specjalna edycja? |VN2000
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Tak,
Była seria 150 motocykli by Damon Industries na potrzeby jednego z dealerów Kawasaki w Kalifornii. Malował je Tom Prewitt obecnie Department of Customz. Na jego FB (https://www.facebook.com/tom.j.prewitt/photos) były nawet kiedyś zdjęcia.
Tu masz filmik z takim motocyklem: https://www.youtube.com/watch?v=VzKQ6dW8ZUo
Co ciekawe, wciąż można kupić blacharkę pomalowaną na potrzeby tego projektu i customizować swoją maszynę:
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vulcan-20 ... bde9ec7740
Znalazłem ten motór już wcześniej, i w/w wiedza to wynik poszukiwań w temacie.
Wyczerpująca odpowiedź?
Była seria 150 motocykli by Damon Industries na potrzeby jednego z dealerów Kawasaki w Kalifornii. Malował je Tom Prewitt obecnie Department of Customz. Na jego FB (https://www.facebook.com/tom.j.prewitt/photos) były nawet kiedyś zdjęcia.
Tu masz filmik z takim motocyklem: https://www.youtube.com/watch?v=VzKQ6dW8ZUo
Co ciekawe, wciąż można kupić blacharkę pomalowaną na potrzeby tego projektu i customizować swoją maszynę:
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vulcan-20 ... bde9ec7740
Znalazłem ten motór już wcześniej, i w/w wiedza to wynik poszukiwań w temacie.
Wyczerpująca odpowiedź?
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
-
- Posty: 15
- Rejestracja: pn lip 20, 2015
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Shadov VT600, Wildstar
- VROC: 0
No właśnie ciekawie ta cena rośnie , a zna ktoś osobiście ten motocykl , bo przez chwilę myślałem nad nim.
Może komuś się przyda info żeby się już nie pytać sprzedawcy :
"motocykl kupiłem w tamtym roku 8 marca.
Miał nie wiele mankamentów, krzywa kierownica, podarte linki od gazu oraz urwana linka od ręcznego. Motocykl leżał na lewej stronie (przetarcia na sakwie, gmolu), ale lakier się w zasadzie nie porysował gdyż dalej jest oryginalny (jakieś małe odpryski były). Wygięła się za to kierownica, ale się nie dziwię.... gdyż była to kierownica typu "na Jezusa" jak to niektórzy określają (ta taka wysoka). Kierownicę zmieniłem na oryginalną, linki odkupiłem od kumpla oryginalne, tylko że mają przetartą gumkę w jednym miejscu, nie przeszkadza to w jeździe, ani eksploatacji linek, założyłem nowiutką linkę sprzęgła, zmieniłem olej oraz filtr. Pierwsza przejażdżka i wyczułem pierwszy mankament: bicie kierownicy przy hamowaniu. Wydawało się że to wina łożysk na główce ramy, luzy zostały sprawdzone, dokręcone i tu już było ok. Przejażdżka, znowu to samo, ale mniejsze. Więc możliwy kolejny winowajca opona. Wymieniłem oponę i jest ok. Przy wymianie koła, okazało się że niedługo prawe łożysko w kole będzie do wymiany, ale mechanik powiedział, że ten sezon przejeżdżę jeszcze z palcem w du..., no i faktycznie jeżdżę. W zimę pomyślałem że muszę coś zmienić w motocyklu i naszło mnie na kierunki ledowe. Zrobiłem je sam, a że z wykształcenia jestem elektronikiem więc było to banalne. Nie wiem, co mogę jeszcze opisać, wszystko co przyszło mi do głowy to już napisałem. Podaję win: VIN: JKBVNMA1X4A000390 Pozdrawiam"
Może komuś się przyda info żeby się już nie pytać sprzedawcy :
"motocykl kupiłem w tamtym roku 8 marca.
Miał nie wiele mankamentów, krzywa kierownica, podarte linki od gazu oraz urwana linka od ręcznego. Motocykl leżał na lewej stronie (przetarcia na sakwie, gmolu), ale lakier się w zasadzie nie porysował gdyż dalej jest oryginalny (jakieś małe odpryski były). Wygięła się za to kierownica, ale się nie dziwię.... gdyż była to kierownica typu "na Jezusa" jak to niektórzy określają (ta taka wysoka). Kierownicę zmieniłem na oryginalną, linki odkupiłem od kumpla oryginalne, tylko że mają przetartą gumkę w jednym miejscu, nie przeszkadza to w jeździe, ani eksploatacji linek, założyłem nowiutką linkę sprzęgła, zmieniłem olej oraz filtr. Pierwsza przejażdżka i wyczułem pierwszy mankament: bicie kierownicy przy hamowaniu. Wydawało się że to wina łożysk na główce ramy, luzy zostały sprawdzone, dokręcone i tu już było ok. Przejażdżka, znowu to samo, ale mniejsze. Więc możliwy kolejny winowajca opona. Wymieniłem oponę i jest ok. Przy wymianie koła, okazało się że niedługo prawe łożysko w kole będzie do wymiany, ale mechanik powiedział, że ten sezon przejeżdżę jeszcze z palcem w du..., no i faktycznie jeżdżę. W zimę pomyślałem że muszę coś zmienić w motocyklu i naszło mnie na kierunki ledowe. Zrobiłem je sam, a że z wykształcenia jestem elektronikiem więc było to banalne. Nie wiem, co mogę jeszcze opisać, wszystko co przyszło mi do głowy to już napisałem. Podaję win: VIN: JKBVNMA1X4A000390 Pozdrawiam"
Kto jest online
Jest 41 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 41 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości