hej witam jestem tu nowy potrzebuje pomocy w sprawie kawy
-
- Posty: 2
- Rejestracja: czw mar 09, 2017
- Miejscowość: Świętokrzyskie
- Motocykl: VN 1600 Classic
- VROC: 0
hej witam jestem tu nowy potrzebuje pomocy w sprawie kawy
Witam pytanie kieruje do osob ktore jezdza na vn 1600 moj jest z roku 2003 pierwszy raz mam kawasaki chodzi mi o to czy w tych motocyklach tak jest czy z moim cos jest nie tak tzn na wilnych obotach ladnie pracuje bez stukow i pukow kltura pracy jest bardzo ladna natomist po odkreceniu manetki czy to na postoju czy podczas jazdy jest slychac swist podobny do tego jakby zasysal duza ilosc powietrza gdzies ale jest to dosyc glosne czy w waszych maszynach tez tak jest z gory dzieki aha jeszcze jedno pytanie mimo iz jest to wtrysk mam z lewej strony linke ssania czy to normalne czy to jakis skladak
- Kristof_if
- Posty: 726
- Rejestracja: sob sty 11, 2014
- Miejscowość: Lubomia
- Motocykl: HD FLHTK103,Honda Transalp,Cx500,był VN 1500
- VROC: 37033
- Skrobel
- Posty: 2585
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
Kolega ma rację, najpierw wypadałoby się przywitać w odpowiednim dziale.
A co do linki ssania to owszem, w 1500 i 1600 mimo wtrysku jest cięgno przypominające ssanie po lewej stronie przy chłodnicy. To tak naprawdę nie jest ssanie tylko po prostu mechaniczny popychacz ustawiający przepustnicę pod nieco większym kątem (ma na celu podniesienie obrotów na zimnym silniku).
To jest dokładnie tak jakbyś dodał minimalnie gazu manetką.
W normalnej sytuacji nie powinieneś musieć go używać, tylko po dłuższym postoju albo jak jest bardzo zimno na zewnątrz.
A co do świstu to się niestety nie wypowiem. Musisz osłuchać skąd mniej więcej dochodzi i tam szukać.
A co do linki ssania to owszem, w 1500 i 1600 mimo wtrysku jest cięgno przypominające ssanie po lewej stronie przy chłodnicy. To tak naprawdę nie jest ssanie tylko po prostu mechaniczny popychacz ustawiający przepustnicę pod nieco większym kątem (ma na celu podniesienie obrotów na zimnym silniku).
To jest dokładnie tak jakbyś dodał minimalnie gazu manetką.
W normalnej sytuacji nie powinieneś musieć go używać, tylko po dłuższym postoju albo jak jest bardzo zimno na zewnątrz.
A co do świstu to się niestety nie wypowiem. Musisz osłuchać skąd mniej więcej dochodzi i tam szukać.
LwG
Łukasz czyli Skrobel
Łukasz czyli Skrobel
Kto jest online
Jest 21 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 21 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości