wyjdzie bez problemu, jak masz gmole to 2 x koniki takie samochodowe wkładasz pod nie i zawias w powietrzuI drugie pytanie w razie jeśli operacja 1 przyniesie fiasko - czy po zdjęciu koła, błotnika, zacisku i popuszczeniu śrub kontrujących w półkach wyjmę w dół cały teleskop
Z którego roku masz motocykl? ile przebiegu?
jak uszczelniacze suche to nie szukaj dziury w całym,wymień olej, skręc do kupy i zbieraj siano na stator
jeżeli do 900ki wchodzi ok 350-400 ml oleju ( nie pamiętam dokładnie ) to Ty musisz niezłe enduro robić żeby się wszystko wylałoGre8 pisze:Z doświadczenia wiem, że jak uszczelniacz puści, to przez dzień może dwa (zależy jak dużo jeździsz) widać że olej idzie a potem już nie idzie. Co miało wylać się to się wylało i po wytarciu lagi na sucho usterka nie będzie widoczna