Poziom oleju vn2000
Re: Poziom oleju vn2000
Serwisówka rozdział 2-47, jest tam opisana procedura wymiany oleju - > krok po kroku opisane jak BYK aby spuścić z 3 śrub + filtra a następnie zalać 4,6 litra oleju
poczytaj, przeanalizuj a następnie się wypowiadaj - no chyba że potrzebujesz aby ktoś przetłumaczył tekst z angielskiego bo chyba tu leży problem, z drugiej strony jest tam na tyle obrazkowo przedstawione że każdy średnio inteligentny człowiek powinien to ogarnąć
i skoro zalewasz 5,5 to logiczne że spuszczasz powyżej 5 zamiast 4,6 ale... "fuck logic" mistrzu wie lepiej
to tyle ode mnie, dziękuję i pozdrawiam.
a nikt więcej się nie wypowiada bo to forum jest martwe i to już od dłuższego czasu ;/
poczytaj, przeanalizuj a następnie się wypowiadaj - no chyba że potrzebujesz aby ktoś przetłumaczył tekst z angielskiego bo chyba tu leży problem, z drugiej strony jest tam na tyle obrazkowo przedstawione że każdy średnio inteligentny człowiek powinien to ogarnąć
i skoro zalewasz 5,5 to logiczne że spuszczasz powyżej 5 zamiast 4,6 ale... "fuck logic" mistrzu wie lepiej
to tyle ode mnie, dziękuję i pozdrawiam.
a nikt więcej się nie wypowiada bo to forum jest martwe i to już od dłuższego czasu ;/
-
- Posty: 101
- Rejestracja: pt lip 05, 2019
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: VN2000
Re: Poziom oleju vn2000
Przesada z tym martwym forum...
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Poziom oleju vn2000
Promo
Napiszesz kilka niegrzecznych zwrotów a następnie: „to tyle ode mnie, dziękuję i pozdrawiam”.
Nie tak szybko ……….. !
Po pierwsze:
1. Większych problemów z językiem angielskim nie mam.
2. Zwracając się do Ciebie w komentarzach zawsze używam „dużej litery” przez szacunek pisząc: Ty, Twój, Ciebie.
A teraz do tematu:
Widzę, że moja sugestia byś czytał ze zrozumieniem i używał kalkulatora podczas dodawania do 10 odniosła sukces.
Czyli mamy konsensus, zgadzamy się, że do VN2k wchodzi +/- 5,3 ÷ 5,5 L oleju silnikowego.
A jeszcze 26 i 27.04. twierdziłeś, że wlewa się tylko 4,6 L oleju.
PRZYKŁADY PONIŻEJ:
Cytat z Twojego komentarza z dnia 26.04.2020r.:
„Skąd wy to bierzecie (mowa o 5,5 L)? Przecież jest tabliczka na prawym boczku: 4,4 litra bez zmiany filtra i 4,6 litra ze zmianą filtra oleju - wszystko powyżej skutkuje wywalaniem oleju do filtra powietrza poprzez odmę”.
Cytat z Twojego komentarza z dnia 27.04.2020r.:
„ja wlewałem w zeszłym sezonie 4,6 i było ok... teraz mam zalany świeżym olejem - też 4,6 ale jeszcze nie jeździłem więc nie sprawdziłem poziomu, jednak z własnego doświadczenia wiem że wszystko co dolewałem więcej wypluwało mi zaraz odmą - jak go kupiłem to ktoś wlał tam pewnie te 5,5 litra bo w filtrze powietrza miałem basen i spuściłem około litra zanim przestało "żygać"
Cytat z Twojego komentarza z dnia 30.04.2020r.:
„Serwisówka rozdział 2-47, jest tam opisana procedura wymiany oleju - > krok po kroku opisane jak BYK aby spuścić z 3 śrub + filtra a następnie zalać 4,6 litra oleju”
Twierdzisz tak, bo z jakiegoś powodu z wypoziomowanego Twojego VN2k nie spływa tyle oleju ile powinno. Spływa w granicach 4,6 L i dlatego twierdzisz, że wymienia się jedynie 4,6 L.
Skoro ja i pozostali Koledzy posiadacze VN2K (oprócz Ciebie) – zlewają bo mogą +/- 5,3 L starego oleju to dlaczego mają wlać 4,6 L nowego według interpretacji przez Ciebie zapisów „serwisówki”?
Jaki jest sens wymieniać 4,6 L oleju skoro można wymienić +/- 5,3 L? Po co zostawiać ponad +/- 0,5 L starego oleju?
- Co wszyscy się mylą?
- Wszyscy nie znają języka angielskiego i źle rozumieją zapisy w „serwisówce”?
- Wszyscy praktycznie nie wymieniali oleju w swoich VN2k?
Promo, o procedurze sprawdzania poziomu oleju pisało wielu Kolegów tu na Forum i również wszyscy robią to źle?
Bo u Ciebie odwrotnie jak u pozostałych.
Myślę, że masz problem z silnikiem w swoim VN2k.
Więc jeżeli chcesz zmienić tylko 4,6 L oleju w swoim VN2k to standardowa procedura – 3 korki i filtr. Ale gdybyś jednak chciał wymienić więcej, +/- 5,3 L to zostaje przepychanie VN2k z odkręconymi korkami i filtrem do garażu pod domem? Tak jak napisałem wczoraj, proponuję najlepiej, raz w górę i raz w dół – większa pewność, że olej masz zlany. Ale zostaje konieczność czyszczenia zjazdu z oleju.
A „Forum” na pewno nie jest „MARTWE” jak Ty twierdzisz.
Wystarczy popatrz na ilość odsłon tego postu – w chwili jak pisze komentarz – 644odsłony. Wielu na pewno dobrze się bawi.
Widzę, że powoli nerwy Ci puszczają stąd ten niegrzeczny ton Twoich komentarzy.
Chcesz dalej – ja mam czas.
Napiszesz kilka niegrzecznych zwrotów a następnie: „to tyle ode mnie, dziękuję i pozdrawiam”.
Nie tak szybko ……….. !
Po pierwsze:
1. Większych problemów z językiem angielskim nie mam.
2. Zwracając się do Ciebie w komentarzach zawsze używam „dużej litery” przez szacunek pisząc: Ty, Twój, Ciebie.
A teraz do tematu:
Widzę, że moja sugestia byś czytał ze zrozumieniem i używał kalkulatora podczas dodawania do 10 odniosła sukces.
Czyli mamy konsensus, zgadzamy się, że do VN2k wchodzi +/- 5,3 ÷ 5,5 L oleju silnikowego.
A jeszcze 26 i 27.04. twierdziłeś, że wlewa się tylko 4,6 L oleju.
PRZYKŁADY PONIŻEJ:
Cytat z Twojego komentarza z dnia 26.04.2020r.:
„Skąd wy to bierzecie (mowa o 5,5 L)? Przecież jest tabliczka na prawym boczku: 4,4 litra bez zmiany filtra i 4,6 litra ze zmianą filtra oleju - wszystko powyżej skutkuje wywalaniem oleju do filtra powietrza poprzez odmę”.
Cytat z Twojego komentarza z dnia 27.04.2020r.:
„ja wlewałem w zeszłym sezonie 4,6 i było ok... teraz mam zalany świeżym olejem - też 4,6 ale jeszcze nie jeździłem więc nie sprawdziłem poziomu, jednak z własnego doświadczenia wiem że wszystko co dolewałem więcej wypluwało mi zaraz odmą - jak go kupiłem to ktoś wlał tam pewnie te 5,5 litra bo w filtrze powietrza miałem basen i spuściłem około litra zanim przestało "żygać"
Cytat z Twojego komentarza z dnia 30.04.2020r.:
„Serwisówka rozdział 2-47, jest tam opisana procedura wymiany oleju - > krok po kroku opisane jak BYK aby spuścić z 3 śrub + filtra a następnie zalać 4,6 litra oleju”
Twierdzisz tak, bo z jakiegoś powodu z wypoziomowanego Twojego VN2k nie spływa tyle oleju ile powinno. Spływa w granicach 4,6 L i dlatego twierdzisz, że wymienia się jedynie 4,6 L.
Skoro ja i pozostali Koledzy posiadacze VN2K (oprócz Ciebie) – zlewają bo mogą +/- 5,3 L starego oleju to dlaczego mają wlać 4,6 L nowego według interpretacji przez Ciebie zapisów „serwisówki”?
Jaki jest sens wymieniać 4,6 L oleju skoro można wymienić +/- 5,3 L? Po co zostawiać ponad +/- 0,5 L starego oleju?
- Co wszyscy się mylą?
- Wszyscy nie znają języka angielskiego i źle rozumieją zapisy w „serwisówce”?
- Wszyscy praktycznie nie wymieniali oleju w swoich VN2k?
Promo, o procedurze sprawdzania poziomu oleju pisało wielu Kolegów tu na Forum i również wszyscy robią to źle?
Bo u Ciebie odwrotnie jak u pozostałych.
Myślę, że masz problem z silnikiem w swoim VN2k.
Więc jeżeli chcesz zmienić tylko 4,6 L oleju w swoim VN2k to standardowa procedura – 3 korki i filtr. Ale gdybyś jednak chciał wymienić więcej, +/- 5,3 L to zostaje przepychanie VN2k z odkręconymi korkami i filtrem do garażu pod domem? Tak jak napisałem wczoraj, proponuję najlepiej, raz w górę i raz w dół – większa pewność, że olej masz zlany. Ale zostaje konieczność czyszczenia zjazdu z oleju.
A „Forum” na pewno nie jest „MARTWE” jak Ty twierdzisz.
Wystarczy popatrz na ilość odsłon tego postu – w chwili jak pisze komentarz – 644odsłony. Wielu na pewno dobrze się bawi.
Widzę, że powoli nerwy Ci puszczają stąd ten niegrzeczny ton Twoich komentarzy.
Chcesz dalej – ja mam czas.
Tex66
- Przemo
- Posty: 2291
- Rejestracja: czw cze 05, 2014
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN 2000 Classic '06
- VROC: 37109
Re: Poziom oleju vn2000
Panowie, myślę że jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie. Serwisówka to jedno, a doświadczenie w użytkowaniu tych wieloletnich sprzętów to dwa. Najważniejsze, żeby nie lać mniej
U jednego rabina może wystarczyć 4.6 u innego rabina 5.5 (sam leję 5.3 lub 5.5) co słychać po dźwiękach z silnika, że jak spada poziom to pojawiają się stuki a w dalszym etapie brzmi jak dizel. (pominę już spalanie oleju)
Myślę, że prywatne wycieczki lepiej zamienić na wspólne piwko na zlocie, bo o laniu oleju na forum zostało napisane więcej niż w serwisowce. Zarówno przez teoretyków, praktyków oraz mechaników. Najważniejsze dbać o swój sprzęt najlepiej jak się potrafi. Jak ktoś przeleje olej to mu zasmarka maszynę, jak ktoś naleje za mało to będzie słychać i czuć np. w zmianie biegów. Każdy ma jak dba.
A co do żywotności forum. W czasach facebooka i szybkiej wymianie informacji - na motocyklowych grupach o wszystkim - nasze forum z tą bazą wiedzy jest dobrą "encyklopedią" tworzoną przez lata, do której częściej się już wraca poczytać, niż wyważać otwarte drzwi bo w większości o tych sprzętach opisano już wszystko - jak o tym laniu oleju wyżej.
Tak więc jeżeli główni zainteresowani nie mają nic przeciwko to zakończył bym ten temat i najchętniej postawił piwko na zlocie X Vulcaneri
Do zobaczenia na trasie!
U jednego rabina może wystarczyć 4.6 u innego rabina 5.5 (sam leję 5.3 lub 5.5) co słychać po dźwiękach z silnika, że jak spada poziom to pojawiają się stuki a w dalszym etapie brzmi jak dizel. (pominę już spalanie oleju)
Myślę, że prywatne wycieczki lepiej zamienić na wspólne piwko na zlocie, bo o laniu oleju na forum zostało napisane więcej niż w serwisowce. Zarówno przez teoretyków, praktyków oraz mechaników. Najważniejsze dbać o swój sprzęt najlepiej jak się potrafi. Jak ktoś przeleje olej to mu zasmarka maszynę, jak ktoś naleje za mało to będzie słychać i czuć np. w zmianie biegów. Każdy ma jak dba.
A co do żywotności forum. W czasach facebooka i szybkiej wymianie informacji - na motocyklowych grupach o wszystkim - nasze forum z tą bazą wiedzy jest dobrą "encyklopedią" tworzoną przez lata, do której częściej się już wraca poczytać, niż wyważać otwarte drzwi bo w większości o tych sprzętach opisano już wszystko - jak o tym laniu oleju wyżej.
Tak więc jeżeli główni zainteresowani nie mają nic przeciwko to zakończył bym ten temat i najchętniej postawił piwko na zlocie X Vulcaneri
Do zobaczenia na trasie!
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: Poziom oleju vn2000
Jako Wielebnemu nie pozostaje mi nic innego jak pobłogosławić słowa Przema i aby się ziściło .... na zlocie X Vulcanerii. Bo tego strasznie mi jak na razie brakuje.
A twoje słowa Promo o martwym forum są delikatnie mówiąc niegrzeczne.
Jak martwe po po cholerę wchodzisz do prosektorium.
A twoje słowa Promo o martwym forum są delikatnie mówiąc niegrzeczne.
Jak martwe po po cholerę wchodzisz do prosektorium.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
Re: Poziom oleju vn2000
@Przemo do tego zmierzałem, każdy niech leje jak chce i mierzy jak chce ja zrobiłem już prawie 30 tys km i jakoś silnik mi się nie rozpadł, a nawet chodzi lepiej niż większość konkurencji
i trochę ubolewam nad tym że Vulcaneria nie ma żadnej grupy dyskusyjnej na fb ;/ forum owszem poczytać można, ale jak mam coś tu wrzucać, bawić się w uploadingi zdjęć itp to trochę mi się nie chce, a mam kilka fajnych projektów,
nie każdy ma tyle czasu co Mr Tex66
i trochę ubolewam nad tym że Vulcaneria nie ma żadnej grupy dyskusyjnej na fb ;/ forum owszem poczytać można, ale jak mam coś tu wrzucać, bawić się w uploadingi zdjęć itp to trochę mi się nie chce, a mam kilka fajnych projektów,
nie każdy ma tyle czasu co Mr Tex66
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Poziom oleju vn2000
Uznałem temat za zamknięty ale skoro nie, to kontynuujmy.
Każdy kto jest zmuszony zwrócić się o poradę na pewno znajdzie czas aby coś napisać i wkleić jakieś pomocne zdjęcie, podobnie jak każdy kto ma coś ciekawego do powiedzenia.
Jest jednak osoba która ma gorzej od innych Kolegów, bo osoba ta nie ma czasu, nie chce się bawić w „uploadingi zdjęć” lub też wchodzi tylko na „martwe” Forum po to tylko aby coś „ostatecznie poczytać”.
A co najgorsze, że może mieć niebezpieczne „fajne projekty”.
Mało tego osoba ta uważa, że silniki „konkurencji” chodzą gorzej bo nie zastosowali w swoich VN2k, „fajnych projektów” gdyż nie mieli możliwości zapoznania się z nimi ze względu na brak udogodnień i złożoność zamieszczania czegokolwiek tu na Forum.
Niech te w jego mniemaniu „fajne projekty” zostawi dla siebie, bo jeszcze ktoś z nowych posiadaczy VN2k (i każdego innego Vulcana) weźmie na poważnie taki eksperymentalny - „fajny projekt” i może mieć na starcie niepotrzebny koszt remontu motocykla albo przebudowę domu (o tym będzie w ostatnim zdaniu).
Nie uważam też, że jeden posiadacz VN jest dla innego właściciela motocykla jakąkolwiek „konkurencją” bo niby co, bierzemy udział w zawodach Grand Prix motorcycle racing?
Szanowni Administratorzy tego Forum, Koledzy, nie wprowadzajcie żadnych szybkich ułatwień w dzieleniu się eksperymentalnymi „fajnymi pomysłami” a zdecydowanie nie przysporzycie komuś niepotrzebnych kosztów i problemów.
Bo jeszcze jeden uwierzy i weźmie się samodzielnie za kopanie garażu pod domem, koniecznie ze stromym podjazdem jako jeden z wielu „fajnych projektów” nikomu niepotrzebnych.
Każdy kto jest zmuszony zwrócić się o poradę na pewno znajdzie czas aby coś napisać i wkleić jakieś pomocne zdjęcie, podobnie jak każdy kto ma coś ciekawego do powiedzenia.
Jest jednak osoba która ma gorzej od innych Kolegów, bo osoba ta nie ma czasu, nie chce się bawić w „uploadingi zdjęć” lub też wchodzi tylko na „martwe” Forum po to tylko aby coś „ostatecznie poczytać”.
A co najgorsze, że może mieć niebezpieczne „fajne projekty”.
Mało tego osoba ta uważa, że silniki „konkurencji” chodzą gorzej bo nie zastosowali w swoich VN2k, „fajnych projektów” gdyż nie mieli możliwości zapoznania się z nimi ze względu na brak udogodnień i złożoność zamieszczania czegokolwiek tu na Forum.
Niech te w jego mniemaniu „fajne projekty” zostawi dla siebie, bo jeszcze ktoś z nowych posiadaczy VN2k (i każdego innego Vulcana) weźmie na poważnie taki eksperymentalny - „fajny projekt” i może mieć na starcie niepotrzebny koszt remontu motocykla albo przebudowę domu (o tym będzie w ostatnim zdaniu).
Nie uważam też, że jeden posiadacz VN jest dla innego właściciela motocykla jakąkolwiek „konkurencją” bo niby co, bierzemy udział w zawodach Grand Prix motorcycle racing?
Szanowni Administratorzy tego Forum, Koledzy, nie wprowadzajcie żadnych szybkich ułatwień w dzieleniu się eksperymentalnymi „fajnymi pomysłami” a zdecydowanie nie przysporzycie komuś niepotrzebnych kosztów i problemów.
Bo jeszcze jeden uwierzy i weźmie się samodzielnie za kopanie garażu pod domem, koniecznie ze stromym podjazdem jako jeden z wielu „fajnych projektów” nikomu niepotrzebnych.
Tex66
- Przemo
- Posty: 2291
- Rejestracja: czw cze 05, 2014
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN 2000 Classic '06
- VROC: 37109
Re: Poziom oleju vn2000
No dobra jednak widzę, że temat trzeba fizycznie zamykać.
Co do forumowego FB to forumowo można się spotkać tutaj:
https://www.facebook.com/groups/116978345041279/about/
fani i posiadacze 800 tutaj:
https://www.facebook.com/groups/Kawasak ... =bookmarks
900 tutaj - chociaż dopiero zostało otworzone
https://www.facebook.com/groups/173950967245409/
i tak samo świeżynka dla 2000
https://www.facebook.com/groups/389951358558766/about/
a giełda dodatkowo tutaj:
https://www.facebook.com/groups/3918268 ... =bookmarks
i zapraszam serdecznie do polubienia i odwiedzania oficjalnego profilu Vulcanerii na FB
https://www.facebook.com/Vulcaneria/
Co do forumowego FB to forumowo można się spotkać tutaj:
https://www.facebook.com/groups/116978345041279/about/
fani i posiadacze 800 tutaj:
https://www.facebook.com/groups/Kawasak ... =bookmarks
900 tutaj - chociaż dopiero zostało otworzone
https://www.facebook.com/groups/173950967245409/
i tak samo świeżynka dla 2000
https://www.facebook.com/groups/389951358558766/about/
a giełda dodatkowo tutaj:
https://www.facebook.com/groups/3918268 ... =bookmarks
i zapraszam serdecznie do polubienia i odwiedzania oficjalnego profilu Vulcanerii na FB
https://www.facebook.com/Vulcaneria/
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
Kto jest online
Jest 41 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 41 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości