Amortyzator skrętu

Awatar użytkownika
Shark
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 18, 2014
Miejscowość: Pabianice
Motocykl: Kawasaki VN2000 Limited
VROC: 0

Amortyzator skrętu

Post autor: Shark » śr kwie 15, 2015

Witam , montował może ktoś jakimś sposobem amortyzator skrętu w swoim VN2000 ?
Król Jest Tylko Jeden - VN2000

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » śr kwie 15, 2015

a po co???
--

Awatar użytkownika
Shark
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 18, 2014
Miejscowość: Pabianice
Motocykl: Kawasaki VN2000 Limited
VROC: 0

Post autor: Shark » śr kwie 15, 2015

o wiele pewniej by sie prowadził , taki myk zrobił znajomy w vulcanie 1600 z 1993r i efekt jest super
Król Jest Tylko Jeden - VN2000

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Wulbi » czw kwie 16, 2015

A w czym to pomaga i do czego właściwie służy a raczej w jaki sposób ?
To jakieś jaja ?
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

Awatar użytkownika
RadekSłupsk
Posty: 302
Rejestracja: pn lis 19, 2012
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: Kawasaki VN 800 A (1997)
VROC: 35633

Post autor: RadekSłupsk » czw kwie 16, 2015

It's not the Wild West anymore, you can't just clean up the streets with a gun, even though sometimes, that's exactly what's needed

VROC #35633

Awatar użytkownika
Ryffka
Posty: 1398
Rejestracja: pn kwie 19, 2010
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
VROC: 24863

Post autor: Ryffka » czw kwie 16, 2015

Tak sobie właśnie pomyślałem, czy nie pomógłby on na moją bolączkę....shimmy. Tyle, że owo zjawisko zaczyna się od ok 180-190 km/h co nie jest standardową prędkością przelotową i nie stanowi przez to większego problemu. Pojawiło się niestety po założeniu szyby i kufrów - wcześniej tego nie zaobserwowałem, nawet powyżej wymienionych prędkości.

Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » czw kwie 16, 2015

Zapobiega przede wszystkim shimmy. A co to takiego?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Drgania_Shimmy
https://www.youtube.com/watch?v=6egZsPlsV1Q
U mnie tak samo pojawia się przy około 170/h ale bez kufrów. Kufry u mnie zmniejszają to zjawisko ale nie do końca. Też zamierzam założyć amorek skrętu.
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » pt kwie 17, 2015

Koledzy .
Amortyzator skrętu służy do ograniczania łamania motocykla na torze wyścigowym i ograniczenia myszkowania przy wyjściu na dużej prędkości z zakrętu .
Montuje się go w maszynach w których stosunek mocy do masy wynosi ok 1do 1
a nie jak w przypadku VN2000 1 do 0,25
Technika wyścigowa ma zastosowanie na torze a nie na drodze. Drgania generuje przede wszystkim wyrąbana droga i przytarte lekko zząbkowane od masy motocykla opony.
Nie leczy się syfa pudrem.
Z innej beczki temu motocyklowi NIC nie dolega a jazda po polskiej drodze 190 czy 200 to jest próba samobójcza i żaden amortyzator tego nie zmieni :yeee:
Jak przeznaczenie tego motocykla wskazuje to jest krążownik król szos przeznaczony do majestatycznej jazdy a nie wyżymaczka Pozdrawiam :yeee:
--

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt kwie 17, 2015

:oki: :oki: :oki:

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » pt kwie 17, 2015

Grześ pisze:Koledzy .
Jak przeznaczenie tego motocykla wskazuje to jest krążownik król szos przeznaczony do majestatycznej jazdy a nie wyżymaczka. :yeee:
To mnie się podoba Milordzie.....chociaż zawsze możemy trochę ponaginać standardy :-)

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » pt kwie 17, 2015

Grześ pisze:Koledzy,
......temu motocyklowi NIC nie dolega a jazda po polskiej drodze 190 czy 200 to jest próba samobójcza i żaden amortyzator tego nie zmieni :yeee:
Jak przeznaczenie tego motocykla wskazuje to jest krążownik król szos przeznaczony do majestatycznej jazdy a nie wyżymaczka Pozdrawiam :yeee:
szacun...
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » pt kwie 17, 2015

Grześ pisze:Nie leczy się syfa pudrem.
:rotfl22: :rotfl22: :rotfl22: :rotfl22:
popłakalem się ze śmiechu :ok:
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Wulbi » pt kwie 17, 2015

No to tak jak myślałem to są jaja :D :D :D
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 7 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 7 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą