kupno VN900
kupno VN900
witam jadę dziś oglądnąć motocykl poproszę na szybko o kilka porad na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie VN900 2007 wersja EU jakieś strategiczne pkt./miejsca oto link do ogłoszenia http://allegro.pl/show_item.php?item=5535182033
- Krzycho
- Posty: 781
- Rejestracja: sob mar 02, 2013
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
- VROC: 35666
Nędzne zdjęcia.
Na pierwszy rzut oka wydać, że przedni błotnik z przodu podcięty, podesty tył na przód założone, nieoryginalne lusterka.
Nie lepiej kupić drożej coś normalnie wyposażonego? Jak do tego dołożysz gmola, spacerówki, szybę, oparcie, normalne sakwy, to może się on okazać jednym z droższych egzemplarzy na rynku... Akcesoria są drogie, nawet te nieoryginalne.
No chyba, że chcesz jeździć tak jak jest. Ale np podesty w VN 900 są wygodne tylko dla przeciętnego Japończyka, czyli max 160 wzrostu. Powyżej tego przydałoby się po 2 kolana w każdej nodze, albo przynajmniej wywichnięte stawy biodrowe...
Na pierwszy rzut oka wydać, że przedni błotnik z przodu podcięty, podesty tył na przód założone, nieoryginalne lusterka.
Nie lepiej kupić drożej coś normalnie wyposażonego? Jak do tego dołożysz gmola, spacerówki, szybę, oparcie, normalne sakwy, to może się on okazać jednym z droższych egzemplarzy na rynku... Akcesoria są drogie, nawet te nieoryginalne.
No chyba, że chcesz jeździć tak jak jest. Ale np podesty w VN 900 są wygodne tylko dla przeciętnego Japończyka, czyli max 160 wzrostu. Powyżej tego przydałoby się po 2 kolana w każdej nodze, albo przynajmniej wywichnięte stawy biodrowe...
-
- Posty: 436
- Rejestracja: śr lut 09, 2011
- Miejscowość: Szamotuły
- Motocykl: HD Electra Ultra Classic
- VROC: 0
Prawda, ja bym poszukał lepiej wypasionego. Szybko zaczniesz go ubierać i wtedy się kapniesz że jednak może lepiej było brać trochę drożej ale z oryginalnymi dodatkami. Tutaj nawet gmola nie ma. Być może był ale pogięty i został zdjęty, podobnie jak szyba... Nie wiem, może ich faktycznie nie było ale... Bieda aż piszczy...
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
dzięki za odpowiedzi ze bida to wiem bo widać będę chciał urwać z ceny 1.5k jeżeli się uda na pierwszy zakup akcesorium a moto jak nie będzie nosić śladów kolizji czy wypadku to może bym się skusił tak na prawdę najbardziej nie pasuje mi kolor ciekawe jak wygląda na żywo. i dziękuję za sugestię o śrubach itp może jeszcze jakieś sugestie
posiadam jeszcze dwa filmiki przesłane przez sprzedającego proszę zerknąć może ktoś coś podpatrzy jeszcze
https://www.dropbox.com/sh/8l4w1cjqwtaw ... lQrVa?dl=0
https://www.dropbox.com/sh/8l4w1cjqwtaw ... lQrVa?dl=0
-
- Posty: 1338
- Rejestracja: sob cze 16, 2012
- Miejscowość: Mosina
- Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
- VROC: 35561
A ja myślę że fajny taki golas.
Szyba sakwy i reszta pierdół nie ma znaczenia najważniejsze jest vin prześwietlić.
Podcięty błotnik dobrze wygląda a lusterka o niebo fajniejsze od tych paletek pingpongowych fabrycznych . Cena jeśli by była 13,5 i vin ok to warto.
No chyba że kabrioletu szukasz ale wtedy nie 900setka.
SPRAWDŹ jak był uszkodzony !
Szyba sakwy i reszta pierdół nie ma znaczenia najważniejsze jest vin prześwietlić.
Podcięty błotnik dobrze wygląda a lusterka o niebo fajniejsze od tych paletek pingpongowych fabrycznych . Cena jeśli by była 13,5 i vin ok to warto.
No chyba że kabrioletu szukasz ale wtedy nie 900setka.
SPRAWDŹ jak był uszkodzony !
--
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Moto jest z EU, więc z historią po VIN-ie może być różnie.
Nie jest tak prosto jak z sprzętami z USA.
Proponuję sprawdzić jeszcze tutaj:
https://historiapojazdu.gov.pl/
Potrzebujesz VIN, nr rejestracyjny i datę pierwszej rejestracji, wszystkie dane są w dowodzie rejestracyjnym.
Dowiesz się ilu moto miało właścicieli w Polsce i kiedy zostało sprowadzone.
Oczywiście nic nie zastąpi porządnych oględziń, najlepiej w specjalistycznym warsztacie lub w ASO.
Koszt takiej usługi to około 300zł.
W razie czego lepiej stracić trzy stówki niż wtopić kilkanaście tysięcy.
POWODZENIA
Nie jest tak prosto jak z sprzętami z USA.
Proponuję sprawdzić jeszcze tutaj:
https://historiapojazdu.gov.pl/
Potrzebujesz VIN, nr rejestracyjny i datę pierwszej rejestracji, wszystkie dane są w dowodzie rejestracyjnym.
Dowiesz się ilu moto miało właścicieli w Polsce i kiedy zostało sprowadzone.
Oczywiście nic nie zastąpi porządnych oględziń, najlepiej w specjalistycznym warsztacie lub w ASO.
Koszt takiej usługi to około 300zł.
W razie czego lepiej stracić trzy stówki niż wtopić kilkanaście tysięcy.
POWODZENIA
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Kto jest online
Jest 0 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 0 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości