pomoże.
remont zawieszenia cz3 - koło
remont zawieszenia cz3 - koło
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy
Kto jest online
Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości