obrotściomierz EN 500

Jon 45
Posty: 12
Rejestracja: pt lis 05, 2010
Miejscowość: Zdunska Wola
Motocykl: EN 500
VROC: 0

obrotściomierz EN 500

Post autor: Jon 45 » wt lis 09, 2010

Witajcie , jak wiecie jestem tu nowy , może ktoś bardziej poznał inastalację elektryczną kawasaki chodzi mi szczególnie EN 500 i pokrewne , ja w swojej kawce zamontowalem zegary od GPZ 500 to ten sam silnik .Niestety pokazuje polowę obrotow ponieważ dostaje sygnał z jednej cewki , może ktoś z Was wie co trzeba zrobic aby obrotściomierz pokazywał obroty rzeczywiste pozdrawiam i dzieki za rady z góry.
Jon 45

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt lis 09, 2010

a w GPZ są dwie cewki??
Trzeba porównać oba plany...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Jon 45
Posty: 12
Rejestracja: pt lis 05, 2010
Miejscowość: Zdunska Wola
Motocykl: EN 500
VROC: 0

Post autor: Jon 45 » śr lis 10, 2010

U mnie też są dwie cewki, to ten sam silnik , instalacja jest ta sam inny osprzet .Obrotościomierz ma wejscie jedno , własnie od cewki, nie licząc zasilania , jest inny kruczek , niestety w serwisach niechcą podpowiedzieć lub sami nie wiedzą , pozdrawiam , ktoś na pewno wie co zrobic , na pewno jakaś duperelka .
Jon 45

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » śr lis 10, 2010

Jon 45 pisze:U mnie też są dwie cewki, to ten sam silnik , instalacja jest ta sam inny osprzet .Obrotościomierz ma wejscie jedno , własnie od cewki, nie licząc zasilania , jest inny kruczek , niestety w serwisach niechcą podpowiedzieć lub sami nie wiedzą , pozdrawiam , ktoś na pewno wie co zrobic , na pewno jakaś duperelka .
Wiesz kiedyś za dawnych czasów maluchów było tak
Obrotomierze były na dwu i czterosuwy oraz na 2,3 lub 4 cylindry
Wystarczyło w obrotomierzu pozamieniać odpowiednio blaszki aby można było go założyć do wartburga jak i malucha.
Może coś takiego masz pod obrotomierzem jakieś zworki dodatkowe?
A może uszkodzony jest ten zestaw zegarów, może właśnie dlatego ktoś go sprzedawał bo pokazywał połówkę??
Powodzenia
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Jon 45
Posty: 12
Rejestracja: pt lis 05, 2010
Miejscowość: Zdunska Wola
Motocykl: EN 500
VROC: 0

Post autor: Jon 45 » śr lis 10, 2010

Zegary pochodzą z rozbitego motocykla,żadnycg zworek pod obudową nie ma , na dzień dzisiejszy nie wiem jak sprawdzić ten uklad ale dzieki za sugestie pozdrawiam .
Jon 45

Awatar użytkownika
Długi Lech
Posty: 1000
Rejestracja: ndz lis 14, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: EN 500 C3
VROC: 33639

Post autor: Długi Lech » ndz lis 14, 2010

Witam wszystkich, jestem nowym i do tego zielonym, uzytkownikiem Kawasaki EN 500. Wyszperałem w sieci taką stronkę http://www.en500.us/tach.html Powinna się przydać tym co chcą wstawić obrotomierz. Na tej stronie znajdziecie również inne ciekawe rzeczy http://www.en500.us
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 13 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 13 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą