słabe ładowanie w vn 800 classic
-
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz maja 13, 2012
- Miejscowość: łódzkie
- Motocykl: kawasaki vn 800 classic
- VROC: 0
słabe ładowanie w vn 800 classic
witam
mam problem z ładowaniem w mojej kawce vn 800 classic a mianowicie podaje za slaby prąd ładowania przy zapalonym silniku podaje jakieś 13V myślałem że to regulator napięcia ale wymieniłem na nowy i nic nie pomogło więc może ktoś mi podsunie jakiś pomysł gdzie dalej szukać przyczyny braku "normalnego" lądowania z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich klubowiczów
Romek
mam problem z ładowaniem w mojej kawce vn 800 classic a mianowicie podaje za slaby prąd ładowania przy zapalonym silniku podaje jakieś 13V myślałem że to regulator napięcia ale wymieniłem na nowy i nic nie pomogło więc może ktoś mi podsunie jakiś pomysł gdzie dalej szukać przyczyny braku "normalnego" lądowania z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich klubowiczów
Romek
-
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz maja 13, 2012
- Miejscowość: łódzkie
- Motocykl: kawasaki vn 800 classic
- VROC: 0
pewnie tak ale myślałem ze alternator posiada układ prostowniczy który można by wymienić nie rozbierając alternatora ( przypuszczam tak bo nigdy nie rozbierałem vn ) ale patrząc ze jednak podaje to 13V to najprawdopodobniej będzie alternator więc może koledzy z większym doświadczeniem podpowiedzieli by mi jak sprawdzić sam alternator
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
podobny problem mam i ja, jak pośmigam z lightbarami to lipa z odpaleniem myślalem że to rozrusznik, niemniej jednak przy średnich obrotach podaje kilka amper ale troszke za mało na wolnych obrotach bez gazu no a VN to nie szlifierka żeby kręcić do zamknięcia licznika , pytanie czy alternator jest na pasku na zębatkach co w przypadku słabego ładowania proponujecie ?
ogólnie prąd na aku jest ok wartość 13,5-14,2 na mierniku, ale z amperami już nieco gorzej
ogólnie prąd na aku jest ok wartość 13,5-14,2 na mierniku, ale z amperami już nieco gorzej
@Jancio
podkręć wolne obroty pokrętłem przy puszce filtra powietrza. Z doświadczenia wiem, że jak się ustawia na słuch to często są zbyt niskie, bo moto fajnie pyrka na wolnych, ale niestety nie ładuje.
Ja wolne obroty ustawiłem z multimetrem podkręcałem aż ładowanie było w miarę ok i tak zostawiłem.
podkręć wolne obroty pokrętłem przy puszce filtra powietrza. Z doświadczenia wiem, że jak się ustawia na słuch to często są zbyt niskie, bo moto fajnie pyrka na wolnych, ale niestety nie ładuje.
Ja wolne obroty ustawiłem z multimetrem podkręcałem aż ładowanie było w miarę ok i tak zostawiłem.
czyli ten typ tak ma, już myślałem że zamiast jeździć będę musiał robićPendejo pisze:@Jancio
podkręć wolne obroty pokrętłem przy puszce filtra powietrza. Z doświadczenia wiem, że jak się ustawia na słuch to często są zbyt niskie, bo moto fajnie pyrka na wolnych, ale niestety nie ładuje.
Ja wolne obroty ustawiłem z multimetrem podkręcałem aż ładowanie było w miarę ok i tak zostawiłem.
Kto jest online
Jest 36 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 36 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości