Zakup - Proszę o pomoc
-
- Posty: 7
- Rejestracja: pn sty 04, 2016
- Miejscowość: Ruda Śląska
- Motocykl: W trakcie zakupu
- VROC: 0
Zakup - Proszę o pomoc
Witam.
Jako, że wiosna za pasem rozpocząłem poszukiwania nowej maszyny dla siebie. Wybór padł na Kawasaki, choć wszyscy znajomi mi odradzają (nikt nie posiadał i nie posiada Kawy).
Do spraw mechanicznych mam niestety dwie lewe ręce. Oględziny u mnie sprowadzają się do odpalenia maszyny i oględzin zewnętrznych. Dlatego prośba do Szanownych Braci Motocyklistów o pomoc. Znalazłem takie ogłoszenie:
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vn-800-cu ... c5102a55b9
Byłem, oglądałem. Wygląd zewnętrzny jak dla mnie super. Jedyna rzecz jaka przykuła moją uwagę to łańcuch. Był wg mnie luźny. Gościu jest właścicielem od 5 lat i napędu nie wymieniał. Co o tym motocyklu sądzicie. A może ktoś zna? Motór z okolic Rybnika.
Pozdrawiam
Jako, że wiosna za pasem rozpocząłem poszukiwania nowej maszyny dla siebie. Wybór padł na Kawasaki, choć wszyscy znajomi mi odradzają (nikt nie posiadał i nie posiada Kawy).
Do spraw mechanicznych mam niestety dwie lewe ręce. Oględziny u mnie sprowadzają się do odpalenia maszyny i oględzin zewnętrznych. Dlatego prośba do Szanownych Braci Motocyklistów o pomoc. Znalazłem takie ogłoszenie:
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vn-800-cu ... c5102a55b9
Byłem, oglądałem. Wygląd zewnętrzny jak dla mnie super. Jedyna rzecz jaka przykuła moją uwagę to łańcuch. Był wg mnie luźny. Gościu jest właścicielem od 5 lat i napędu nie wymieniał. Co o tym motocyklu sądzicie. A może ktoś zna? Motór z okolic Rybnika.
Pozdrawiam
- Skrobel
- Posty: 2585
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
To masz dokładnie ten sam problem co ja.
800 jest stworzona dla nas - kurdupli...
Przy odrobinie wprawy 900 jest nawet lepsza. Teraz mam Nomada 1500 i też jest w porządku. Tutaj nie wzrost tylko cherlawość i brak siły mi bardziej przeszkadza. Także bez problemu możesz celować w 800. Classic będzie niższy i być może wygodniejszy przy krótkich nogach niż Custom.
800 jest stworzona dla nas - kurdupli...
Przy odrobinie wprawy 900 jest nawet lepsza. Teraz mam Nomada 1500 i też jest w porządku. Tutaj nie wzrost tylko cherlawość i brak siły mi bardziej przeszkadza. Także bez problemu możesz celować w 800. Classic będzie niższy i być może wygodniejszy przy krótkich nogach niż Custom.
LwG
Łukasz czyli Skrobel
Łukasz czyli Skrobel
-
- Posty: 7
- Rejestracja: pn sty 04, 2016
- Miejscowość: Ruda Śląska
- Motocykl: W trakcie zakupu
- VROC: 0
Znalazłem jeszcze takie:
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vulcan-80 ... 7f3074cd1f
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vulkan-vn ... 92d8b1116b
A może znacie kogoś ze śląska kto chce pozbyć się dobrego sprzętu?
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vulcan-80 ... 7f3074cd1f
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vulkan-vn ... 92d8b1116b
A może znacie kogoś ze śląska kto chce pozbyć się dobrego sprzętu?
- PPV
- Posty: 140
- Rejestracja: ndz lip 05, 2015
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN900 Custom 2007
- VROC: 37483
Tak z ciekawości, nowy custom 800 był tańszy, czy droższy niż classic? Teraz np cena 900 - 34900 za classica, 36500 za customaMayones pisze:Za drogo, za 12-13 tyś to już powinieneś dorwać porządnego classica, wersja custom to tak 11 tyś z hakiem max.
Kris łańcuch to można chyba naciągnąć/wymienić. Opony też sprawdź, bo to kilka stówek na dzień dobry może być.
- Skrobel
- Posty: 2585
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
Jak to wyglądało w latach 90 to nie wiem, ale dziś faktycznie jest tak, że 800 custom zwykle jest trochę tańsza od Classiców, które zazwyczaj są też doposażone w lightbary, podesty, jakieś sakwy itp.PPV pisze:Tak z ciekawości, nowy custom 800 był tańszy, czy droższy niż classic? Teraz np cena 900 - 34900 za classica, 36500 za customa
Kris łańcuch to można chyba naciągnąć/wymienić. Opony też sprawdź, bo to kilka stówek na dzień dobry może być.
W 900 jest trochę inaczej bo tu Custom to jest praktycznie inny motocykl. Aluminiowe koła, fantazyjne malowania = wysoki współczynnik kultowości
Poza tym w 800 Customa zaczęli produkować o rok wcześniej od Classica, który w założeniu miał być taką "bogatszą" wersją.
Cóż, kwestia gustu i przyzwyczajenia. Wagowo obie wersje 800 są podobne. Do podnóżków trzeba się będzie przyzwyczaić. Niektórzy właściciele customów twierdzą, że są łatwiejsze w prowadzeniu - ja nie podejmuję się porównania, na customie nie jeździłem, a z opanowaniem Classica nie miałem żadnych problemów.Kris_82 pisze:Custom faktycznie ciut wysoki. Nogi muszę mieć bardzo wyciągnięte do przodu. Ale te przednie ogromne i cienkie koło.... Strasznie mi się podoba. Na razie mam dylemata jak cholera.
Z kolei jak jeździłem na 900 to tam dopiero miałem mocno wyciągnięte do przodu nogi, a mimo to jeździło się super (ale jeździłem także na Classicu czyli z podestami)!
LwG
Łukasz czyli Skrobel
Łukasz czyli Skrobel
- Skrobel
- Posty: 2585
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
Czarny z jednej strony ładniejszy (przynajmniej dla mnie), ale ma nieoryginalną przednią lampę i lusterka. Sporo zresztą zmian w okolicach kierownicy (np. linki). I prawie na pewno był malowany (brak emblematów na baku i nie przypominam sobie, żeby w 1999 była czarna wersja). I wprawdzie to nie zawsze musi oznaczać historię wypadkową, ale trzeba mu się uważnie przyjrzeć.Kris_82 pisze:Znalazłem jeszcze takie:
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vulcan-80 ... 7f3074cd1f
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vulkan-vn ... 92d8b1116b
A może znacie kogoś ze śląska kto chce pozbyć się dobrego sprzętu?
Ten szary... na zdjęciach nic specjalnie niepokojącego nie zobaczyłem. Mógł się lekko przewrócić na lewą stronę o czym by świadczyło to otarcie błotnika i pozbawiona gumki dźwigienka zmiany biegów... Ale z założenia motocyklom trzeba się dziś pilnie przyglądać przed zakupem...
LwG
Łukasz czyli Skrobel
Łukasz czyli Skrobel
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vn-800-bo ... bIcKp.html
Możłiwość powrotu do oryginału
- wszystkie błotniki, lampy, kierunki, oryginalana kanapa
- dwa komplety wydechów,
- dwie kierownice,
- nowe opony
- nowy napęd
- wymionieny akumulator, zrobiony rozrusznik
Jak chcesz wiedzieć wiecej dzwoń/pisz.
Możłiwość powrotu do oryginału
- wszystkie błotniki, lampy, kierunki, oryginalana kanapa
- dwa komplety wydechów,
- dwie kierownice,
- nowe opony
- nowy napęd
- wymionieny akumulator, zrobiony rozrusznik
Jak chcesz wiedzieć wiecej dzwoń/pisz.
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW
- Smoku
- Posty: 1304
- Rejestracja: ndz maja 20, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
- VROC: 0
Re: Zakup - Proszę o pomoc
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vn-800-cu ... c5102a55b9
Motocykl był sprowadzony ze Stanów? Przyjrzałbym się bliżej historii, w jakim stanie był sprowadzony i co było robione.
Myślę, że cena spowodowana jest rocznikiem. Ale za taką kwotę poszukałbym Classic`a
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vulkan-vn ... 92d8b1116b
Tak jak pisze Skrobel, coś tu było kombinowane przy nim.
Nie wygląda to estetycznie.
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vulcan-80 ... 7f3074cd1f
Jakiś czas jest już wystawiana na sprzedaż.
Również nie widzę niczego nazbyt niepokojącego.
Co do wzrostu, też nim nie grzeszę i 800 to świetny wybór.
Przejeździłem 4 sezony, złego słowa nie powiem.
Podchodź z dużą rezerwą do tego, co jest napisane w ogłoszeniach "lać i jeździć" etc.
Musisz być przygotowany na tzw. pakiet startowy, regulacja zaworów, wymiana uszczelniaczy i oleju w lagach itd.
Motocykl był sprowadzony ze Stanów? Przyjrzałbym się bliżej historii, w jakim stanie był sprowadzony i co było robione.
Myślę, że cena spowodowana jest rocznikiem. Ale za taką kwotę poszukałbym Classic`a
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vulkan-vn ... 92d8b1116b
Tak jak pisze Skrobel, coś tu było kombinowane przy nim.
Nie wygląda to estetycznie.
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vulcan-80 ... 7f3074cd1f
Jakiś czas jest już wystawiana na sprzedaż.
Również nie widzę niczego nazbyt niepokojącego.
Co do wzrostu, też nim nie grzeszę i 800 to świetny wybór.
Przejeździłem 4 sezony, złego słowa nie powiem.
Podchodź z dużą rezerwą do tego, co jest napisane w ogłoszeniach "lać i jeździć" etc.
Musisz być przygotowany na tzw. pakiet startowy, regulacja zaworów, wymiana uszczelniaczy i oleju w lagach itd.
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
Kto jest online
Jest 9 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 9 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości