db killery własnej roboty do wydechów Kaliński w VN 1600
- Winters
- Posty: 177
- Rejestracja: czw wrz 25, 2014
- Miejscowość: Mikołów
- Motocykl: Yamaha Virago XV 750, Vulcan VN 1600 classic
- VROC: 0
db killery własnej roboty do wydechów Kaliński w VN 1600
Hejka....
Właśnie dzisiaj skończyłem projekt - db killery do wydechów Kaliński.
Mam co prawda od Gasmana komplet oryginalnych wydechów ale wolałem sobie dorobić db killery do tych od Kalińskiego.
Pomyślałem tak... na przegląd założę, w razie kontroli Policji założę tak co by nie mieć problemów. Swoją drogą ciekawe czy jak podczas kontroli usunę usterkę (za głośny wydech) to i tak dostanę mandat?? To chyba dobra wola Miśków..
Teraz tylko muszę zawieść na powłokę galwaniczną.... i będzie ok.
Próba wyszła super... bass został ale kilka razy ciszej...
Poniżej fotka przed galwanizernią:
Właśnie dzisiaj skończyłem projekt - db killery do wydechów Kaliński.
Mam co prawda od Gasmana komplet oryginalnych wydechów ale wolałem sobie dorobić db killery do tych od Kalińskiego.
Pomyślałem tak... na przegląd założę, w razie kontroli Policji założę tak co by nie mieć problemów. Swoją drogą ciekawe czy jak podczas kontroli usunę usterkę (za głośny wydech) to i tak dostanę mandat?? To chyba dobra wola Miśków..
Teraz tylko muszę zawieść na powłokę galwaniczną.... i będzie ok.
Próba wyszła super... bass został ale kilka razy ciszej...
Poniżej fotka przed galwanizernią:
-
- Posty: 652
- Rejestracja: śr paź 17, 2012
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: VN 800 Classic był, jest NOMAD 1500
- VROC: 36925
Powiem tak co do woli "misków" jezeli stwierdzą podczas kontroli że przekraczasz dopuszczlany poziom hałasu czyli 96db to dostaniesz mandat 200 i zabiora Ci dowód rejestracyjny bez prawa kontynuowania jazdy, czyli laweta. Nic nie da ze naprawisz usterkę na miejscu, naprawę musi potwierdzić stacja diagnostyczna, i odbiór dowodu na podstawie kwitu ze stacji diagnostycznej. Ale wiadomo zależy od miśka. Przeżyłem to pare tygodni temu, co prawda w aucie, przepalona żarówka w przeciwmgielnym i niesprawny ręczny( u mnie nożny) mandat laweta itd.
- Winters
- Posty: 177
- Rejestracja: czw wrz 25, 2014
- Miejscowość: Mikołów
- Motocykl: Yamaha Virago XV 750, Vulcan VN 1600 classic
- VROC: 0
A co powiesz na takie rozporządzenie Policji....."Ponadto
funkcjonariusz obowiązany jest zatrzymać dowód rejestracyjny za pokwitowaniem
bez zezwolenia do dalszego używania pojazdu zgodnie z art. 132 ust 1 pkt 1a ustawy,
jeżeli kierujący nie usunie na miejscu usterki, a ww. nieprawidłowości zagrażają bezpieczeństwu ruchu"
Jest to zapis w materiałach dydaktycznych Policji w Katowicach.
funkcjonariusz obowiązany jest zatrzymać dowód rejestracyjny za pokwitowaniem
bez zezwolenia do dalszego używania pojazdu zgodnie z art. 132 ust 1 pkt 1a ustawy,
jeżeli kierujący nie usunie na miejscu usterki, a ww. nieprawidłowości zagrażają bezpieczeństwu ruchu"
Jest to zapis w materiałach dydaktycznych Policji w Katowicach.
-
- Posty: 652
- Rejestracja: śr paź 17, 2012
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: VN 800 Classic był, jest NOMAD 1500
- VROC: 36925
Winters nie wiem co jest w rozporządzeniach Policji,
ale wiem że jak sie misiek uprze to zabierze ci dowód i tyle, wiadomo ze nie wszystkie patrole mają sonometry ale maja taki kruczek " zachodzi prawdopodobieństwo" i na tej podstawie może cie skierować na przegląd, tak jak pisałem zależy od miśka. Ale to jest moje zdanie po ostatnich przejściach na nic były dyskusje zabrany dowód i tyle.
ale wiem że jak sie misiek uprze to zabierze ci dowód i tyle, wiadomo ze nie wszystkie patrole mają sonometry ale maja taki kruczek " zachodzi prawdopodobieństwo" i na tej podstawie może cie skierować na przegląd, tak jak pisałem zależy od miśka. Ale to jest moje zdanie po ostatnich przejściach na nic były dyskusje zabrany dowód i tyle.
- Winters
- Posty: 177
- Rejestracja: czw wrz 25, 2014
- Miejscowość: Mikołów
- Motocykl: Yamaha Virago XV 750, Vulcan VN 1600 classic
- VROC: 0
Dlatego napisałem....wg. Misków..a tak z czystej ciekawości... bo tez jeżdżę nowym automatem....jak zatrzymasz pojazd awaryjnie jeśli awarii ulegnie główny hamulec.... i nie masz pomocniczego?/ na Flinstona ? :-) :-) :-)
Nie ma co dyskutować...hamulce ..sprawne to rzecz święta..główny i pomocniczy...co by życie uratować jak by co...skuteczność zdecydowanie różna ale zawsze....
A może wrócimy do tematu..db killerów..ktoś stosuje...jakieś doświadczenia ?
Nie ma co dyskutować...hamulce ..sprawne to rzecz święta..główny i pomocniczy...co by życie uratować jak by co...skuteczność zdecydowanie różna ale zawsze....
A może wrócimy do tematu..db killerów..ktoś stosuje...jakieś doświadczenia ?
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
W amerykańskim automacie pomocniczy jest symboliczny, a jak główne padną to skuteczniej jest wyrzucić kotwicę, może o coś zahaczy.Winters pisze:jeśli awarii ulegnie główny hamulec
Inna rzecz, że awaria głównych zaczyna się od ich słabszej skuteczności, chyba że James Błąd podciął przewód.
Dura lex sed lex i nic nie poradzimy.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
-
- Posty: 1149
- Rejestracja: sob sty 26, 2013
- Miejscowość: Poznań/Kamionki
- Motocykl: VN1700 Classic
- VROC: 0
chromowanie db-kilerów moim skromnym zdaniem chyba nie ma sensu
1. po kilku użyciach i tak będą czarne
2. nie widać ich
3. inna powłoka galwaniczna raczej się nie nadaje ( cynk - pasywacja się spali i będą buro szare)
4. w środku to co ewentualnie będzie widać i tak się nie pokryje niklem , a na pewno nie będzie dochromowane
ale kto bogatemu zabroni
PS.
Wykonanie super !
1. po kilku użyciach i tak będą czarne
2. nie widać ich
3. inna powłoka galwaniczna raczej się nie nadaje ( cynk - pasywacja się spali i będą buro szare)
4. w środku to co ewentualnie będzie widać i tak się nie pokryje niklem , a na pewno nie będzie dochromowane
ale kto bogatemu zabroni
PS.
Wykonanie super !
LwG Darek
Iguanas Poznań
Iguanas Poznań
- Winters
- Posty: 177
- Rejestracja: czw wrz 25, 2014
- Miejscowość: Mikołów
- Motocykl: Yamaha Virago XV 750, Vulcan VN 1600 classic
- VROC: 0
A db killery już są w kadzi i będzie ocynk... Chodzi tylko o to aby trzymane w sakwie nie pokryły się korozją. Zakładać będę tylko na przegląd i jak mi Miśki zakwestionują poziom hałasu..... taki wentyl bezpieczeństwa :-). Zdjęcia mojej maszyny widzieliście....to jak tu wozić dwie pordzewiałe rurki...nawet w sakwie :-) :-)
Kto jest online
Jest 32 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 32 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości