vn1700 Classic Tourer

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Piotr171
Posty: 8
Rejestracja: sob mar 24, 2018
Miejscowość: Olesnica
Motocykl: Drag1100
VROC: 0

vn1700 Classic Tourer

Post autor: Piotr171 » sob mar 24, 2018

Witam
Chodzę zamysłem zakupem
Potrzebuje doradztwa doświadczonych "vulkanów" czy ograne taki krążownik 380kg robi respekt .
Moje gabaryt nie ogromne :D 174cm 83kg .
Doświadczenie średnie 2 sezony na Dragu 1100
Milo by usłyszeć wypowiedzi za i przeciw

Pozdrowienia dla wszystkich

Awatar użytkownika
robkas
Posty: 79
Rejestracja: pn sie 07, 2017
Miejscowość: Staszów
Motocykl: Kawasaki VN900 LT
VROC: 0

Post autor: robkas » sob mar 24, 2018

Dragstar też waży około 300 kg. Moim zdaniem dasz radę, wagę czuć tylko przy wycofywaniu, nawracaniu itp. manewrach. Na łukach będzie bardzo podobnie jak jak na gwieździe, czyli motocykl będzie się zachowywał raczej przewidywalnie. Przy Twojej dosyć niskiej masie polecam jeździć z szybą, żeby cię nie oderwało od kierownicy podczas mijania się z dużą ciężarówką.

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » sob mar 24, 2018

Ja mam niecałe 170 cm i może 70 kg wagi. Kolegę Smoku oceniam na jeszcze mniej. Obaj mamy 1700 (on ma Voyagera) i jest git! Owszem, bywają sytuacje, że pod górkę nie dam rady cofnąć, dlatego trzeba być sprytnym przy parkowaniu. Poza tym wszystko jest OK.
LwG
Łukasz czyli Skrobel

mikko
Posty: 71
Rejestracja: ndz cze 19, 2016
Miejscowość: Kielce
Motocykl: voyager
VROC: 0

Post autor: mikko » sob mar 24, 2018

Dasz radę, ja mam raptem 176cm, i też coś około 80kg i daję radę. Jedynie parkowania wymaga odrobiny logistyki, żeby cofania było jak najmniej ;-)
Kwestia wprawy, wyczucia, opanowania i wdrożenia się w motocykl.
ps. dziś siadłem na intrudera 1800 brata i wydał mi się jakoś wyjątkowo lekki :-D

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » wt mar 27, 2018

Mniej więcej takie same warunki i przed 1700 ogarniałem i Nomada 1600 i VN 2000. A teraz Nomada 1700.

Ten motocykl jest super wyważony. Przy manerwach parkingowych może sprawiać kłopot, jak masz krótkie nogi. Ale w jeździe bardziej przypomina turystyka niż armaturę.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 31 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 31 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą