Prędkość maksymalna.
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
a brudne były
Częstą przyczyną słabej mocy jest nie pracujący cylinder, a nie pracuje najczęściej dlatego że przewody WN mają problem.
Jak masz oryginalne kominy to ciężko będzie po dmuchnięciach sprawdzić co i jak, więc trzeba pomacać cylinder zdarzało się że jeden był gorący drugi zimny tylko przelewał paliwo do wydechu.
Częstą przyczyną słabej mocy jest nie pracujący cylinder, a nie pracuje najczęściej dlatego że przewody WN mają problem.
Jak masz oryginalne kominy to ciężko będzie po dmuchnięciach sprawdzić co i jak, więc trzeba pomacać cylinder zdarzało się że jeden był gorący drugi zimny tylko przelewał paliwo do wydechu.
- Ryffka
- Posty: 1398
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
- VROC: 24863
Jak jeden garnek nie pracuje to moto ewidentnie ma nierówną pracę, przerywa i strzela (czasem świeca załapie iskrę). Przerabiałem to u siebie - wymiana dysz i iglicy w gaźniku na zestaw K&N, filtr powietrza K&N oraz świece irydowe rozwiązało problem definitywnie. Wyder chyba cały czas na tym zestawie śmiga
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Już nie.Tomtom pisze:Widzialem, ze jest warsztat w wojkowicach pod patronatem Vupcanerii
no właśnie dopiero wtedy równiutko pracujeRyffka pisze:Jak jeden garnek nie pracuje to moto ewidentnie ma nierówną pracę
Obejrzyj świece i przewody WN, jak to wykluczysz na 100% to można szukać dalej, przewody z fajek da się "wykręcić".
- Smoku
- Posty: 1304
- Rejestracja: ndz maja 20, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
- VROC: 0
Moja 800 również do najwolniejszych nie należała i 160 a nawet więcej nie było problemem.
Padła mi cewka drugiego cylindra (przeważnie druga się poddaje), przerywał, świeca zalana.
Po wymianie problem ustąpił.
Powodzenia
Padła mi cewka drugiego cylindra (przeważnie druga się poddaje), przerywał, świeca zalana.
Po wymianie problem ustąpił.
Powodzenia
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
Witam.Tomtom pisze:Podlacze sie, moi drifter z 98, szyba, jechal ok 130 strzelal z rur, mial na prawde powera przy ruszaniu, ale cos ostatnio nie domagal- max 60km/h i to z trudem, przerywal (obroty jak stal spoko, ale nie mogl ruszyc, wrecz musialem sie odpychac nogami)- no to na serwis, okazalo sie ze membranka w gazniku byla niedokladnie zalozona i mieszanka paliwowo-powietrzna ponoc zle ustawiona- po wizycie rusza ale maksymalnie jedzie 100-110, a jak wrzucam 5 to spada predkosc, jakbym mial z tylu kotwice . Te wartosci zdaje sie nie sa normalne?
vn800 rok 95 samemu raz rozpędzony do 190 km/h , szybko przyspiesza do 130 bez problemu ,pali w granicach 5,5 litra na sto , ale tak naprawdę dobrze się śmiga do 110 km/h to jest motor do spokojnej majestatycznej jazdy
lewa w górę i do przodu
- Lukanio
- Posty: 55
- Rejestracja: czw maja 03, 2012
- Miejscowość: Łowicz
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic
- VROC: 0
Generalnie do sprawdzenia gaźnik i to w dobrym serwisie - powtarzam dobrym nie każdy ma pojęcie jak się zabrać do ustawienia gaźnika ( wiem bo jak raz dałem virago 700 na ustawienie gaźników to zastanawiałem się czy ktoś w ogóle to ruszył czy tylko trzymali moto i oddali jakie było). Ponadto sprawdzenie kompresji na cylindrach. A na początek nowe świece i przewody... Zdjęcie baku nie powinno stanowić problemu. Każdy kto ma trochę zdolności manualnych powinien sobie z tym poradzić.
Ps.
Pomimo że szanuje swój sprzęt i staram się nie katować to mój VN 800 Classic 2004 kilka razy na autostradzie pokazał mi 190 na liczniku, ostatnio podczas wypadu nad morze - kumpel na SV 1000 miał tyle samo - żeby nie było że kombinowany licznik albo rozmiar opony.
A 100-110 powinien "pójść na dwójce"
Ps.
Pomimo że szanuje swój sprzęt i staram się nie katować to mój VN 800 Classic 2004 kilka razy na autostradzie pokazał mi 190 na liczniku, ostatnio podczas wypadu nad morze - kumpel na SV 1000 miał tyle samo - żeby nie było że kombinowany licznik albo rozmiar opony.
A 100-110 powinien "pójść na dwójce"
Re: Prędkość maksymalna.
Mój test wykazał 165 na autostradzie, i chyba poszedłby więcej - tylko ja bym tego nie wytrzymał w kasku jet i bez szyby.
Solo, mocno obładowany bagażem, rocznik 2005.
Dwa razy zdażyło mi sie mocno pogonić na trasie Kraków - Przeworsk, trzymałem 130-140 ale przyjemne to nie było. Full konfort to dla mnie 115.
Solo, mocno obładowany bagażem, rocznik 2005.
Dwa razy zdażyło mi sie mocno pogonić na trasie Kraków - Przeworsk, trzymałem 130-140 ale przyjemne to nie było. Full konfort to dla mnie 115.
Było: WSK 175 ; ETZ 251
Jest VN 800
Jest VN 800
Kto jest online
Jest 52 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 52 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości