Kupno i różnice VN 2000

Awatar użytkownika
zeglarz28
Posty: 69
Rejestracja: sob lut 28, 2015
Miejscowość: Wisla
Motocykl: VN2000 VN 1700 K1600GTL
VROC: 0

Kupno i różnice VN 2000

Post autor: zeglarz28 » czw lis 17, 2016

Witam Serdecznie ,

Koledzy, mam zamiar nabyć VN 2000 z aukcji 6593383499 allegro. Na co zwrócić uwagę przy tym sprzęcie. NA zdjęciach wygląda właściwie, ale nie znam tego modelu stąd prośba o ocenę stanu oryginalności.
Wcześniej miałem VN 1700 classic i VN 1700 Voyager. Czy jest ktoś tutaj kto jeździł na VN 1700 i VN 2000 i potrafi porównać te sprzęty?

Pozdrawiam
Radek

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » ndz lis 20, 2016

Z vn 1700 na cm 2000. Podziwiam. Bezawaryjnosc chcesz zamienić na moc i problemy. Mało jest vn 2000 z którymi problemow nie ma. Jak trafisz dobrego to szczęście jak nie to masakra. I koszty.

Awatar użytkownika
msm jack
Posty: 109
Rejestracja: ndz gru 11, 2011
Miejscowość: Morąg
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 34682

Post autor: msm jack » pn lis 21, 2016

Czarny zmień dilera bo jakiś przeterminowany towar Ci sprzedaje, straszne głupoty pierd...

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pn lis 21, 2016

czarny pisze:Z vn 1700 na cm 2000. Podziwiam. Bezawaryjnosc chcesz zamienić na moc i problemy. Mało jest vn 2000 z którymi problemow nie ma. Jak trafisz dobrego to szczęście jak nie to masakra. I koszty.
A jakie to problemy są z VN2K?
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » pn lis 21, 2016

Nie ma żadnych. Są bezawaryjne. I dlatego kawasaki przestało go produkować. Bo serwisy nie zarabiały.

maniu
Posty: 8
Rejestracja: pn lip 09, 2012
Miejscowość: damasławek
Motocykl: vn2000 classic LT
VROC: 0

Post autor: maniu » pn lis 21, 2016

"W kategorii krążowników więcej znaczy zdecydowanie lepiej i tak nowy super boss VN2000 jest motocyklem V-Twin o największej pojemności na świecie. Ten mocarny okręt flagowy nie ma żadnego odpowiednika w kategorii krążowników. Poza tym na nowo definiuje DNA marki Kawasaki w tym ważnym rynku. Dopełnieniem masywnego silnika oraz imponującej mocy jest atrakcyjna stylizacja. Stylizacja będącą kombinacją elementów o nowoczesnym i tradycyjnym wyglądzie w olśniewającym i wysoce zintegrowanym wydaniu. Centralnym elementem niesamowitej stylizacji VN2000 jest opływowa lampa przednia, której kadłub kryją soczewkowe projektory. Pojemność silnika to niesamowite 2053ccm, czyniące VN2000 seryjnym V-Twinem o największej pojemności w historii. Ta potężna jednostka napędowa nie dość, że produkuje wielkie ilości momentu obrotowego i mocy, to na dodatek jest jednym z najpiękniejszych silników V-Twin na świecie. Silnikiem z gigantycznymi, bogato ożebrowanymi cylindrami, których rozmiary są podkreślane przez długie osłony popychaczy z pięknie wymodelowanymi pokrywami. Wyciągnięte, długie oraz niskie podwozie jest równie imponujące. Jako topowy model w programie produkcyjnym krążowników Kawasaki, każdy detal jest wyrazem najwyższej jakości, absolutnego komfort i pewności, której klienci oczekują od maszyny będącej okrętem flagowym." Czarny ostatnie zdanie czytaj 2 razy
11

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » pn lis 21, 2016

Ta i dlatego przestali go produkować żeby był bardziej kultowy. Cytujesz mi opis z czasów jak go produkowali. Trochę się w rozwoju zieloni cofnęli zrezygnowali z kultowego genialnego motocykla na rzecz 1700. Meczyli się biedni z tą palmą pierszenstwa największego v twina.

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2291
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Post autor: Przemo » pn lis 21, 2016

a to nie przypadkiem przez narzucone normy ekologiczne? emisja spalin itp.? :blabla:
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » pn lis 21, 2016

Co do kawy z ogłoszenia. Dziwnie niska cena. Sprawdził bym go w dobrym serwisie i przebieg potwierdził.

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » pn lis 21, 2016

Przemo oficjalnie przez normy spalin. Myślisz że taka firma jak kawasaki nie mogła sobie poradzić z normą spalin? Potężny moment sprawiał mnóstwo problemów. Nie wytrzymuja łożyska itd. Jeżeli ktoś nie umie sam naprawić to skazany jest na mechaników a tych nie ma za wielu. W zachodniopomorskim nie znam godnego zaufania. Koledzy na forum co lubią grzebać i się znają dają radę. A ci co nie potrafią. Będą płacić ciężka kasę za naprawy. Ja już miałem pod domem trzy vn 2000. Bo też mi się podoba. Ale żaden nie był godny uwagi. I chyba niestety pójdę w kierunku v roda lub intrudera 1800R . Są na pewno mniej awaryjne

Gruby
Posty: 140
Rejestracja: śr kwie 29, 2015
Miejscowość: Pińczów/Kraków
Motocykl: 05' VN2000A1
VROC: 0

Post autor: Gruby » pn lis 21, 2016

Czarny, moim zdaniem to żal Ci dupę ściska, że ja w jednym garze mam więcej pojemności niż Ty w całym silniku swojego VN 900 :D :D Nie pierwszy raz z wielką zawziętością atakujesz VN 2000, ale moim zdaniem po prostu marzysz o dwójce i to, ze jeszcze jej z jakichś powodów nie masz (np. nie masz na tyle pieniędzy, żona Ci nie pozwala, chcesz być "eko", nie lubisz wibracji, nie masz 50cm w bicepsie i tyle siły co ja żeby nim jeździć, nie dostajesz do ziemi itd.- niepotrzebne skreślić) powoduje u Ciebie agresję :D
Czas rozwiać wszystkie mity, mianowicie:

- Jedyny powtarzający się problem jaki VN 2000 ma (głównie starsze roczniki) to zapychające się filterki HLA. Ja radzę je po prostu usunąć i po problemie. Dla niektórych osób może stanowić dużą przeszkodę, bo cała operacja wymaga rozbiórki wielu elementów i opuszczenia silnika z ramy. Trzeba do tego albo doświadczenia w grzebaniu albo ogarniętego mechanika (o co na ogół bardzo trudno).
- "Awaryjność" VN 2000 w porównaniu z np. Rocketem III (permanetne problemy ze skrzynią biegów i to nawet w rocznikach 2015) to bajka.
- VN 2000 jest szybkim, mocnym i ciężkim motocyklem, więc na jego eksploatację nie każdy może sobie pozwolić. Przykładem jest np. tylna opona, która wystarcza na ok. jeden sezon lub łożyska kół, które zwykle po 5-6 latach jazdy należy wymienić. Nie są to żadne wady fabryczne (łożysko przedniego koła mogłoby być ciut większe), lecz wynikają po prostu ze specyfiki tego motocykla. Szybki i ciężki pojazd po prostu bardzo szybko "zjada" części eksploatacyjne typu części przeniesienia napędu, opony, hamulce itp.
- To, że w moim egzemplarzu wymieniałem łańcuch sprzęgła, łańcuch rozrządu oraz łańcuch balancerów nie wynika z żadnej wady fabrycznej, a z głupoty poprzedniego właściciela. Przy kupnie motocykla chwalił się, że silnik jest bardzo elastyczny i często jeździ 60km/h na V biegu.

Ja mimo, że włożyłem w niego trochę pieniędzy kupiłbym go drugi raz. Tego samego nie mogę powiedzieć o większości moich poprzednich motocykli.

EDIT:
V-rod- żeby sprawdzić luzy zaworowe (są na szklankach)- silnik z ramy w dół :D
Intruder M1800- problemy ze skrzynią biegów (bardzo słabe sprzęgło, które jest niedostatecznie smarowane nie wysprzęgla czasem do końca) i liczne problemy z łańcuchami rozrządu.
No replacement for displacement
Pozdrawiam Cię Iron75 :)

"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » pn lis 21, 2016

Gruby masz rację. Żal mi dupe ściska. Żona nie pozwala. I nie mam pieniędzy. Zacznij wrozyc z kart dorobisz sobie parę złotych ma kolejne naprawy.

To ze w twoim egzemplarzu itd. Pokaż mi egzemplarz od pewnegonpoprzedniego właściciela.

Który nie lansowal się 60/h. O tych zecstanow nie wspomnę.
Kończę pisanie bo muszę żonę iść prosić żeby mi kasy pozyczyla i dała zgodę. No i żeby mi dupe scisnieta rozwarla.

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pn lis 21, 2016

czarny pisze:Gruby masz rację. Żal mi dupe ściska. Żona nie pozwala. I nie mam pieniędzy. Zacznij wrozyc z kart dorobisz sobie parę złotych ma kolejne naprawy.

To ze w twoim egzemplarzu itd. Pokaż mi egzemplarz od pewnegonpoprzedniego właściciela.

Który nie lansowal się 60/h. O tych zecstanow nie wspomnę.
Kończę pisanie bo muszę żonę iść prosić żeby mi kasy pozyczyla i dała zgodę. No i żeby mi dupe scisnieta rozwarla.
Wpadnij na zlot. Kilka takich zobaczysz. Przyjedź z żoną, to na pewno da zgodę. :yeee:
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pn lis 21, 2016

Że tak przypomnę o co kaman w tym temacie:
zeglarz28 pisze:Czy jest ktoś tutaj kto jeździł na VN 1700 i VN 2000 i potrafi porównać te sprzęty?

Awatar użytkownika
zeglarz28
Posty: 69
Rejestracja: sob lut 28, 2015
Miejscowość: Wisla
Motocykl: VN2000 VN 1700 K1600GTL
VROC: 0

Post autor: zeglarz28 » pn lis 21, 2016

Kupilem. Jutro rejestruje, zmieniam opony na nowki i sam ocenie. Wstepnie wyglada solidnie. Na zywo prawie jak nowy 14 .000 mil przebiegu. Porownujac do VN1700 Classic wydaje sie ciezszy w prowadzeniu, za to skrzynia pracuje o niebo lepiej jak w VN1700. Szkoda ,ze nie ma ABS...

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pn lis 21, 2016

Pogadaj z Kermitem doradzi Ci mieszczącą się pod bagażnik tablicę rej :D
Gratki, choć szkoda że z tom ładnom lampom :ok:

Awatar użytkownika
zeglarz28
Posty: 69
Rejestracja: sob lut 28, 2015
Miejscowość: Wisla
Motocykl: VN2000 VN 1700 K1600GTL
VROC: 0

Post autor: zeglarz28 » wt lis 22, 2016

Dzieki. Pogadam. Aktualnie zdemontowalem sakwy i bagaznik. Goly lepiej wyglada. Ale jak przyjdzie poleciec gdzies dalej to taki wariant by sie przydal. Osobiscie nie wiem ktora lampa ladniejsza czy w classicu czy ta z projektorami ;). A jakie sa trendy co do lampy?

Awatar użytkownika
zeglarz28
Posty: 69
Rejestracja: sob lut 28, 2015
Miejscowość: Wisla
Motocykl: VN2000 VN 1700 K1600GTL
VROC: 0

Post autor: zeglarz28 » wt lis 22, 2016

I jeszcze pytanie. Jakie predkosci osiaga ten sprzet seryjnie w waszych rekach. Chodzi o Vmax i predkosc przelotowa na autostradzie. Mowie o wersji z zalozona szyba. Sam to sprawdze oczywiscie ,ale bede mial porownanie. Licznikowo przekroczy 200? Jedzie wtedy stabilnie? Czy przy predkosci 100km/h jedzie idealnie prosto ( VN Voyager jezdzilem po kilkanascie kilometrow nie trzymajac kierownicy, a na tempomacie potrafilem przesiac sie na miejsce pasazera i mam na to swiadkow ;) )

Awatar użytkownika
Ryffka
Posty: 1398
Rejestracja: pn kwie 19, 2010
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
VROC: 24863

Post autor: Ryffka » wt lis 22, 2016

Prędkości zależą od egzemplarza jaki wersji. Swoją na blacie max 220 i szedł stabilnie choć bez szyby taka jazda nie jest ani łatwa ani przyjemna :) Bez szyby do 140 w miarę komfortowo, z szybą 160. Oczywiście są tacy co 160 to średnią mają ;) Co do stabilności miałem u siebie problem przy prędkościach 160+ bo pojawiało się shimmy - po wymianie łożysk w główce przesunęło się na 190+ co temat zamknęło bo tak nie latam na codzień :D Dziś wiem, że spore znaczenie w tej kwestii miała szyba i kufry (mam z tworzywa Mutazu). Poprzedni sezon przelatałem bez kufrów i szyby i jest git :) Na wypad tygodniowy na mazury z żonką spakowaliśmy się w jedną torbę Louisa, która poszła na bagażnik :)

Gruby
Posty: 140
Rejestracja: śr kwie 29, 2015
Miejscowość: Pińczów/Kraków
Motocykl: 05' VN2000A1
VROC: 0

Post autor: Gruby » wt lis 22, 2016

Ja odkąd ćwiczę kulturystykę ekstremalną (czyli od 10 lat) nie mam problemu z szybką jazdą bez szyby- mam na tyle mocne kaptury (mięśnie karku i czworoboczne tułowia), że nie czuję w ogóle naporu powietrza i szybka jazda nie ciągnie mi głowy do tyłu. Ja mam amerykańską wersję, rocznik 2005, z jedyną słuszną lampą. Najszybciej jechałem licznikowo 215 km/h bez szyby. Z szybą nie pamiętam, ale chyba 200 nie chciał przekroczyć. Mam wydechy Cobry Speedster Longs bez db killera ze strumienicami łuskowymi w środku .
W każdym razie na V biegu prędkość przelotowa dla mnie to od 110 do 150 km/h. Powyżej 150 km/h czuć już trochę większe wibracje silnika, a powyżej 170 silnik ma już dość wysokie obroty. Na V biegu można od biedy jechać poniżej 110 km/h (nawet 80), ale pod warunkiem małego otwarcia gazu i utrzymywania stałej prędkości jazdy. Poniżej 110 km/h silnik nie pracuje jeszcze równo i czuć że ma za niskie obroty.
No replacement for displacement
Pozdrawiam Cię Iron75 :)

"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 6 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 6 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą