problem z odpaleniem

Kaśka 2000
Posty: 6
Rejestracja: śr paź 15, 2014
Miejscowość: Koło
Motocykl: kawasaki vn 2000
VROC: 0

problem z odpaleniem

Post autor: Kaśka 2000 » śr lut 18, 2015

Witam.
Po odpaleniu i rozgrzaniu silnik normalnie chodził, po przegazowaniu (delikatnie 2 razy) motocykl zgasł i nie można go było uruchomić. Po iluś próbach strzelił w kominy KONRETNIE. Iskra jest, paliwo dochodzi, wymienione płyny, wymienione filtry (filtr powietrza K&N). Prosze o pomoc w zdagnozowaniu przyczyny, może ktoś miał taki problem i potrafi go rozwiązać?
Prosiłbym o kontakt e-mail: arturberdz@gmail.com

Robrob
Posty: 205
Rejestracja: śr mar 06, 2013
Miejscowość: Łomża
Motocykl: BMW K1200 LT
VROC: 0

Post autor: Robrob » czw lut 19, 2015

przyczyn może być kilka od zawalonych świec po walnięty czujnik położenia wału, ale zaczynał bym od wymiany świec
Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » czw lut 19, 2015

Jestem także za świecami choć rzeczywiście jak czujka położenia nawali to nie ma opcji żeby odpalił.
Najprościej i najtaniej jak kolega zapodał świece, potem sprawdzić styki przełącznika zapłonu na kierownicy a dalej dopiero osprzęt silnika. Nasz kolega Duszek także miał swego czasu problemy z odpaleniem 1,500 cetki i problem leżał w stacyjce w stykach. :ok:
--

Awatar użytkownika
endrju
Posty: 79
Rejestracja: pt maja 21, 2010
Miejscowość: Krakow
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: endrju » pt lut 20, 2015

Artur,
miałem podobny kłopot parę tygodni temu. Zerknij tu:
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... 1415baf38e

Oczywiście przyczyn może być wiele. Proponuję zacząć od rzeczy mało skomplikowanych. Skoro moto chodziło do rozgrzania się to kłopot wystąpił podczas pracy. Styki/łączki wszelakie warto sprawdzić, świece również, akumulator, regulator napięcia...itp.
Nawet jeśli wyeliminujesz jakieś złe łączenie to moto może nie odpalić, bo po prostu zalane jest jak 125. Zdarzyło mi się zalać 2kę 2 razy, ostatnio porządnie i odpalenie po czymś takim nie jest łatwe.

Jeszcze jedno - nie wiem ile chodził twój motor po odpaleniu ale sprawdź również w jakim położeniu jest pokrętło od wolnych obrotów (to przy filtrze paliwa). Silnik sam schodzi na niższe obroty i jeśli masz za nisko ustawione dawkowanie paliwa tym pokrętłem to jest lipa. (wiem, Ameryki nie odkrywam)

Powodzenia :ok:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 21 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 21 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą