VN 2000 "wali" się w zakretach.

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » wt lis 02, 2010

Baudolino pisze:Nie jest zaś taki najwiekszy :mrgreen:
Fakt że ciężki, ale motocykle o mniejszej pojemności np.1300 cm3 też maja dobrze ponad 350kg.
Co do mocy ??
Moc i przyspieszenie to już chyba kwestia tego co i ile się ma pod berecikiem.
Zanim kupilem troszke czytałem na ten temat. Jest sporo wypowiedzi typu " Na poczatek 250 potem 500, 750 itd". Nie stać mnie na coroczną wymianę motocykla, więc wolałem z kopa kupić docelowy i powoli się uczyć na nim jezdzić.

Tyle ze masz moto do siebie nie dopasowany... i tylko sie męczysz.. w imię czego? jak bys miał moto bardziej przyjazne dla siebie to bys miał wiecej radosci z jezdzenia a tak....ja znam goscia ma 165 wzrostu pcha sie na duze moto a nawet stopami ziemi nie dotyka....i same gleby. jezdziłem ruznymi motorami i vn 2000 rewelacyjnie sie prowadzi (nisko połozony srodek ciezkosci) dobze składa sie w zakretach (testowałem w alpach)itd. łatwiej się nim jezdzi niz nomadem siedzenie ma nizej .

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » wt lis 02, 2010

Andreas pisze:Tyle ze masz moto do siebie nie dopasowany... i tylko sie męczysz.. w imię czego? jak bys miał moto bardziej przyjazne dla siebie to bys miał wiecej radosci z jezdzenia a tak....ja znam goscia ma 165 wzrostu pcha sie na duze moto a nawet stopami ziemi nie dotyka....i same gleby. jezdziłem ruznymi motorami i vn 2000 rewelacyjnie sie prowadzi (nisko połozony srodek ciezkosci) dobze składa sie w zakretach (testowałem w alpach)itd. łatwiej się nim jezdzi niz nomadem siedzenie ma nizej .
Hmmm...
I co mam na to odpowiedzieć ??
178cm wrostu, 106 kg wagi czyli co powiniem kupic ?? ;)
Kupujac to bydle spełniałem swoje marzenia i nie mam zamiaru się poddawać po kilku niepowodzeniach.
A że zadaję pytania, być może dla częci z Was śmieszne, to dalej mam taki zamiar :)
Jak nie zadam pytania to nie poznam odpowiedzi i tyle. A może kiedyś Papaj albo któryś z "sąsiadów" zapedzą się do Krakowa, pomacają, karną się po okolicy i wtedy bedzie jasne czy to ja mam problem z prowadzeniem tego motocykla, czy też jest jakiś problem w nim.

Pozdrawiam

ps. Zapomniałbym !!!
Wielkie ukłony dla wszystkich którzy razem ze mną się uśmiechają się czytając o moich bitwach z Lucynką i czasmi napiszą jakieś słowa otuchy :yeee:

Luzak

Post autor: Luzak » wt lis 02, 2010

Baudolino, na wiosnę i ja się do Ciebie wybiorę. Zapakujemy się większą grupą i Cię odwiedzimy. Zobaczymy z czym jest problem. Tak więc aby do wiosny :-)

Nie poddawaj się. Twardym trzeba być. Miętkich nam nie potrzeba :yeee:

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » wt lis 02, 2010

Luzak pisze:Tak więc aby do wiosny
Zrobie sobie taki licznik do odliczania pozostalych dni i bedę w nigo limił cały czas do wiosny :mrgreen:

Dzięki Luzak, czekam i ciesze się na spotkanie :)

Pozdrawiam

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » wt lis 02, 2010

Hmmm...
I co mam na to odpowiedzieć ??
178cm wrostu, 106 kg wagi czyli co powiniem kupic ?? ;)

Powinienes sobie kupic vn 900 bardzo dobry motor wazy 100kg mniej od vn 2000 i mniej bys miałł z nim problemów ja waze 110 i 188cm wzrostu i doskonale bym sie czuł na vn 900. kazdy szuka w moto czegos innego. miałem nomada i był super ale chciałem jezdzic szybciej bez konecznosci przesiadania sie na 4 w rzędzie
Vn 2000 to power cruziery dla tych co lubią za...ac. Jaki sens kupowac szybkie moto i zamulac 100km/g to tak jak by jezedzic viperem 100 na godzine.

Luzak

Post autor: Luzak » wt lis 02, 2010

Andreas pisze:Hmmm...
I co mam na to odpowiedzieć ??
178cm wrostu, 106 kg wagi czyli co powiniem kupic ?? ;)

Powinienes sobie kupic vn 900 bardzo dobry motor wazy 100kg mniej od vn 2000 i mniej bys miałł z nim problemów ja waze 110 i 188cm wzrostu i doskonale bym sie czuł na vn 900. kazdy szuka w moto czegos innego. miałem nomada i był super ale chciałem jezdzic szybciej bez konecznosci przesiadania sie na 4 w rzędzie
Vn 2000 to power cruziery dla tych co lubią za...ac. Jaki sens kupowac szybkie moto i zamulac 100km/g to tak jak by jezedzic viperem 100 na godzine.
Andresa, myślę, że jesteś w błędzie. Chodzi mi tu o dobieranie moto wg Twojego klucza.
U mnie waga 100 i coś tam, wzrost 186. Na początek wybrałem 750-kę. Pojeździłem, trochę się poduczyłem ale szybko doszedłem do wniosku, że chcę więcej.

Przymierzałem się do sugerowanej przez Ciebie 900-ki i lipa. Nie było filingu.
Wybór padł na 1600 w Nomadzie. I bardzo się lubimy.

Moim zdaniem zasada powinna być taka: jeżdżę na moto na którym się dobrze czuję ! Jak ktoś ma 186 i chce jeździć 125-ką to niech jeździ. Jego cyrk, jego małpy.

Uważam, przy parametrach, które podał Baudolino moto jest wymiarowo ok. A że będzie nim jeździć wolno to już jego sprawa.

Problemem może być jedynie to, że na pierwsze moto mógł kupić coś mniejszego - tak dla treningu.

Na miejscu Baudolino zrobiłbym tak: zainwestowałbym tysiąca, poszedł do szkoły, która zajmuje się doszkalaniem motocyklistów i tam trochę pojeździł. Szkoda wywalać swoje moto jak można inne. A w dodatku posłucha ludzi, którzy mają doświadczenie.
Czasem jest tak, że ktoś robi bardzo mały błąd, który można szybko wyeliminować i jeździć jak torpeda - tylko, że komuś z zewnątrz łatwiej jest to wychwycić.

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » wt lis 02, 2010

Andreas pisze:Powinienes sobie kupic vn 900 bardzo dobry motor wazy 100kg mniej od vn 2000 i mniej bys miałł z nim problemów ja waze 110 i 188cm wzrostu i doskonale bym sie czuł na vn 900. kazdy szuka w moto czegos innego. miałem nomada i był super ale chciałem jezdzic szybciej bez konecznosci przesiadania sie na 4 w rzędzie
Vn 2000 to power cruziery dla tych co lubią za...ac. Jaki sens kupowac szybkie moto i zamulac 100km/g to tak jak by jezedzic viperem 100 na godzine.

Nie bardzo wiem z jakiego powodu chcesz mnie uszczęśliwić albo unieszczęśliwić :)
Kupilem i mam to co chcialem !!! O ile dobrze zrozumiałem co piszesz to auta sportowe czy terenowe nie mają prawa bytu, bo kto się ściga po drogach czy też jeździ cały czas w lesie, czyli nieprzydatne zabawki?? Zaczynam podejrzewać iż chcesz mnie przekonać że VN 2000 to zabawka dla twardzieli takich jak Ty, a nie dla mieńciochów takich jak ja :) Ty kupiłeś swój motocykl bo chciałeś za...ać, a ja swój bo taki mi się podobał. Posiadam też kilka innych rzeczy które w życiu codziennym sa małoprzydatne, ot choćby właśnie terenówkę czy sprzęt nurkowy. Używanie tych "małoprzydatnych" rzeczy sprawia mi ogromną radochę, a jak mi się znudzą to albo skonczą na półce, albo je posprzedaje. To samo dotyczy Lucynki. Albo się na niej naucze jeździć, sam czy też z pomocą kolegów w tym też z forum, albo zacznę myślec co zrobić z tym fantem. Na dzień dzisiejszy cała ta sprawa raczej mnie bawi niż drażni, nie mam też ciśnienia na bycie motocyklistą doskonałym. Jak do tej pory jesteś jedyną osobą która twierdzi że ten zakup był zły i masz do tego świete prawo, ale prosze żebyś uszanował to że mam 36 lat i nie tak bardzo źle poukładane pod beretem. Kupiłem, cieszę się i z tego zakupu i z tego że mogę porozmawiać na tym forum np. z Tobą. Nie trzeba tego psuć. ;)

Pozdrawiam

[ Dodano: Wto Lis 02, 2010 ]
Luzak pisze:Na miejscu Baudolino zrobiłbym tak: zainwestowałbym tysiąca, poszedł do szkoły, która zajmuje się doszkalaniem motocyklistów i tam trochę pojeździł.
Tak chce zrobić, niestety nie znalazłem "prawdziwej" szkoły, ale się nie poddaję ;)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Albert
Posty: 1792
Rejestracja: czw kwie 22, 2010
Miejscowość: Błonie
Motocykl: VN 1600 Classic, Kawasaki Versys 1000
VROC: 0

Post autor: Albert » wt lis 02, 2010

Baudolino nie słuchaj ich bo ci każą wskoczyć na motorynke.

[ Dodano: Wto Lis 02, 2010 ]
Jesteś wielki chłopi jak dobrze się na swoim sprzęcie czujez to sie nie poddawaj tylko ćwicz i ucz się. Nie ma głupich pytań, każde pytanie do czegoś cię przybliży sa tylko głupie odpowiedzi albo ignoranci którzy pozjadali wszystkie rozumy.A na motorze każdy dzień i kazdy kilometrt to coś nowego.
Człowiek jest niczym, czyny są wszystkim.
Człowiek to dusza w ciele zwierzęcia.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt lis 02, 2010

Baudku i Lucynko... wpieramy was :yeee: :yeee: :yeee: :yeee: :yeee: :yeee: :yeee: :yeee: :antlers: Każda Twoja historia mnie bawi do łez, wiem że dojdziesz do wprawy i w końcu dogadasz się z lucynką. Masz co lubisz i już każdy ma takie święte prawo a kolega no cóż przerost formy nad treścią. Każdy ma swoje zdanie i każdy ma prawo o nim pisać. Ale nie każdy ma rację starając przekonać wszystkich do swojej racji.
Bawmy się dalej dobrze i do zobaczenia już pod koniec miesiąca...
A to walenie przebadamy przy najbliższej okazji muzeum lotnictwa ciągle na mnie czeka...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » wt lis 02, 2010

Albert pisze:Baudolino nie słuchaj ich bo ci każą wskoczyć na motorynke.

[ Dodano: Wto Lis 02, 2010 ]
Jesteś wielki chłopi jak dobrze się na swoim sprzęcie czujez to sie nie poddawaj tylko ćwicz i ucz się. Nie ma głupich pytań, każde pytanie do czegoś cię przybliży sa tylko głupie odpowiedzi albo ignoranci którzy pozjadali wszystkie rozumy.A na motorze każdy dzień i kazdy kilometrt to coś nowego.
ucz sie i ćwicz? a co to rower treningowy jest? nie zjadłem wszystkich rozumów tylko zeby chłop wyszedł cało z tej nauki bo kazdy wie jakie sa nasze drogi codzienna walka o życie...

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt lis 02, 2010

Andreas pisze:
Albert pisze:Baudolino nie słuchaj ich bo ci każą wskoczyć na motorynke.

[ Dodano: Wto Lis 02, 2010 ]
Jesteś wielki chłopi jak dobrze się na swoim sprzęcie czujez to sie nie poddawaj tylko ćwicz i ucz się. Nie ma głupich pytań, każde pytanie do czegoś cię przybliży sa tylko głupie odpowiedzi albo ignoranci którzy pozjadali wszystkie rozumy.A na motorze każdy dzień i kazdy kilometrt to coś nowego.
ucz sie i ćwicz? a co to rower treningowy jest? nie zjadłem wszystkich rozumów tylko zeby chłop wyszedł cało z tej nauki bo kazdy wie jakie sa nasze drogi codzienna walka o życie...
Ajtam niech trenuje, jeden na kobyle drugi na ogierze... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Wolna wola
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » wt lis 02, 2010

Nie bardzo wiem z jakiego powodu chcesz mnie uszczęśliwić albo unieszczęśliwić :)
Kupilem i mam to co chcialem !!! O ile dobrze zrozumiałem co piszesz to auta sportowe czy terenowe nie mają prawa bytu, bo kto się ściga po drogach czy też jeździ cały czas w lesie, czyli nieprzydatne zabawki?? Zaczynam podejrzewać iż chcesz mnie przekonać że VN 2000 to zabawka dla twardzieli takich jak Ty, a nie dla mieńciochów takich jak ja :) Ty kupiłeś swój motocykl bo chciałeś za...ać, a ja swój bo taki mi się podobał.

pytałes otpowiedziałem i nie czepiaj sie dosłownie ale jak kupujesz sportowe auto to po co zeby w garazu stało? nie twierdze ze to zabawka dla twardzieli pisałem przeciez ze super sie prowadzi ale chyba zgodzisz sie ze mną ze cherlawy 65 kilogramowy koles nie wypchnie go z garażu i trzeba miec do niego krzepę.

Na zgode i pocieszenie, ze szczęscie dla ciebie ze ci się boss hos nie podobał...

Luzak

Post autor: Luzak » wt lis 02, 2010

Andreas pisze:Nie bardzo wiem z jakiego powodu chcesz mnie uszczęśliwić albo unieszczęśliwić :)
Kupilem i mam to co chcialem !!! O ile dobrze zrozumiałem co piszesz to auta sportowe czy terenowe nie mają prawa bytu, bo kto się ściga po drogach czy też jeździ cały czas w lesie, czyli nieprzydatne zabawki?? Zaczynam podejrzewać iż chcesz mnie przekonać że VN 2000 to zabawka dla twardzieli takich jak Ty, a nie dla mieńciochów takich jak ja :) Ty kupiłeś swój motocykl bo chciałeś za...ać, a ja swój bo taki mi się podobał.

pytałes otpowiedziałem i nie czepiaj sie dosłownie ale jak kupujesz sportowe auto to po co zeby w garazu stało? nie twierdze ze to zabawka dla twardzieli pisałem przeciez ze super sie prowadzi ale chyba zgodzisz sie ze mną ze cherlawy 65 kilogramowy koles nie wypchnie go z garażu i trzeba miec do niego krzepę.

Na zgode i pocieszenie, ze szczęscie dla ciebie ze ci się boss hos nie podobał...
Andres mam (a może mamy) prośbę: jak cytujesz to cytuj (opcja w postach) a nie "Ctrl C + Ctrl V" bo 2 x musimy wszystko czytać i w dodatku nie wiadomo gdzie się Twoj myśl zaczyna.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt lis 02, 2010

Po co wy się nakręcacie...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Luzak

Post autor: Luzak » wt lis 02, 2010


Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » wt lis 02, 2010

Albert pisze:Baudolino nie słuchaj ich bo ci każą wskoczyć na motorynke.
Na tym też iałem problemy :mrgreen: :mrgreen:
Ciągle uciekała spod pupy ;)
Abrams pisze:Baudku i Lucynko... wpieramy was
DZIĘKI !!! :yeee:
Abrams pisze: do zobaczenia już pod koniec miesiąca...
Ja już mam zarezerwowany apartament z łozem małżeńskim :)
Andreas pisze:Na zgode i pocieszenie, ze szczęscie dla ciebie ze ci się boss hos nie podobał...
Zaś sarkazm ??
Opuszczę już bo widzę że chyba się nie dogadamy. Mamy skrajnie odmienne zdania. Ja uwazam że kazdy może sobie robić i kupowac co chce o ile nie robi innym krzywdy, Ty uważasz że są rzeczy tylko dla ... nazwijmy to bardziej doświadczonych, madrzejszych itp. Tak więc za radą Abramsa...
Abrams pisze:Po co wy się nakręcacie...
Też nie wiem, chciałem coś wytłumaczyć ale jak widać nie idzie mi to :)

Pozdrawiam

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » wt lis 02, 2010

Oczywiscie kazdy kupuje to co chce.
Masz kase robisz prawko idziesz do salonu kupujesz ferari .. i kończysz na drzewie.
Po to ludzie wymyślili prwko od 18 lat czy jak na zachodzie stopniowe zwiększanie pojemnosci i mocy zeby ludzie pozyli troche dłuzej u na sjest tylko porąbane prawo.
Ilewłasnie młodych ludzi ginie z powodu zaszybkiego moto?
Moj znajomy zabił sie w ten sposób kupił odrazu mocne moto .... a teraz jezdzi gdzies w przestwożach.
Ty masz swój wiek i jak piszesz rozum wiec wszystkiego dobrego.
Moje zdanie jest takie ze to głupota dosiadac najwiekszych i najszybszych motocykli i na nich się uczyć.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt lis 02, 2010

Andreas pisze:Oczywiscie kazdy kupuje to co chce.
Masz kase robisz prawko idziesz do salonu kupujesz ferari .. i kończysz na drzewie.
Po to ludzie wymyślili prwko od 18 lat czy jak na zachodzie stopniowe zwiększanie pojemnosci i mocy zeby ludzie pozyli troche dłuzej u na sjest tylko porąbane prawo.
Ilewłasnie młodych ludzi ginie z powodu zaszybkiego moto?
Moj znajomy zabił sie w ten sposób kupił odrazu mocne moto .... a teraz jezdzi gdzies w przestwożach.
Ty masz swój wiek i jak piszesz rozum wiec wszystkiego dobrego.
Moje zdanie jest takie ze to głupota dosiadac najwiekszych i najszybszych motocykli i na nich się uczyć.
To się zgadzam młodzi na litrówkach to przesada ale my czy Badolino mają już trochę oleju w głowie i też słyszałem opinie o kupowaniu i stopniowaniu motocykli do umiejętności, ale również słyszałem że jak masz olej w głowie to możesz kupić mocniejszy i uczyć się na nim
To że 2 literki mają moc i tak w granicach 800 sporta i co masa większa niżej środek ciężkości, i piękny moment obrotowy nic tylko się uczyć...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

VKC
Posty: 3177
Rejestracja: czw kwie 08, 2010
Motocykl:
VROC: 0

Post autor: VKC » wt lis 02, 2010

Andreas a Ty od czego zaczynałeś... ?

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » wt lis 02, 2010

Luzak pisze:Ja to jestem Niespotykanie Spokojny Człowiek
Ejjj to mnie określałeś tym mianem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja się nie będę wypowiadał na temat kolegi Andreasa bo........ się znowu zacznie ale.......

Jest dużo zdrowego rozsądku w tym co pisze Baudolino, z jego wypowiedzi czuć spokój, opanowanie (nie to co ja) a przede wszystkim chęć czyli zalety jakie są potrzebne do nauki tak generalnie.......

Baudolino...... też trzymam za Ciebie kciuki, okiełznaj bestię i w drogę......tak trzymaj :ok:

Zablokowany

Kto jest online

Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą