VN2000 -custom drag- przebieg prac
VN2000 -custom drag- przebieg prac
Witam
Upały już minęły więc czas się wziąć do pracy
Pozwolę sobie pod tym tematem umieszczać informację i zdjęcia z przebiegu prac nad moim motocyklem.
Jako bazę wyjściową mam VN2000 LT z roku 2009.
Oczywiście moje "wypocinki" proszę traktować z dystansem i absolutnie nie brać ich za wzór do naśladowania a ten temat traktować informacyjnie - przeróbki motocykla zrobione nieodpowiednio mogą doprowadzić do kalectwa lub śmierci
Część prac planuję wykonać z pomocą moich znajomych(np. toczenie, frezowanie itp.) ale większość zamierzam wykonać własnoręcznie .
Będę dokonywał nowych wpisów wraz z postępem prac - ogranicza mnie trochę brak wolnego czasu ale jakoś dam sobie radę
Dzisiaj odebrałem felgi od tokarza - gotowe do spawania ( aluminium nie spawam i tu znowu nieodzowna jest pomoc koleżeńska )
Zewnętrzna obręcz pochodzi z dwuczęściowej felgi ATS 10X18 -oryginalna felga od V2K została obtoczona i wpasowana w środek szerokiej obręczy - po spawaniu i dorobieniu podkładek dystansowych do tarczy hamulcowej i pod koło pasowe - gotowa felga na 300-tkę
zdjęcia felgi
Krzysztof
Upały już minęły więc czas się wziąć do pracy
Pozwolę sobie pod tym tematem umieszczać informację i zdjęcia z przebiegu prac nad moim motocyklem.
Jako bazę wyjściową mam VN2000 LT z roku 2009.
Oczywiście moje "wypocinki" proszę traktować z dystansem i absolutnie nie brać ich za wzór do naśladowania a ten temat traktować informacyjnie - przeróbki motocykla zrobione nieodpowiednio mogą doprowadzić do kalectwa lub śmierci
Część prac planuję wykonać z pomocą moich znajomych(np. toczenie, frezowanie itp.) ale większość zamierzam wykonać własnoręcznie .
Będę dokonywał nowych wpisów wraz z postępem prac - ogranicza mnie trochę brak wolnego czasu ale jakoś dam sobie radę
Dzisiaj odebrałem felgi od tokarza - gotowe do spawania ( aluminium nie spawam i tu znowu nieodzowna jest pomoc koleżeńska )
Zewnętrzna obręcz pochodzi z dwuczęściowej felgi ATS 10X18 -oryginalna felga od V2K została obtoczona i wpasowana w środek szerokiej obręczy - po spawaniu i dorobieniu podkładek dystansowych do tarczy hamulcowej i pod koło pasowe - gotowa felga na 300-tkę
zdjęcia felgi
Krzysztof
-
- Posty: 3161
- Rejestracja: sob cze 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
- VROC: 32428
Swietny pomysł z tą felgą.
Sam myślałem jak dobrać felgę, a tu taki oczywisty pomysł.
Też mam LT z 2009 i myślałem o drobnych zmianach.
Jak z przesunięciem napędu przy silniku i kole, zastanawiam się czy odstawienie koła pasowego napędowego nie będzie powodowało powstawania sił niszczących łożyska na wałku, lub jego ukręcanie.
Lubimy czasami troszkę podzidować ostro po Warszawce i ciekawe jak to się będzie zachowywać.
Fajny temat
Sam myślałem jak dobrać felgę, a tu taki oczywisty pomysł.
Też mam LT z 2009 i myślałem o drobnych zmianach.
Jak z przesunięciem napędu przy silniku i kole, zastanawiam się czy odstawienie koła pasowego napędowego nie będzie powodowało powstawania sił niszczących łożyska na wałku, lub jego ukręcanie.
Lubimy czasami troszkę podzidować ostro po Warszawce i ciekawe jak to się będzie zachowywać.
Fajny temat
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz
Za mną tylko kurz
Będę dorabiał nowe przedni koło pasowe z odpowiednim "odsadzeniem" - pierwotnie myślałem o 34 zębach ale jednak użyje koła z 32 zębami żeby nie potęgować momentów gnących/skręcających - co i tak nastąpi przez odsunięcie koła - łożysko wałka będzie na bank bardziej obciążone ale mam nadzieję że wytrzymaSławek pisze:Jak z przesunięciem napędu przy silniku i kole, zastanawiam się czy odstawienie koła pasowego napędowego nie będzie powodowało powstawania sił niszczących łożyska na wałku, lub jego ukręcanie.
Koło pasoewe będę dorabiał z gotowej surówki - tylko otwór na wałek trzeba wydłutować i wytoczyć środek żeby uzyskać odpowiednie przesunięcie od silnika
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Zdjęcia się nie wyświetlają. Źle ustawiłeś ustawienia prywatności.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Kto jest online
Jest 29 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 29 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości